Gaan er per se een jongen en een meisje door, of kan 2 meisjes bijv. ook?Ik dacht 1 jongen en 1 meisje.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Het is over. De muziek. Hoera! *gaat bijna zelf feest geven daarom*Mooi zo.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Anoniem_6491926aadf04
zondag 9 juni 2013 om 22:01
Kinderen, Jan. Kinderen. Niet Kids. Die zitten namelijk On The Block. Zo.
Anoniem_6491926aadf04
zondag 9 juni 2013 om 22:02
Ik vind Jan zijn stem wel een beetje wiebelig. Hij schiet ineens het hoog en laag in zeg maar.
Hahaha de camera man wou zijn reactie in beeld hebben maar toen zijn naam viel stond ie r niet meer want ging ie door zijn knieen en sprong ie omhoog wéér uit beeld
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Anoniem_6491926aadf04
zondag 9 juni 2013 om 22:06
quote:S0LEIL schreef op 09 juni 2013 @ 22:03:
Eigenlijk neemt Jan steeds meer de programma's van Dan over hè...
want Jan spreekt wel Nederlandsch
Lijkt me ook dat het voor Dan geen doen is om maar heen en weer te blijven vliegen tussen USA en NL. Hij heeft ook gewoon een gezinnetje enzo. Maar wie weet.. ik vind t wel weer es tijd voor een Ultimate Dance Battle.