Entertainment alle pijlers

Temptation 2019

04-02-2019 19:24 729 berichten
Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar volgende week begint hier in België dé trash-tv van 't jaar weer.
Temptation Island.

En de koppels zijn nu ook bekend:

https://www.hln.be/showbizz/tv/deze-kop ... ~a185456c/


Nu zijn ze nog een koppel, maar hoeveel hebben het overleefd?

Bespreek hier de koppels, de verleiders en -sters én de afleveringen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben uit wanhoop het spoilertopic maar gaan lezen... op zoek naar een beetje actie.
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
14-03-2019 21:37
Ik ben uit wanhoop het spoilertopic maar gaan lezen... op zoek naar een beetje actie.
en? heb niet eens zin om verder tekijken
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Liliane13 schreef:
22-02-2019 07:39
Ik vind het ook maar saai tot nu toe. De presentatrice noemt dit seizoen atypisch:

"Het nieuwe seizoen wordt atypisch. Ik mag er niets over verklappen, maar als we straks bij het laatste kampvuur zitten, zul je het met mij eens zijn dat ‘atypisch’ het juiste woord is", aldus Annelien.

https://grazia.nl/showbizz/presentatric ... ion-Island

Zou het betekenen dat ze allemaal de verleiding weerstaan? Dan blijft het saai! :p:
Wat saai nog steeds! Quote mezelf maar even: het lijkt toch nog steeds het meeste hierop!
.
Alle reacties Link kopieren
:zzz:
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
14-03-2019 21:37
en? heb niet eens zin om verder tekijken
Tja, ik mag niet spoileren in dit topic natuurlijk. Maar laat ik één ding zeggen. Ik overweeg het over 3 weken nog eens te proberen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Wel goed dat die saaie blonde doos werd aangepakt en ze vroeg waarom ze dan in godsnaam mee doet aan TI als zij en haar vriend huismussen zijn.
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
14-03-2019 21:58
Tja, ik mag niet spoileren in dit topic natuurlijk. Maar laat ik één ding zeggen. Ik overweeg het over 3 weken nog eens te proberen ;-)
Er valt ook niks te spoileren 😄
Wel goed dat Laura gewoon dicht bij zichzelf blijft in TTalk. Vind het wel een toffe dame.
Alle reacties Link kopieren
Sch0rpioen schreef:
14-03-2019 22:13
Er valt ook niks te spoileren 😄
Inderdaad! Ik heb van verveling ook het spoilertopic bekeken maar niks nieuws of spannends gelezen daar.
.
Alle reacties Link kopieren
Liliane13 schreef:
14-03-2019 22:40
Inderdaad! Ik heb van verveling ook het spoilertopic bekeken maar niks nieuws of spannends gelezen daar.
Misschien wil je weten dat....

LET OP!! SPOILER

... Demi zeeziek werd??

Dat was heul spannend!! 😉
Alle reacties Link kopieren
Zowaar een treffend stukje:

https://www.viva.nl/stijl-en-update/waa ... e-flop-is/
.
Alle reacties Link kopieren
Laura, zucht......
Be-grape-n?
Alle reacties Link kopieren
En dan wordt het in TT-talk nog helemaal uitgeplozen en -gemolken, terwijl er niets te vertellen is.
Ayleen deed in TT-talk ook nog een domme uitspraak gister, maar wellicht een spoiler, dus ik zal het niet nader toelichten. Wie het gezien heeft, weet wat ik bedoel.
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
15-03-2019 06:40
En dan wordt het in TT-talk nog helemaal uitgeplozen en -gemolken, terwijl er niets te vertellen is.
Ayleen deed in TT-talk ook nog een domme uitspraak gister, maar wellicht een spoiler, dus ik zal het niet nader toelichten. Wie het gezien heeft, weet wat ik bedoel.
Welke van de 26 domme uitspraken ?
SweetChilliSauce schreef:
15-03-2019 10:24
Welke van de 26 domme uitspraken ?
Dat was ook mijn gedachte... :proud:
Alle reacties Link kopieren
'Het enige vurige aan Laura zijn haar verbrande kuiten.' :rofl:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
15-03-2019 13:31
'Het enige vurige aan Laura zijn haar verbrande kuiten.' :rofl:
:proud: :applause:
Alle reacties Link kopieren
SweetChilliSauce schreef:
15-03-2019 10:24
Welke van de 26 domme uitspraken ?
Die over seks op tv. Daar heeft ze volgens mij onbedoeld wat weggegeven.
Alle reacties Link kopieren
Roger en Laura worden misschien dan wel suf gevonden, als ze beiden zo blijven en temptation 'overleven' vind ik ze stiekem best een leuk stel. Beetje saai en burgerlijk maar voor sommigen is dat perfect, en dat is prima.
Alle reacties Link kopieren
BobbieLauren schreef:
16-03-2019 21:16
Roger en Laura worden misschien dan wel suf gevonden, als ze beiden zo blijven en temptation 'overleven' vind ik ze stiekem best een leuk stel. Beetje saai en burgerlijk maar voor sommigen is dat perfect, en dat is prima.
Dat is zeker prima. Maar waarom doe je dan mee? Om de Fame? Meer volgers op Instagram? Zet elk saai en burgerlijk stel daar neer wat altijd om 22 uur naar bed gaat en ze overleven het.
Hun motivatie is gewoon slecht.
Alle reacties Link kopieren
Ik merk dat ik ook een beetje oud, saai en burgerlijk wordt. Want ik zou het juist wel eens fijn vinden als alle relaties de test doorstaan.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
17-03-2019 13:29
Ik merk dat ik ook een beetje oud, saai en burgerlijk wordt. Want ik zou het juist wel eens fijn vinden als alle relaties de test doorstaan.
Ik ook.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Viel me trouwens op dat Heiki bij het kampvuur niet de beelden kreeg te zien van Milou met die kerel in bed
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
15-03-2019 13:31
'Het enige vurige aan Laura zijn haar verbrande kuiten.' :rofl:
Whahaha geweldig!!!🤣😂
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
17-03-2019 13:29
Ik merk dat ik ook een beetje oud, saai en burgerlijk wordt. Want ik zou het juist wel eens fijn vinden als alle relaties de test doorstaan.
Dat zou prima zijn, als de stellen dan iets meer diepgang zouden hebben. Nu is het dodelijk saai om naar te kijken omdat ze echt helemaal niks interessants te melden hebben en je geen enkele dynamiek tussen de stellen ziet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven