Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 23 september 2012 @ 21:25:

ik was er weer, ben nu echt bijna klaar (denk ik)Wat ben je aan het doen Its?
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 21:25:

[...]





De ander is het zusje van de een.



Ja ja wat een dude he? Ik moest wel ff moeite doen om em te dumpen.Hij lijkt wel echt!
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 23 september 2012 @ 21:27:

[...]





Dat was familie! O, nu moet ik weer gaan kijken op wie ze dan lijkt
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 23 september 2012 @ 21:27:

[...]





Hij lijkt wel echt!HIj was me een beetje teveel een lanterfanter.
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 21:27:

Ik wil ook een kleedje aan naar Zumba. Maar wat voor kleedje is nou geschikt?

Iets met veel kant en zo...

Hen je niet een stukkie vitrage over?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 21:30:

[...]



Iets met veel kant en zo...

Hen je niet een stukkie vitrage over?Nee thema is 'party', niet 'gordijnen'!
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 21:29:

[...]





HIj was me een beetje teveel een lanterfanter.Ja hij was wel vaag...... moest hij niet nog zijn stuff halen ergens?
Alle reacties Link kopieren
Deed dat meisje met die knot op haar hoofd ook mee met de Beffel of lijkt ze alleen op iemand?
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 21:30:

[...]





Nee thema is 'party', niet 'gordijnen'!Dan iets met Tule! een Tutu ofzo!
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 23 september 2012 @ 21:31:

[...]





Ja hij was wel vaag...... moest hij niet nog zijn stuff halen ergens? Nee die had ik wel bij zich. Eerst leek ie wel leuk trouwens. Toen deed ik ook nog grappig. Maar daarna ging ie plakken.
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 23 september 2012 @ 21:32:

[...]





Dan iets met Tule! een Tutu ofzo! Ooooh ff kijken of mijn moeder nog iets kan fixen! En dan gewoon een legging eronder. Slimmerd jij.
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 21:33:

[...]





Ooooh ff kijken of mijn moeder nog iets kan fixen! En dan gewoon een legging eronder. Slimmerd jij.That's my middle name!
Alle reacties Link kopieren
God wat is dat een mooi meisje zeg!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
En glitters op mijn kop. Jammer dat ik niet op hakken kan Zumbaën.
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nu maar 3 die voor een rechtstreeks ticket mogen gaan?
Alle reacties Link kopieren
Ze kan niet praten maar ook niet ademen.
Alle reacties Link kopieren
kl*te belichting weer
Alle reacties Link kopieren
Ik ben voor Niels denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 21:36:

Ze kan niet praten maar ook niet ademen.

Eigenlijk kan ze vrij weinig dus!



Die knul is wel heel goed!

Maar waarom gelijk naar NY, dan mis je toch heel veel leermomenten tijdens de Bootcamp?

IK zou het niet eens willen denk ik



Of krijgen ze in NY privéles?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook voor Niels.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig is Dan altijd verstandig Ik was even bang dat ze mischien voor dat mooie meisje gingen.
Alle reacties Link kopieren
Niels it is!

Jammer want juist tijdens de Bootcamp krijg ik altijd mijn voorkeuren voor iemand.



JAAAAAAAAAAAAAAAA

Daar is Isabelle weer!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een beetje stom dat ze eerst gaan vertellen dat de vrouwen meer indruk hebben gemaakt maar dat Niels de ticket krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ze missen wel de eerste bootcamp. Van de andere kant kunnen ze ook niet afvallen. Als er 100 naar de eerste bootcamp gaan, moeten er veel weg vrees ik.
Alle reacties Link kopieren
Tot volgende week!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven