Entertainment alle pijlers

Teliviziergala

22-10-2010 20:38 157 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt ook?

Die talentprogramma's komen momenteel mijlenver mijn keel uit. Eens kijken of dit iets is.
Ik vind hier dingen van.
Zijn er dan zo weinig goede tv programma's en presentatoren/trices dat ieder jaar bijna weer dezelfde genomineerd worden....
quote:mette schreef op 23 oktober 2010 @ 10:59:

heb ik dan net gemist..........was aan het zappen tussen voice of holland en televizier!

Ik heb dat ook gemist. Jammer want het moet wel een hoogtepunt zijn geweest.

Linda vond ik er vreemd ouwelijk uitzien. Geen idee wat er met haar gebeurt is.
Ik vond het vreselijk. En die 'leuke grapjes' die Chantal tussendoor maakten waren nog erger. Zedeed alsof ze tegen een zaal vol kinderen sprak die op Sinterklaas zaten te wachten.
Oh gelukkig ben ik niet de enige die zich altijd zoo ergert aan Chantal. WEER dat grapje dat ze de ex is van Johnny de Mol!! en WEER dat gedoe met Fatima ophalen......

Ze denkt heel erg grappig te zijn maar ik zit echt met plaatsvervangende schaamte op de bank te kijken naar die griet.
Mosterd, maar hier ben ik ook nog even...

Door het terugblikken zag je pijnlijk duidelijk hoe Libda aan haar gezicht heeft laten sleutelen. Ze maakt er geen geheim van maar het is zo lelijk!

Taarten van Abel had de gouden stuiver moeten winnen. Dat programma is zo steengoed, en Siemon de Jong gaat met alle besproken kinderproblemen zo integer om. Hoe groot ze ook zijn. Sesamstraat... Tsja, leuk. Maar dat bestaat al eeuwen.

Yvon... Nee dank je.

Talenten in Nederland... Daar is het droevig mee gesteld als ze uitkomen bij Jan Smit, Rene van der Gijp en Jan Kooijman. Hmmm.

Jeroen, helemaal goed! Giel: terecht gewonnen. Ik vind ze beiden geweldig.

En de TV Kantine? Heeft Nederland nou zo'n beroerde smaak? Wie is de mol is toch een veel beter programma?
Wat een vreselijke avond was het. Het leek wel alsof ze hun best hadden gedaan op een zo'n slecht mogelijke avond.

Dat ellenlange gezeik met die nep-Oprah, Tim Akkermans die niet kan zingen, Sieneke, en tot overmaat van ramp ook nog HEINTJE?!

Yvon die wint, ik vind haar vreselijk. Jeroen heeft het dan wel weer verdiend.

Tv-Kantine... nee sorry. Ik vraag me echt af wat voor mensen stemmen hoor. Erg leuk voor Carlo natuurijk, het is echt zijn kindje, en hij heeft er af en toe wel een pareltje tussenzitten... mar verder, wat een slechte winnaar, wat een slechte show.
Chantal was ook verschikkelijk met haar flauwe grapjes.

Je kon zien dat de mensen het lang niet altijd leuk vonden in de zaal. Bij Andre van Duin lagen ze in een deuk. Je moet wel weten waar je kwaliteiten liggen Chantal! Ik vind het ook jammer dat Joris Linzen niet gewonnen heeft. Wat een geweldige presenator is dat. Hij kan zo goed met mensen omgaan bij Joris Showroom en Hello Goodbey. Volgend jaar beter!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven