Technicolour mariage Mickadam
woensdag 9 mei 2012 om 23:53
Het was a hard week voor La Paard. Het has er de shine van det Eddum en Micky Highendyke hun gelovetes hebben offgelayed in Las Vegas. Wat a depressing ding voor La Paard. Al die years dat zij heeft gefight om Eddum back in her bathroom te krijgen voor sharing their shampoo. It heeft geen donder geholpen.
En now stands she all alleen met her hairpiece en boyfriend die her kleinson had kunnen zijn.
Were is het fout gegaan? Is it de manipulative earth van Micky or is it de middenleven crisis van Eddum.
Anyways het is weer the child die van the bill gaat.
En now stands she all alleen met her hairpiece en boyfriend die her kleinson had kunnen zijn.
Were is het fout gegaan? Is it de manipulative earth van Micky or is it de middenleven crisis van Eddum.
Anyways het is weer the child die van the bill gaat.
donderdag 10 mei 2012 om 15:13
quote:Maleficent schreef op 10 mei 2012 @ 15:07:
[...]
She was not in de picture toen. Jij moet wel a bit beter op de height zijn om mee te kunnen talken.
What an afknapper dat Edam zijn wedding fows op must lezen. That kan je toch wel uit je head learnen?Yes vind ik also. But how doe jij knowen that Mickey er toen nog not was? Maybe hij flikflooide very stiekem then al with her.
[...]
She was not in de picture toen. Jij moet wel a bit beter op de height zijn om mee te kunnen talken.
What an afknapper dat Edam zijn wedding fows op must lezen. That kan je toch wel uit je head learnen?Yes vind ik also. But how doe jij knowen that Mickey er toen nog not was? Maybe hij flikflooide very stiekem then al with her.
donderdag 10 mei 2012 om 15:20
quote:giuliettacapuletti schreef op 10 mei 2012 @ 15:13:
[...]
Yes vind ik also. But how doe jij knowen that Mickey er toen nog not was? Maybe hij flikflooide very stiekem then al with her.That is true. Maar he told Wilma Nanninga dat hij fell in love the moment he zag her en that he meteen bij haar in movede.
[...]
Yes vind ik also. But how doe jij knowen that Mickey er toen nog not was? Maybe hij flikflooide very stiekem then al with her.That is true. Maar he told Wilma Nanninga dat hij fell in love the moment he zag her en that he meteen bij haar in movede.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 10 mei 2012 om 15:29
vrijdag 11 mei 2012 om 10:15
quote:sabbaticalmeds schreef op 10 mei 2012 @ 22:42:
But than was er ook all a sign aan de wall, Eddum coudn't get his duck omhigh
Ik see toch that it's a bit omhigh hoor.
Maar maybe dat is the problem. Patricia is too druk with her own spiegelstatue and is not enthousiast immediately jumping on the duck. Maybe dat Mickey er more mee doet.
But than was er ook all a sign aan de wall, Eddum coudn't get his duck omhigh
Ik see toch that it's a bit omhigh hoor.
Maar maybe dat is the problem. Patricia is too druk with her own spiegelstatue and is not enthousiast immediately jumping on the duck. Maybe dat Mickey er more mee doet.
maandag 21 mei 2012 om 19:20
vrijdag 1 juni 2012 om 10:02
http://www.telegraaf.nl/p ... t_naar_bruiloft_ex__.html
LaPaard sounds toch a bit notgezellig.
LaPaard sounds toch a bit notgezellig.
donderdag 7 maart 2013 om 10:26
More mudgooien! Paay gaat de dirty laundry outside ophangen
http://www.telegraaf.nl/p ... t_vuile_was_buiten__.html
Een boek over de diva verschijnt in mei van de hand van tv-maker Bert van der Veer.
La Paay was er in 2010 al van overtuigd dat mensen zouden willen lezen over haar exen en 'hoe Adam Curry was in bed'.
I wil dat totaly niet knowen. How komt ze therebij?
http://www.telegraaf.nl/p ... t_vuile_was_buiten__.html
Een boek over de diva verschijnt in mei van de hand van tv-maker Bert van der Veer.
La Paay was er in 2010 al van overtuigd dat mensen zouden willen lezen over haar exen en 'hoe Adam Curry was in bed'.
I wil dat totaly niet knowen. How komt ze therebij?