Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
Ze is in elk geval überhip, Sum. Slank, klein, snel en slim. Wit met een prachtige rode staart. Echt een beauty, en ze heeft altijd een glimlach om haar mond. Kindjes gaat ze niet meer krijgen. Herkenbaar?



Shit, ik mis haar
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Zal ik anders even op je schoot komen spinnen?



Nee zonder dollen, het is gewoon kut als je beest zoek is!

Ga snel zoeken, ik hoop dat je haar vindt.

Zo'n mooierd moet natuurlijk snel naar binnen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Lief, Sum Ik heb gelukkig nog een paar spinnenkoppen, maar toch mis ik haar! Ik word er zo wanhopig van haar steeds te zoeken, te weten dat ze in de buurt is maar toch steeds zonder haar naar huis te moeten :(
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Wat verdrietig Dubio!



Ik heb SYTYCD gemist vandaag! Wanneer is ook al weer de herhaling?
Alle reacties Link kopieren
Dank je, Frizzy! Echt fijn dat er mensen meeleven. Morgen of dinsdag (ik dacht morgen). Om half 11 of zoiets.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet hoe het voelt, je kat kwijt zijn. Zo rot!



Dan ga ik voor de herhaling.
Alle reacties Link kopieren
Duup, is mijn dubbelgangster al terecht?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Nee Sum, helaas nog niet. Ik hoop dat ze gewoon achter een kater aan zit (niet dat ik wat wil insinueren of zo ).



Friz, de herhaling begint nu!
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Ik zat er klaar voor Duub! Zou het niet misschien zo zijn dat iemand jouw kat heeft 'gepikt'? Je hebt weleens van die mensen die dan steeds jouw kat voeren en dan een thuis daar creëren.



Komt er iemand met me trashen?
Ik zit er klaar voor!



Kijk nu voor het eerst expeditie robinson en nummer 26 doet mee... Hebben ze in ieder geval wat te eten
Alle reacties Link kopieren
Oh wat fijn, SYTYCD komt vandaag! Past helemaal bij mijn dag, Heb bovendien die van vorige week nog eens bekeken (je moet iets als je ziek bent).
Nog niet opgeknapt Friz?
Alle reacties Link kopieren




Zo nog even de thee pakken en dan ben ik er klaar voor!
Alle reacties Link kopieren
Gaat wel al een stuk beter Fruity! Heb vandaag al twee keer een lange middagdut gedaan. Dat ken ik ook echt niet van mezelf, maar wel logisch na zo'n nacht. En als ik nu onderuit zak slaap ik volgens mij zo weer.
Alle reacties Link kopieren
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat Dan een workshop moet geven naakt natuurlijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Hahaha Friz, dan heb je de slaap in ieder geval nodig. Fijn dat je je wel wat beter voelt!

Doe nog maar lekker rustig aan
Alle reacties Link kopieren
Estelle en Char!
Liezzl



Zooooooo'n mooie stad is NY.. Ik wil teruhug
Alle reacties Link kopieren
We beginnen!
Alle reacties Link kopieren
Waar is Sum???



Sol kan niet kijken, die zit in het buitenland.
Alle reacties Link kopieren
Oww, fuck, zit net te bedenken dat Sum natuurlijk naar die boeren zit te kijken...... domme zij!
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond!



Ik denk dat ik rond 20:30 weer wegval want accu leeg en oplader is niet ind e buurt.
Alle reacties Link kopieren
Hee Bert! Kun je niet opstaan voor je lader?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven