Entertainment alle pijlers

Superreclames

08-10-2012 22:23 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vind jij een fantastisch bedachte reclame? Ik zit net de reclame te kijken van Ziggo, dat iedereen in huis zijn eigen zender kan kijken, erg komisch. Zo ook de reclame van... peugeot? Mini Darth Vader die de auto met zijn krachten gestart krijgt.

Deel jouw favorieten!

Ook de reclame van Palm met die gasten van Zonde Van De Zendtijd vind ik erg leuk.
De mooiste reclames zijn voor mij die van WWF. Zo prachtig gedaan. Mooie, passende muziek erbij. Ik ben een watje, soms krijg ik er tranen van in mijn ogen.
De Merci- en Coca Cola kerstreclames. Als ik zwanger ben.
En die van orange babies, met die ooievaar en die gier.... Elke keer denk ik weer 'wat een mooie reclame'

En die darth vader is geniaal ja!
Ik vond die van Jochem van de Rabobank erg goed. Ik bedoel een reclame kan heel leuk/ontroerend zijn, maar het gaat erom dat je iets over het product onthoudt en dat deed ik wel met dat licht irritante gedoe over de triple A rating en "the rabobank is a cooperative bank"
Die van -geen idee eigenlijk - met zo;n man die een euro uit zijn chesterfield bank haalt en zegt : Van 10 miljoen ( oid ) euro op de bank naar 1 euro ín de bank. Vind ik wel grappig
quote:paque_pink schreef op 08 oktober 2012 @ 22:29:

De Merci- en Coca Cola kerstreclames. Als ik zwanger ben.Als ik zwangert ben idd goed voor volgesnoten zakdoekjes.
quote:borodini_ schreef op 08 oktober 2012 @ 22:35:

Die van -geen idee eigenlijk - met zo;n man die een euro uit zijn chesterfield bank haalt en zegt : Van 10 miljoen ( oid ) euro op de bank naar 1 euro ín de bank. Vind ik wel grappig Precies, wat ik bedoelde met mijn post. een leuke reclame maar wie weet nog waarvoor is eigenlijk weggegooid geld. Ik ken de reclame ook, maar ook geen idee meer wat. Denk misschien een goedkope telefonie/tv/internet aanbieder.
Dat zal van telfort zijn dan, die hoor ik constant op de radio in de auto en vind ik erg irritant. Ook de kerst merci en coca cola reclames doen het wel goed bij mij. Dan weer ik weer dat mijn traanbuizen werken. Toch gek eigenlijk.
Pietertje blijft leuk. (van de calve pindakaas)
Pietertje inderdaad. Hij blijft gewoon zo leuk.
De meeste reclames van 'even Apeldoorn bellen' wel. Coca-cola (hoewel ik het niet lust) en destijds de Grolsch reclame met die onderzeeër in de sloot, geweldige muziek ook.
Onderstaande reclame's van Simpel vind ik erg leuk:

Reclame 1

Reclame 2
quote:paque_pink schreef op 08 oktober 2012 @ 22:29:

De Merci- en Coca Cola kerstreclames. Als ik zwanger ben.

Nou, als ik niet zwanger ben ook hoor

Darth Vader is leuk!

Ik vond de reclames van Melkunie koeien erg leuk en dan vooral die waarbij de koe een bot ging begraven.

Whahaha ja roodpaars idd! Als die reclames op tv komen, vooral de papegaai, vraagt mijn man altijd even of het toch wel gaat... Ik loop dan zelf roodpaars aan
Specsavers, die politieagent die aan de deur komt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
"Van een flatscreen in elke kamer naar een 1-kamerflat"

"Van een X5 naar lijn 5"

Van Telfort inderdaad, erg grappig.
quote:mamaria schreef op 08 oktober 2012 @ 22:53:

Whahaha ja roodpaars idd! Als die reclames op tv komen, vooral de papegaai, vraagt mijn man altijd even of het toch wel gaat... Ik loop dan zelf roodpaars aan Leuk he!
Die van Centraal Beheer vind ik ook leuk, vooral 'Rio'.

In het rijtje irritant, maar je onthoudt ze wel: 'jazeker de hypotheker' en de 'weet je wat jij eens zou moeten doen' van de kamer van koophandel.
quote:giuliettacapuletti schreef op 08 oktober 2012 @ 22:25:

De mooiste reclames zijn voor mij die van WWF. Zo prachtig gedaan. Mooie, passende muziek erbij. Ik ben een watje, soms krijg ik er tranen van in mijn ogen.

Dit inderdaad.

Verder Pietertje natuurlijk.

En die van Telfort. Geld op de bank en 1 euro in de bank
Die van simpel vind ik er precies bij passen: simpel. Echt vreselijke reclame.

Wel heel leuk vind ik de reclame met Pietertje. Ook van het wnf is erg mooi gedaan. En de reclames van telfort, leuk gedaan.

En de reclames van Nuon vind ik heel leuk.
Een oudje van Greenpeace met een ballerina die als zwaan sterft in een plas met olie.
Greenpeace en de stervende zwaan.
Deze is kort maar krachtig';

http://adviz.nl/nl/object/6669/?fromsearch=1
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Ik vind deze erg leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven