Entertainment alle pijlers

Tabitha's salon takeover

20-12-2010 21:28 2576 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een soort Dubbeltje op zijn kant in bedrijf. Maar dan met mevrouw Koffie in plaats van met Sjon.
Ik vind hier dingen van.
Weten jullie nog die aflevering van Bonje mdB met dat vieze huis met al die katten? Dat iedereen thuis aan het schoonmaken sloeg, nog tijdens de uitzending?
Ik vind hier dingen van.
Dan komt 27mrt terug!!!!!!!!!! Dan
quote:Sabeltandcavia schreef op 07 maart 2011 @ 22:05:

Weten jullie nog die aflevering van Bonje mdB met dat vieze huis met al die katten? Dat iedereen thuis aan het schoonmaken sloeg, nog tijdens de uitzending? Nee, nu denk ik er weer aan. Jeuk jeuk.
Ik ga, baby huilt. Doei!
quote:c_estelle schreef op 07 maart 2011 @ 22:05:

[...]

Die zon die doet het hoor, ik ben ook wel aan een Zonnetje toe!

Soleil, wanneer kom je een keer bij mij schijnen???Ik was er vandaag toch? Je kon zelfs met je jas open buiten zitten!

Weten jullie nog die aflevering van Bonje mdB met dat vieze huis met al die katten? Dat iedereen thuis aan het schoonmaken sloeg, nog tijdens de uitzending? Ja! En ik zit nu met kriebels op de bank mezelf af te vragen of ik het beddegoed een keer op kookwas zal wassen

Weten jullie nog die aflevering van Bonje mdB met dat vieze huis met al die katten? Dat iedereen thuis aan het schoonmaken sloeg, nog tijdens de uitzending? Die heb ik 2x gezien zelfs, maar beide keren niet gepoetst. Is dat heel erg?
Ben jij immuun voor viezigheid? Of ben je Mevrouw Helderder
quote:snoetepoet schreef op 07 maart 2011 @ 22:07:

Ik ga, baby huilt. Doei!Mijne ook... hebben ze dat afgesproken?
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
quote:S0LEIL schreef op 07 maart 2011 @ 22:07:

[...]

Ik was er vandaag toch? Je kon zelfs met je jas open buiten zitten!

Hier niet, het was nog bokkoud..... en daarbij, ik had geen tijd om buiten te zitten, doe nu ongeveer 2 fulltime banen op 2 afdelingen. Ik heb amper tijd om te eten.

Morgen vergadering op het hoofdkantoor, dan ga ik het toch eens aankaarten, dit gaat niet.
Hoei Es, dat klinkt niet echt eh.. goed zeg maar. Straks moet Larf onder jouw naam gaan forummen
, daar zal hij geen probleem mee hebben hoor.
*gaat morgen ladeblok van bureau uitmesten*
Ik vind hier dingen van.
quote:c_estelle schreef op 07 maart 2011 @ 22:10:

[...]

Hier niet, het was nog bokkoud..... en daarbij, ik had geen tijd om buiten te zitten, doe nu ongeveer 2 fulltime banen op 2 afdelingen. Ik heb amper tijd om te eten.

Morgen vergadering op het hoofdkantoor, dan ga ik het toch eens aankaarten, dit gaat niet.O dat is niet fijn, weet ik uit ervaring. Ik doe alweer een tijdje in mijn eentje het werk van 2 fulltimers en dat begint me ook op te breken merk ik. Zat vandaag met tranen op de wc op het werk Gewoon aankaarten hoor! Ga ik denk ik ook doen.
Ik vind hier dingen van.
Oh Soleil! Doen hoor, dat kan toch niet? Twee fulltime-banen worden niet ineens een fulltimebaan.
Meiden met twee banen (en een kind erbij) dikke
Lief zegt: alsof ze op dieet zit.. man, ik heb nog nooit zo'n Orka achter een bureau gezien

quote:S0LEIL schreef op 07 maart 2011 @ 22:13:

[...]

O dat is niet fijn, weet ik uit ervaring. Ik doe alweer een tijdje in mijn eentje het werk van 2 fulltimers en dat begint me ook op te breken merk ik. Zat vandaag met tranen op de wc op het werk Gewoon aankaarten hoor! Ga ik denk ik ook doen.

Het punt voor mij is eigenlijk dat het me in de maag gesplitst is en niet met mij overlegd is of het zou kunnen.

Ik heb vrijdag al het eea laten klappen zodat ik al kon aantonen dat het teveel is. Ik kan niet 2 keer 40 uur in 32 uur proppen, dan komt meer dan de helft niet af.
Dan moet jou Lief mij eens bekijken als ik aan het werk ben Pip Ik ben niet bepaald magerder dan die receptioniste daar.
Wedden dat de zus weg is of haar oude gewoontes oppakt als Koffie terug komt om te kijken hoe het gaat?
Weer zo'n bloterik
Ik vind hier dingen van.
quote:S0LEIL schreef op 07 maart 2011 @ 22:17:

Dan moet jou Lief mij eens bekijken als ik aan het werk ben Pip Ik ben niet bepaald magerder dan die receptioniste daar.Hij is een ster in het ongenuanceerd commentaar geven Ik ben ook de dunste niet en hij zelf ook niet
quote:c_estelle schreef op 07 maart 2011 @ 22:16:

[...]

Het punt voor mij is eigenlijk dat het me in de maag gesplitst is en niet met mij overlegd is of het zou kunnen.

Ik heb vrijdag al het eea laten klappen zodat ik al kon aantonen dat het teveel is. Ik kan niet 2 keer 40 uur in 32 uur proppen, dan komt meer dan de helft niet af.Bij mij ook niet. Mijn collega is voor de duizendste keer uitgevallen en dan verwachten ze gewoon dat ik alles in mijn eentje opvang. Ik kom een heel eind, maar het is gewoon teveel. Maf toch, dat ze dat de normaalste zaak van de wereld vinden? Goed dat je het al hebt laten klappen, wie weet snappen ze het dan een keer.
Tabatha's haar zit anders. Net of ze het wil laten groeien.
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven