SYTYCD 2012
zondag 4 november 2012 om 22:14
quote:S0LEIL schreef op 04 november 2012 @ 22:12:
[...]
Nou, als de beste dansers eruit gaan, hoeft dat dus helemaal niet dat is ook weer zo, maar het is voor deel aan Niels te danken dat Sarah er staat, dus het zou wel zo eerlijk zijn
[...]
Nou, als de beste dansers eruit gaan, hoeft dat dus helemaal niet dat is ook weer zo, maar het is voor deel aan Niels te danken dat Sarah er staat, dus het zou wel zo eerlijk zijn
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 4 november 2012 om 22:15