Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?

Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Ze is in elk geval überhip, Sum. Slank, klein, snel en slim. Wit met een prachtige rode staart. Echt een beauty, en ze heeft altijd een glimlach om haar mond. Kindjes gaat ze niet meer krijgen. Herkenbaar?

Shit, ik mis haar
Ga in therapie!
Zal ik anders even op je schoot komen spinnen?

Nee zonder dollen, het is gewoon kut als je beest zoek is!

Ga snel zoeken, ik hoop dat je haar vindt.

Zo'n mooierd moet natuurlijk snel naar binnen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Lief, Sum Ik heb gelukkig nog een paar spinnenkoppen, maar toch mis ik haar! Ik word er zo wanhopig van haar steeds te zoeken, te weten dat ze in de buurt is maar toch steeds zonder haar naar huis te moeten :(
Ga in therapie!
Wat verdrietig Dubio!

Ik heb SYTYCD gemist vandaag! Wanneer is ook al weer de herhaling?
Dank je, Frizzy! Echt fijn dat er mensen meeleven. Morgen of dinsdag (ik dacht morgen). Om half 11 of zoiets.
Ga in therapie!
Ik weet hoe het voelt, je kat kwijt zijn. Zo rot!

Dan ga ik voor de herhaling.
Duup, is mijn dubbelgangster al terecht?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nee Sum, helaas nog niet. Ik hoop dat ze gewoon achter een kater aan zit (niet dat ik wat wil insinueren of zo ).

Friz, de herhaling begint nu!
Ga in therapie!
Ik zat er klaar voor Duub! Zou het niet misschien zo zijn dat iemand jouw kat heeft 'gepikt'? Je hebt weleens van die mensen die dan steeds jouw kat voeren en dan een thuis daar creëren.

Komt er iemand met me trashen?
Ik zit er klaar voor!

Kijk nu voor het eerst expeditie robinson en nummer 26 doet mee... Hebben ze in ieder geval wat te eten
Oh wat fijn, SYTYCD komt vandaag! Past helemaal bij mijn dag, Heb bovendien die van vorige week nog eens bekeken (je moet iets als je ziek bent).
Nog niet opgeknapt Friz?

Zo nog even de thee pakken en dan ben ik er klaar voor!
Gaat wel al een stuk beter Fruity! Heb vandaag al twee keer een lange middagdut gedaan. Dat ken ik ook echt niet van mezelf, maar wel logisch na zo'n nacht. En als ik nu onderuit zak slaap ik volgens mij zo weer.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik vind dat Dan een workshop moet geven naakt natuurlijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Hahaha Friz, dan heb je de slaap in ieder geval nodig. Fijn dat je je wel wat beter voelt!

Doe nog maar lekker rustig aan
Estelle en Char!
Liezzl

Zooooooo'n mooie stad is NY.. Ik wil teruhug
We beginnen!
Waar is Sum???

Sol kan niet kijken, die zit in het buitenland.
Oww, fuck, zit net te bedenken dat Sum natuurlijk naar die boeren zit te kijken...... domme zij!
Goedenavond!

Ik denk dat ik rond 20:30 weer wegval want accu leeg en oplader is niet ind e buurt.
Hee Bert! Kun je niet opstaan voor je lader?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven