Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
Ow wat zullen de hiphoppers balen als ze dit later horen!

Ik heb het idee dat mensen in de modern groep beter uit de verf komen, simpelweg omdat de choreograaf de kritiek opbouwender brengt en de sfeer beter houdt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 07 oktober 2012 @ 20:30:

Ow wat zullen de hiphoppers balen als ze dit later horen!

Ik heb het idee dat mensen in de modern groep beter uit de verf komen, simpelweg omdat de choreograaf de kritiek opbouwender brengt en de sfeer beter houdt.Dat denk ik ook
Alle reacties Link kopieren
Ja, precies!
Alle reacties Link kopieren
Ber, je bent er nog!
Alle reacties Link kopieren
Ja, nog wel. Het is een heel dun streepje...
Alle reacties Link kopieren
Zuinig met de lettertjes dan.



Kunnen ze niet douchen daar?
Alle reacties Link kopieren
*Zucht* Reclame is ook net als de bus hè. Zodra je een sigaret opsteekt komt 'ie ineens
Alle reacties Link kopieren
Achter de kamerschermen Friz.......
Alle reacties Link kopieren
Oh echt Es? Dat zag ik niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 07 oktober 2012 @ 20:39:

Oh echt Es? Dat zag ik niet.Ik ook niet, ik zag kamerschermen en dacht dat ze daarachter wel zouden kunnen douchen
Alle reacties Link kopieren
Wat suf, die tussentijdse waarschuwingen. Beetje kinderachtig. Ze hebben net 1 dag een workshop gehad.
Alle reacties Link kopieren
Ooooooh wat wordt het ze zwaar gemaakt!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eerlijk gezegd wel klaar met Mats!
Alle reacties Link kopieren
Ik ook wel.
Alle reacties Link kopieren
Hoi quote:frizzy schreef op 07 oktober 2012 @ 20:51:

Ooooooh wat wordt het ze zwaar gemaakt! Terecht toch. Dansen is topsport, dus je moet wel wat aankunnen. En wat een kans krijgen ze.
Alle reacties Link kopieren
Als ik straks stil val slaap ik weer. Lig nu met mobiel te trashen.
Alle reacties Link kopieren
Laat de groep haar nu extra een solo dansen?

Dat is wel heel lief!
Alle reacties Link kopieren
Hee Mocy!



Maar na een reis, een hele dag workshop dan ook nog een nacht en ochtend dansen? Slapen is ook gezond toch?
Alle reacties Link kopieren
Frederic heeft het al opgegeven.
Alle reacties Link kopieren
Mobiel trashen Frizz? Respect! Dat vind ik zo'n onbegonnen werk!

Waarom zit er geen F5-knop om m'n telefoon??
Alle reacties Link kopieren
Zo.....dat was ook niet echt hartelijk....
Alle reacties Link kopieren
Liezze dit is geen druk topic toch?



Je mobiele browser heeft toch ook een ververs knop?
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 07 oktober 2012 @ 20:58:

Zo.....dat was ook niet echt hartelijk....Nee de liefde druipt er van haar kant niet af.
Alle reacties Link kopieren
Is zij niet ook een stukje ouder?
Alle reacties Link kopieren
Jeff heeft een leuk jasje aan maar die hangbroek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven