Entertainment alle pijlers

Temptation Island gaat binnenkort weer beginnen!

16-01-2018 15:15 1521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! In februari gaat Temptation Island weer beginnen. Ik kan niet wachten totdat het weer is begonnen. De mannelijke verleiders zijn al bekend las ik vandaag. Wie gaat er nog meer kijken naar Temptaaaation? :popcorn: :popcorn: :popcorn:
Gate_Keeper schreef:
08-05-2018 20:11
Net even zitten googlen, maar hij is niet leuk opgedroogd. Volgens mij is hij ook erg klein voor een man.
Ik vond Jeroen altijd een misselijk mannetje.
Mammii30 schreef:
08-05-2018 20:05
Oh dat ex on the beach vind ik echt helemaal niks.Keek t eerst wel maar kan het niet meer aan zien.Jersey shore family vacation kijk ik wel.Jullie ook?
Ondanks dat ze oud enzo zijn blijf ik dat een leuke serie vinden.
Hier hetzelfde, EOTB vind ik ook niets en ook dat Love Island niet dat ook op RTL 5 is.

Jersey Shore en Geordie Shore vind ik dan weer wel leuk,
Alle reacties Link kopieren
Gate_Keeper schreef:
08-05-2018 20:11
Net even zitten googlen, maar hij is niet leuk opgedroogd. Volgens mij is hij ook erg klein voor een man.
Dat kan ik bevestigen, ik heb hem enkele keren ontmoet tijdens zijn TMF carrière en hij kwam tot aan mijn schouders.
Ik vond hem toen wel erg leuk :$
Alle reacties Link kopieren
Gate_Keeper schreef:
08-05-2018 20:11
Net even zitten googlen, maar hij is niet leuk opgedroogd. Volgens mij is hij ook erg klein voor een man.
Hoe klein is hij?
Iemand Ex on the Beach Double Dutch gezien? (De Engelse versie kijk ik ook niet, maar deze Nederlandse wel)
Ontzettend ordinair weer! Zit naast Temptation Alex een of ander Amsterdams jochie (ziet er niet ouder uit dan 19) en dat alles pakt was los en vast zit en beweert met 400 meiden het bed te hebben gedeeld.... ook vertelde hij -bijna trots- welke SOA’s hij allemaal had opgelopen :facepalm: en het lukte hem inderdaad om meteen de eerste avond in EotB van bil te gaan...
Übertrash!
Alle reacties Link kopieren
Taralina schreef:
10-05-2018 09:35
Iemand Ex on the Beach Double Dutch gezien? (De Engelse versie kijk ik ook niet, maar deze Nederlandse wel)
Ontzettend ordinair weer! Zit naast Temptation Alex een of ander Amsterdams jochie (ziet er niet ouder uit dan 19) en dat alles pakt was los en vast zit en beweert met 400 meiden het bed te hebben gedeeld.... ook vertelde hij -bijna trots- welke SOA’s hij allemaal had opgelopen :facepalm: en het lukte hem inderdaad om meteen de eerste avond in EotB van bil te gaan...
Übertrash!
Jup... Dat ventje is rete irritant. Zou hem zo een klap voor zijn bek willen verkopen. Met zijn "meisjes uit elkaar trekken.. bambambambambam"
CDS94 schreef:
07-05-2018 21:38
Joshua gaat meedoen aan Adam zoekt Eva VIPS lees ik net op internet. Je hebt meegedaan aan TI en je bent kennelijk al een VIP...juist ja o_o
In zijn blootje! Krijg ik hem toch te zien! Hahaha.
hamaika schreef:
08-05-2018 11:20
Nope ik ken behalve Joshua niemand uit dit rijtje.

Zal wel komen omdat mijn leven zich de afgelopen jaren vooral in Spanje heeft afgespeeld :lol:
Of jij hebt geleefd en wij niet. ;)
Troeteltje schreef:
10-05-2018 11:53
Of jij hebt geleefd en wij niet. ;)
Whahahaha ja wie zal het zeggen hahaha :cheer: . Het waren wel echt mooie, leuke jaren.
Maar zoals met al (of het meeste) goede komt er meestal ook weer een eind aan helaas :cry:
In NL kun je “gewoon” doorgaan met leven hoor. Echter dan moet je vooral niet te veel trash-TV kijken en niet teveel op dit forum rondhangen. Gratis tips van mij voor jou. :high5:
Troeteltje schreef:
10-05-2018 16:31
In NL kun je “gewoon” doorgaan met leven hoor. Echter dan moet je vooral niet te veel trash-TV kijken en niet teveel op dit forum rondhangen. Gratis tips van mij voor jou. :high5:

:yes: :cheers:
Ik ga 7 Juni pas Temptation Island kijken want dan begint Temptation Island VIPS :-D
Of ben ik al mosterd?
Alle reacties Link kopieren
Habbekratz schreef:
13-05-2018 10:47
Ik ga 7 Juni pas Temptation Island kijken want dan begint Temptation Island VIPS :-D
Of ben ik al mosterd?
Nee hoor. Begint immers pas op 7 juni. Hoop wel dat je Videoland hebt. Anders kon het nog weleens lastig worden.
Wilhetnietweten schreef:
13-05-2018 21:32
Nee hoor. Begint immers pas op 7 juni. Hoop wel dat je Videoland hebt. Anders kon het nog weleens lastig worden.
Bundavids.com gaat t ook weer uitzenden en dat is gratis.
Alle reacties Link kopieren
Toch Niels en Rosanna dus! Verder een stel uit Utopia (nooit gezien) en het broertje van Dave Roelvink :-?
Nou lekker VIPS weer dus, van die derderangs BN-ers
Alle reacties Link kopieren
Ah helaas, toch geen boer Tom.
Rosanna en Niels zijn toch gek om nog een keer mee te doen nadat de vorige keer zo slecht uitpakte.
En ook een onbekend stel dus, ze konden er toch niet genoeg vinden.
Gate_Keeper schreef:
13-05-2018 21:38
Bundavids.com gaat t ook weer uitzenden en dat is gratis.
Ah dat is goed om te weten, dank voor de tip!
Zebra123 schreef:
17-05-2018 22:18
Toch Niels en Rosanna dus! Verder een stel uit Utopia (nooit gezien) en het broertje van Dave Roelvink :-?
Ik had ook liever Dave zelf gezien :lol:
Taralina schreef:
10-05-2018 09:35
Iemand Ex on the Beach Double Dutch gezien? (De Engelse versie kijk ik ook niet, maar deze Nederlandse wel)
Ontzettend ordinair weer! Zit naast Temptation Alex een of ander Amsterdams jochie (ziet er niet ouder uit dan 19) en dat alles pakt was los en vast zit en beweert met 400 meiden het bed te hebben gedeeld.... ook vertelde hij -bijna trots- welke SOA’s hij allemaal had opgelopen :facepalm: en het lukte hem inderdaad om meteen de eerste avond in EotB van bil te gaan...
Übertrash!
Ik kijk het tweede seizoen. Ik irriteer mij rot aan die Bastiano. Vreselijk dat die vrouwen voor hem vallen en de club steeds achter hem staat..hij is in mijn ogen een narcist. Hij krenkt vrouwen en praat het dan weer goed en krenkt ze daarna weer.

En hij komt erg onzeker over en voordat hij gekrenkt of afgewezen wordt doet hij dit al bij een ander. Hij had na het programma een vriendin en het met haar gekeken.. Ik zou keihard op hem afgeknapt zijn. Maar hij kan zo goed manipuleren. Gatver!!
Ooh bah die Bastiano idd,wat een griezel was dat!Narcist eerste klas!!
Belachelijk hoe hij vrouwen behandeld.
Walgelijk ventje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven