Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
Precies! Niels is Fun to watch! Echt een feestje op het podium vind ik!
Alle reacties Link kopieren
quote:hedda2hedda schreef op 04 november 2012 @ 22:15:

Maar waarom zijn jullie zo tegen Khalila, ik vind haar geweldig, had haar ook niet naar huis gestuurd.





Ik ben niet tegen Khalida. Ik vind alleen Sarah ook erg goed. Ik denk dat ik dan liever Vita (of hoe heet ze) had zien gaan.

Sarah was steeds de beste vind ik, dus dan vind ik het vreemd dat ze er nu ineens uit moet.
Alle reacties Link kopieren
nu ook in de hot version mag niels eruit
Alle reacties Link kopieren
ja eens met deze beslissing
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Niels eruit.
Alle reacties Link kopieren
Khalila is idd super
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 04 november 2012 @ 22:16:

[...]





Ik ben niet tegen Khalida. Ik vind alleen Sarah ook erg goed. Ik denk dat ik dan liever Vita (of hoe heet ze) had zien gaan.

Sarah was steeds de beste vind ik, dus dan vind ik het vreemd dat ze er nu ineens uit moet.Eens
Alle reacties Link kopieren
Tja, misschien wel terecht, maar toch jammer. Niels was inderdaad fun to watch.
Alle reacties Link kopieren
Niels eruit arme Sum.



Kan eindelijk gaan slapen tot trash
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het niet.



Delano deed een simpele routine, Niels deed een zeer goede DYL maar hij moet wel weg ook al is hij gegroeid.

KAN DAN DAT EVEN KOMEN UITLEGGEN?????????????? *is kwaad*
Alle reacties Link kopieren
Echt jammer, Niels eruit
Alle reacties Link kopieren
ik vind het ook jammer hoor, maar wel terecht
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 04 november 2012 @ 22:14:

[...]



dat is ook weer zo, maar het is voor deel aan Niels te danken dat Sarah er staat, dus het zou wel zo eerlijk zijn Nou ja, het was ook wel een vreemd paar samen en daar kunnen ze allebei niks aan doen. Slechte partnering van de jury.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat niels volgend jaar wel 10 x harder terugkomt
Ik vind Sarah wel goed, maar zeker niet de beste, Khalila vind ik beter. Het was wel bizar dat deze drie koppels in DFYL zaten.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 04 november 2012 @ 22:18:

[...]





Nou ja, het was ook wel een vreemd paar samen en daar kunnen ze allebei niks aan doen. Slechte partnering van de jury. misschien wel ja, doordat zij in een aantal dansen heel goed was, viel zijn minder goedzijn ook meer op
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook lekker slapen, Trusten allemaal



Morgen make-overs bij ANTM
Alle reacties Link kopieren
Voor beiden waren er toch slechtere dansers te vinden.



Ik moet eens een hartig woordje met Dan wisselen denk ik
Alle reacties Link kopieren
Ah, afgelopen. Kan ik gaan slapen.



Welterusten en tot volgende week!
Alle reacties Link kopieren
quote:piepjepiep schreef op 04 november 2012 @ 22:18:

Ik denk dat niels volgend jaar wel 10 x harder terugkomtAls hij terugkomt en als hij in de live-shows komt.
Alle reacties Link kopieren
Welterusten!
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 04 november 2012 @ 22:20:

Voor beiden waren er toch slechtere dansers te vinden.



Ik moet eens een hartig woordje met Dan wisselen denk ik Doe dat dan ook voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Sara's niet blij, ik denk dat Niels straks ook (even) bij 'r uit de buurt moet blijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga LITW kijken.
Alle reacties Link kopieren
slaap lekker trasherts en tot morgen bij ANTM
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven