Strictly come dancing
zaterdag 25 augustus 2012 om 21:03
Wie trasht mee met wederom wat dansende B-artiesten?
[img]http://survation.com/wp-content/uploads ... icture.jpg[/img]
[img]http://survation.com/wp-content/uploads ... icture.jpg[/img]
zaterdag 25 augustus 2012 om 21:06
quote:coolpack2 schreef op 25 augustus 2012 @ 21:05:
Zag er niet uit idd. Slecht moment van zappen door mij Ik schakelde ook niet in toen Ria bezig was .
Zag er niet uit idd. Slecht moment van zappen door mij Ik schakelde ook niet in toen Ria bezig was .
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 25 augustus 2012 om 21:07
zaterdag 25 augustus 2012 om 21:11
zaterdag 25 augustus 2012 om 21:11
zaterdag 25 augustus 2012 om 21:13
quote:galadriel schreef op 25 augustus 2012 @ 21:11:
O Mark doet het best aardig.
(maar hij is in gtst toch aangereden door zijn zwager, nou dan weten we toch wel hoe hij eruit gaat)
En als Ria een 7 kreeg is dit wel een 9 minstens.Ja Djek eruit en poephoofd blijft er in niet weg te schoppen die gast.
O Mark doet het best aardig.
(maar hij is in gtst toch aangereden door zijn zwager, nou dan weten we toch wel hoe hij eruit gaat)
En als Ria een 7 kreeg is dit wel een 9 minstens.Ja Djek eruit en poephoofd blijft er in niet weg te schoppen die gast.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 25 augustus 2012 om 21:14
quote:S0LEIL schreef op 25 augustus 2012 @ 21:13:
[...]
Zij kan het beter! Maar zij doet dan weer niets voor mij, kostuum of niet Ze hadden Dan als danspartner moeten nemen en dan Dan in adamskostuum.
[...]
Zij kan het beter! Maar zij doet dan weer niets voor mij, kostuum of niet Ze hadden Dan als danspartner moeten nemen en dan Dan in adamskostuum.