Entertainment alle pijlers

SYTYCD: the next generation

14-04-2013 20:10 546 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer een dansprogramma, natuurlijk met Jan en Dan

SYTYCD, maar dan met kinderen, wie kijkt er mee?

Zondagavond, 20.00 uur, rtl5!

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
nou, denk dat het wel duidelijk is wie er door gaan he
quote:Pippin schreef op 09 juni 2013 @ 21:12:

Had ik al verteld dat ik mijn tv keihard moet zetten omdat de buren 5 huizen verderop een feestje hebben en ik de muziek+commentaar amper kan horen?

Heeft Ish (hatsjie) al enerchie gezegd? Nou lekker dan . Kan VV wel slapen met die herrie?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Hè bah, wat vervelend Pip
Hij tukt. Maar ik weet niet voor hoe lang. Ik heb dr gewoon echt een pokkehekel aan. Dat je luid muziek hebt, ok. Dat je de buurt inlicht, prima. Maar hou je dan ook aan die tijd.

Maar ja. Tokkies he. Kan niemand wat schelen dat er kinderen zijn die naar school moeten (gelukkig de mijne dus niet) enzo.
En serieus... *eenheidsworstmodus aan*

Waarom houdt al dat Tokkievolk van die simpele muziek?
quote:Pippin schreef op 09 juni 2013 @ 21:19:

En serieus... *eenheidsworstmodus aan*

Waarom houdt al dat Tokkievolk van die simpele muziek?

De rest begrijpen ze niet denk ik?

Wat komt er allemaal voorbij dan?
quote:Pippin schreef op 09 juni 2013 @ 21:18:

Hij tukt. Maar ik weet niet voor hoe lang. Ik heb dr gewoon echt een pokkehekel aan. Dat je luid muziek hebt, ok. Dat je de buurt inlicht, prima. Maar hou je dan ook aan die tijd.

Maar ja. Tokkies he. Kan niemand wat schelen dat er kinderen zijn die naar school moeten (gelukkig de mijne dus niet) enzo.Asociaal gedrag vind ik het
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Hazes, en alles wat erop lijkt. Geen idee wie het allemaal zijn. Het is gewoon een slechte zanger. En verder klinkt het als zo'n kermisbotsauto-attractie met dito DJ. Het is zóndag.. de dag waarna mensen gewoon moeten werken.. dat vind ik zo asociaal.
quote:S0LEIL schreef op 09 juni 2013 @ 21:24:

[...]

De rest begrijpen ze niet denk ik?

Wat komt er allemaal voorbij dan?
Oh doen we al de solo's?
(De slechte zanger bedankt nu mensen, hoop dat ie gauw oprot )
quote:Pippin schreef op 09 juni 2013 @ 21:27:

(De slechte zanger bedankt nu mensen, hoop dat ie gauw oprot )Ik hoop met je mee.
*pakt emmertje vanwege camerawerk*
Zo jammer dat er niet of nauwelijks klassiek ballet in het programma voorkomt. Dat is toch de basis? Het is altijd alleen jazz, hiphop of ballroom
quote:Pippin schreef op 09 juni 2013 @ 21:25:

Hazes, en alles wat erop lijkt. Geen idee wie het allemaal zijn. Het is gewoon een slechte zanger. En verder klinkt het als zo'n kermisbotsauto-attractie met dito DJ. Het is zóndag.. de dag waarna mensen gewoon moeten werken.. dat vind ik zo asociaal.Nou ja, het is pas half 10, maar ik mag hopen dat het over een half uurtje rustiger wordt.
quote:lone84 schreef op 09 juni 2013 @ 21:29:

Zo jammer dat er niet of nauwelijks klassiek ballet in het programma voorkomt. Dat is toch de basis? Het is altijd alleen jazz, hiphop of ballroomEens. Idem bij de volwassen versie. Dat vind ik dan weer het leuke bij the Ultimate Dance Battle, daar heeft tot nu toe in beide seizoenen een klassieke choreograaf gezeten.
Klopt Leil, maar er zijn nogal wat kinderen in de straat (en de straat erachter) die morgen ook gewoon naar school moeten.

Naja. Het gaat gewoon nog ff door. Het zij zo. Als t over een uur niet stopt dan bellen we anders maar gewoon de pliesie. Ze zouden om 20 uur stoppen, ik kijk echt niet op een half uur. Maar we zijn nu half tien.

Iseo danst heel nonchalant, daar redt ie het niet mee.
Emmie en Samuel door. Gok ik. :-)
Jaaaa en in de Ulitmate Dance Battle zat ook 'iep op' ipv Hiphop (met dank aan een leuke belg die dat zo zei)
quote:Pippin schreef op 09 juni 2013 @ 21:34:

Emmie en Samuel door. Gok ik. :-) daar gok ik ook op
Zo dan, Valery knalt het podium af
Wat een verschil zit er dan nog tussen 11 jarigen en 14 jarigen he. Die paar jaar maakt het verschil tussen nog echt een basisschoolkind, een jochie en een meisje en een kind van voortgezet onderwijskind die man/ vrouw wordt
ik denk dat als SYTYCD over een paar jaar nog bestaat, we aardig wat van deze kinderen terug gaan zien
Dat denk ik ook Roos
Goed hoor allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven