Entertainment alle pijlers

Templeton Peck

13-08-2013 21:55 22 berichten
Waarom, waarom zit mijn hoofd vol met useless information en weet ik dat Face uit The A-team in het echt Templeton Peck heet.

(Ik weet niet of dit berichtje eigenlijk beter onder "psyche" geplaatst kan worden, kan het eventueel aan de mod vragen)
Alle reacties Link kopieren
Staat wel op de juiste pijler hoor
Ow, dacht dat het op psyche stond

Ik ging wel meteen kijken
Wat leuk! Ik wist gelijk wie je bedoelde. Juist leuk, zoveel feitjes kennen. Altijd gespreksstof;)
Alleen heet hij in het echt Dirk Benedict en in de serie is zijn "echte" naam Templeton Peck aka Face
quote:Bianca2612 schreef op 13 augustus 2013 @ 22:10:

Alleen heet hij in het echt Dirk Benedict en in de serie is zijn "echte" naam Templeton Peck aka Face Oooooooh, wat een misser
Anyway, herkent iemand mijn motto?
Ach zie het weer een nutteloos feitje wat je kan onthouden
quote:Bianca2612 schreef op 13 augustus 2013 @ 22:10:

Alleen heet hij in het echt Dirk Benedict en in de serie is zijn "echte" naam Templeton Peck aka Face

Dat ja

En vraag me niet waarom ik het weet, maar Murdoch heet in het echt Dwight Schulz
Dat soort weetjes zijn handig voor triviant;-)
Haha herkenbaar

Ik zeg wel eens: als mijn hersens een harde schijf zouden zijn, dan waren ze voor 75% gevuld met dit soort nutteloze feitjes. Als ik het wissen kon, dan had ik ruimte om drie studies te doen en zes vreemde talen te beheersen.
quote:kettle schreef op 13 augustus 2013 @ 22:17:

Anyway, herkent iemand mijn motto?is dat van die gypsy meiden, van die over de top jurken??
quote:dolfje schreef op 13 augustus 2013 @ 22:28:

Dat soort weetjes zijn handig voor triviant;-)

Zeker! Heel herkenbaar hoor, Kettle! Ik heb precies hetzelfde, en win daardoor vaak met Triviant

Het is vooral ook erg handig bij vreemde talen spreken, de meest idiote woorden onthoud ik goed! Zie het als een pluspunt!
Ondanks dat het 'n eeuwigheid geleden is dat ik the A team zag, dacht ik bij het zien van deze topic-titel van goh, was dat niet die ene uit the A team. Tis dus blijkbaar wel 'n naam die blijft hangen.
quote:rosepudding schreef op 13 augustus 2013 @ 22:35:

[...]

is dat van die gypsy meiden, van die over de top jurken??

dacht ik ook al..

dát zijn pas nuttige feitjes
99% van wat ik weet is onzin haha.

Domme feitjes, vreemde dingen.

Namen? Nee dat niet. Toetstermen? Absoluut niet!

De pincode van m'n ex van 7 jaar geleden? Het telefoonnummer van m'n beste vriendin toen ik 10 was? Yep!
Internagelaktisch
Grappig, laatst nog een a-team marathon gevolgd op comedy central
Romy Schneider had een taille van 55 cm...

En Maaique, dat noemen ze een numeriek geheugen. Ik heb het ook!
Romy Schneider.....Sissy

*zwijmel*
Ik had vroeger een schrift daar schreef ik alle namen in van acteurs/actrices die ik kende uit mijn hoofd

En nu als ik een film kijk ik weet meestal altijd wel de namen te noemen die erin spelen
jep, heb ik ook "last" van.... mijn ouders hebben 4 auto's gehad en ik 3 en ken alle nummerplaten uit m'n hoofd. Ook telefoonnummers van vriendinnetjes van de basisschool - ben 32 dus is al een tijdje geleden - weet ik nog. Oke, na de komst van mobieltjes is het onthouden van telnrs niet meer zo belangrijk.

Maar als ik even moet zeggen wat ik gisteren gegeten heb.... moet ik ff denken.... weird
quote:rosepudding schreef op 13 augustus 2013 @ 22:35:

[...]

is dat van die gypsy meiden, van die over de top jurken??Jaaaaaaa, je gaat door voor de koelkast!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven