Entertainment alle pijlers

Teen Mom OG/2 (incl spoilers)

24-02-2017 19:34 3412 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké hierbij een nieuw topic!



Ik ben een stuk minder bedreven in het vinden van alle scoops over deze dames dus brand los!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Mammii30 schreef:
20-10-2017 19:02
Ik zag een foto op Ambers insta van Leah,wauw wat lijkt ze veel op Gary tegenwoordig.Wel echt een schattig ding.

Heb een foto of link? Ben benieuwd!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Yes heb ik.

https://www.instagram.com/p/BaSM5J2hwk6/?hl=nl
Alle reacties Link kopieren Quote
Mammii30 schreef:
20-10-2017 19:57
Yes heb ik.

https://www.instagram.com/p/BaSM5J2hwk6/?hl=nl

:hihi: dat gezicht van haar, "kijk mij stoer" en "omg scary" tegelijk. :proud:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Hahahha echt hè!!😛
Super schattig.
Durf het bijna niet te zeggen....ik vind Leah niet leuk. Heb geen enkel “gevoel” met/voor haar.
Troeteltje schreef:
21-10-2017 09:21
Durf het bijna niet te zeggen....ik vind Leah niet leuk. Heb geen enkel “gevoel” met/voor haar.
Oh apart. Vind haar wel lief. Zou wel oppassen met voeding, ze is best mollig en haar vader is echt ongezond obese.
Dochter van Chelsea is ook stevig. Sommige kinderen zijn stevig qua bouw.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tja, denk dat het bij Leah jammer genoeg wel een stukje aan de voeding ligt, kijk maar naar de ouders. Verder vind ik het wel een leuk en wijs meisje. :)
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren Quote
Troeteltje schreef:
21-10-2017 10:03
Dochter van Chelsea is ook stevig. Sommige kinderen zijn stevig qua bouw.
Chelsea was zelf ook wel mollig voorheen.
Om heel eerlijk te zijn.....ik vind het jammer dat er een opmerking out of the blue gemaakt word over figuur/ postuur van een kind.
Het is een kind.

Het is voor mij een gevoelig punt, de gevoelige snaar is geraakt. I know. Vind het onprettig en niet relevant in deze dat die opmerking is gemaakt.
Troeteltje schreef:
21-10-2017 16:49
Om heel eerlijk te zijn.....ik vind het jammer dat er een opmerking out of the blue gemaakt word over figuur/ postuur van een kind.
Het is een kind.

Het is voor mij een gevoelig punt, de gevoelige snaar is geraakt. I know. Vind het onprettig en niet relevant in deze dat die opmerking is gemaakt.
Jij post zelf dat je Leah niet leuk vindt. Maar je vindt het onprettig dat iemand post dat ze mollig is.
Dat je haar niet leuk vindt is in mijn ogen ook niet relevant.
Waarom raakt het je dan zo dat iemand iets zegt over Leah's figuur?
Troeteltje schreef:
21-10-2017 16:49
Om heel eerlijk te zijn.....ik vind het jammer dat er een opmerking out of the blue gemaakt word over figuur/ postuur van een kind.
Het is een kind.

Het is voor mij een gevoelig punt, de gevoelige snaar is geraakt. I know. Vind het onprettig en niet relevant in deze dat die opmerking is gemaakt.
Snap ik. Ik bedoelde het niet rot. Jij schreef dat je haar niet leuk vond/er geen gevoel bij had. Mijn 1e indruk bij de foto was: oei, de ouders moeten een beetje opletten. Ze lijkt zo enorm op Gary (uiterlijk).
Ik bedoelde mijn reactie in elk geval niet afkrakend. Want dat vind ik zelf ook sneu (kinderen afzeiken op het forum).
Op twitter en instagram trouwens ook. Echt niet normaal wat mensen met name over Sophia (v Farah) schrijven.
Ben zelf moeder van een kleuter en ben herstellende van anorexia.
Opmerkingen over gewicht, postuur en lichaam liggen voor mij heel gevoelig. Ik schreef reeds...het is mijn gevoelige snaar. Ik neem niemand iets kwalijk, wil enkel aanmoedigen om met dat soort opmerkingen voorzichtig te zijn. Kinderen zijn heel slim en horen heel veel. Ze leggen verbanden.

Ik schreef dat ik niets met Leah heb als reactie op enkelen die schreven dat ze zo leuk is.
anoniem_277599 wijzigde dit bericht op 21-10-2017 17:14
0.45% gewijzigd
Oh, en uiteraard heb ik ook niets tegen haar. Heb gewoon geen “klik” met haar. Terwijl ik bijvoorbeeld Aubree wel echt leuk vind.
Uvita schreef:
21-10-2017 17:07
Op twitter en instagram trouwens ook. Echt niet normaal wat mensen met name over Sophia (v Farah) schrijven.
Echt erg inderdaad. Ik heb al vaker gezegd dat ik niet snap dat ze hun kinderen laten volgen. Dat zou mij het geld echt niet waard zijn. Die kinderen kunnen straks ook al het drama tussen hun ouders terug kijken. En ook wat ze over elkaar hebben gezegd. Lijkt me voor ieder kind van Teenmom heel schadelijk.
Troeteltje schreef:
21-10-2017 17:10
Ben zelf moeder van een kleuter en ben herstellende van anorexia.
Opmerkingen over gewicht, postuur en lichaam liggen voor mij heel gevoelig. Ik schreef reeds...het is mijn gevoelige snaar. Ik neem niemand iets kwalijk, wil enkel aanmoedigen om met dat soort op ervingen voorzichtig te zijn. Kinderen zijn heel slim en horen heel veel. Ze leggen verbanden.

Ik schreef dat ik niets met Leah heb als reactie op enkelen die schreven dat ze zo leuk is.
Jeetje wat heftig voor je! Ik snap dat dat dan gevoelig voor je ligt.
Laten we het over de kinderen positief houden op dit topic.
Wat mijzelf betreft.....ik ben een volwassen vrouw. Ik neem inmiddels mijn verantwoordelijkheid en heb geleerd van vele misstappen. Uiteraard met ups en downs. Echter zoals gezegd....ik ben een volwassene. Ik kan wellicht beter in perspectief plaatsen en overzien dan een kleuter. Mensen realiseren zich niet wat een opmerking, welke dan ook, met een kind kan doen.

Maar goed.....niemand zal kwade bedoelingen hebben gehad daarnet. Echter een positieve insteek voor wat betreft de kinderen vind ik een hele mooie afspraak. Over de ouders mogen we denken en zeggen wat we willen......de kinderen laten we buiten schot.

:thumbsup:
Wat dachten jullie van Nova Lee😍.
Wat een schattig poppetje!!
En wat lijkt ze op Tyler.
Ik ben heel benieuwd hoe Carly er nu uit ziet.Ik geloof dat ze wel op Nova Lee lijkt.
Dat van Sophia zie ik ook vaak voorbij komen op instagram ja..Walgelijk wat ze daar schrijven over dat meisje.

https://www.instagram.com/p/BUYCTzGj9dE/
Er was gister weer wat drama bij een (gefilmde) MTV-afterparty met de gewone en OG-teenmoms. David was dronken en mocht geen drank meer bij de bar. Waarop hij een mes uit z'n zak haalde en op de balonnen ging inhakken. Die vent heeft echt een agressie-probleempje :facepalm:
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat idioot, maar verbazen doet het me niet..
Nou ja.. dat dus..
Uvita schreef:
22-10-2017 08:21
Er was gister weer wat drama bij een (gefilmde) MTV-afterparty met de gewone en OG-teenmoms. David was dronken en mocht geen drank meer bij de bar. Waarop hij een mes uit z'n zak haalde en op de balonnen ging inhakken. Die vent heeft echt een agressie-probleempje :facepalm:
Omg wat een top kerel :thumbsup:
Waar had je het gelezen? Ze zijn echt met veeeeeeel teen moms zag ik op Instagram
https://www.instagram.com/p/Baiu45GAR6D/

Jenelle dr commentaar erover
Jenelle ziet of overziet het niet. Of is hetzelfde. Of vind het normaal. Of geniet er van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Uvita schreef:
22-10-2017 08:21
Er was gister weer wat drama bij een (gefilmde) MTV-afterparty met de gewone en OG-teenmoms. David was dronken en mocht geen drank meer bij de bar. Waarop hij een mes uit z'n zak haalde en op de balonnen ging inhakken. Die vent heeft echt een agressie-probleempje :facepalm:
:HA:
Ze kiest ze wel uit zeg. Fijne vent. :facepalm:
Life is always rocky when you're a gem.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven