SYTYCD 2012 deel 2
zondag 9 december 2012 om 21:22
quote:S0LEIL schreef op 09 december 2012 @ 21:20:
[...]
Vergeleken jou ja, voor mij toch niet
Ze heeft juist een prachtig figuur, mooi juist dat ze niet zo mager is. Maar in deze jurk is het net alsof ze niet kan ademen en lijkt haar middel veel voller dan normaal.
Ik moet je eerlijk zeggen, ik schrok een beetje toen ik haar zag
Het was me op tv niet zo opgevallen maar ze is echt een stuk dikker dan vorig jaar!
Maar ik ben nog wel steeds lesbies hoor, met haar!
[...]
Vergeleken jou ja, voor mij toch niet
Ze heeft juist een prachtig figuur, mooi juist dat ze niet zo mager is. Maar in deze jurk is het net alsof ze niet kan ademen en lijkt haar middel veel voller dan normaal.
Ik moet je eerlijk zeggen, ik schrok een beetje toen ik haar zag
Het was me op tv niet zo opgevallen maar ze is echt een stuk dikker dan vorig jaar!
Maar ik ben nog wel steeds lesbies hoor, met haar!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 9 december 2012 om 21:23
zondag 9 december 2012 om 21:24
Is de spanning weer een beetje gebroken, Es? Wat klote dat jij de volle laag krijgt en ook nog eens zijn scherven mag lijmen... Want hij heeft pijn maar hij doet jou ook pijn. En jij maar moeder en volwassen blijven en incasseren, terwijl degene die de schade aanricht buiten schot blijft. Of zo lijkt het althans. Dat voelt verdomd oneerlijk.
Ga in therapie!
zondag 9 december 2012 om 21:25
quote:Summerdance schreef op 09 december 2012 @ 21:23:
[...]
Ik heb naast haar gestaan vorige week en ja hoor...dat is ze wel
Niet dik, verre van, maar wel veel voller dan vorig jaarVoller misschien, maar nog lang niet dik en in deze jurk lijkt ze echt wel gezet. Meer dan voorgaande weken. Dus het is geen flatterende jurk.
[...]
Ik heb naast haar gestaan vorige week en ja hoor...dat is ze wel
Niet dik, verre van, maar wel veel voller dan vorig jaarVoller misschien, maar nog lang niet dik en in deze jurk lijkt ze echt wel gezet. Meer dan voorgaande weken. Dus het is geen flatterende jurk.
zondag 9 december 2012 om 21:26
quote:S0LEIL schreef op 09 december 2012 @ 21:25:
[...]
Voller misschien, maar nog lang niet dik en in deze jurk lijkt ze echt wel gezet. Meer dan voorgaande weken. Dus het is geen flatterende jurk.
Daar heb je dan WEL weer gelijk in.
Maar ik vind deze jurk wel weer beter dan dat groene geval wat ze vorige week aanhad.
Toen zag je de boobies helemaal niet!
[...]
Voller misschien, maar nog lang niet dik en in deze jurk lijkt ze echt wel gezet. Meer dan voorgaande weken. Dus het is geen flatterende jurk.
Maar ik vind deze jurk wel weer beter dan dat groene geval wat ze vorige week aanhad.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 9 december 2012 om 21:28
quote:Summerdance schreef op 09 december 2012 @ 21:26:
[...]
Toen zag je de boobies helemaal niet! dat groene ding was echt een flater, verder ziet ze er altijd geweldig uit.
[...]
Toen zag je de boobies helemaal niet! dat groene ding was echt een flater, verder ziet ze er altijd geweldig uit.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 9 december 2012 om 21:28
quote:Summerdance schreef op zondag 09 december 2012 21:26 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="charlottew88 in "SYTYCD 2012 deel 2"" class="messagelink">charlottew88 schreef op 09 december 2012 @ 21:25</a>:</b>
Vief en Fred door. Denden en Kadinges eruit.</div></blockquote>Er gaat er maar 1 uit schat! Oh doe dan maar Denden eruit.
Vief en Fred door. Denden en Kadinges eruit.</div></blockquote>Er gaat er maar 1 uit schat! Oh doe dan maar Denden eruit.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 9 december 2012 om 21:29
quote:dubiootje schreef op 09 december 2012 @ 21:24:
Is de spanning weer een beetje gebroken, Es? Wat klote dat jij de volle laag krijgt en ook nog eens zijn scherven mag lijmen... Want hij heeft pijn maar hij doet jou ook pijn. En jij maar moeder en volwassen blijven en incasseren, terwijl degene die de schade aanricht buiten schot blijft. Of zo lijkt het althans. Dat voelt verdomd oneerlijk.Gelukkig wel Duub, ik heb Larf goed uit kunnen leggen dat ik het niet eerlijk vindt van zijn vader dat hij Larf zo op loopt te hitsen tegen mij. Gelukkig is Larf slim genoeg om dat na mijn uitleg wel te zien. Al blijft het pijn doen als je je kind zo gebrainwashed terug krijgt van een weekendje vader......
Is de spanning weer een beetje gebroken, Es? Wat klote dat jij de volle laag krijgt en ook nog eens zijn scherven mag lijmen... Want hij heeft pijn maar hij doet jou ook pijn. En jij maar moeder en volwassen blijven en incasseren, terwijl degene die de schade aanricht buiten schot blijft. Of zo lijkt het althans. Dat voelt verdomd oneerlijk.Gelukkig wel Duub, ik heb Larf goed uit kunnen leggen dat ik het niet eerlijk vindt van zijn vader dat hij Larf zo op loopt te hitsen tegen mij. Gelukkig is Larf slim genoeg om dat na mijn uitleg wel te zien. Al blijft het pijn doen als je je kind zo gebrainwashed terug krijgt van een weekendje vader......
zondag 9 december 2012 om 21:31
quote:Summerdance schreef op 09 december 2012 @ 21:26:
[...]
Natuurlijk heb ik gelijk
Die groene jurk was ook niet super nee, die had ook een rare lengte.
[...]
Natuurlijk heb ik gelijk
Die groene jurk was ook niet super nee, die had ook een rare lengte.
zondag 9 december 2012 om 21:31