Entertainment alle pijlers

Temptation Island USA

04-02-2019 12:30 375 berichten
Om verwarring te voorkomen met de Nederlandse varriant van Temptation Island, hierbij de USA versie!
Beschrijving
Amerikaanse realityshow waarin vier stellen de ultieme relatietest aangaan. Zij zullen, gescheiden van hun partner, omringd worden door bloedmooie vrijgezellen. Welke relaties houden stand en welke relaties sneuvelen?

Koppels
Maar niet alleen de singles zien er appetijtelijk uit, ook de koppels zijn meer dan fit. Het eerste stel dat de uitdaging aangaat is Nicole en Karl. Nicole hoopt door het programma er achter te komen of hun leeftijdsverschil van zes jaar in de toekomst voor problemen gaat zorgen. Karl maakt zich vooral zorgen of zijn vriendin in de villa geen kriebels krijgt voor een ander, want juicy detail: Nicole heeft haar vorige vriendje gedumpt voor Karl.

Evan en Kachi zijn al zes jaar samen. De tortelduifjes zijn elkaars soulmates en Kachi wil dolgraag hun liefde bezegelen met een huwelijk. Alleen is Evan daar nog niet zo zeker van. De relatietest dient dan ook als ultimatum. Net als bij Tim en Deborah vorig jaar bij ons. En we weten allemaal nog hoe dat afliep.

John en Kady zijn smoorverliefd op elkaar. Het enige waar Kady mee zit is dat haar lief geen 'echte man' is. Voor haar is Temptation Island dan ook de alles beslissende factor. Of ze gaan samen verder óf ze gaan voorgoed uit elkaar

Rosanna move over! Er is een nieuwe dramaqueen in town en haar naam is Shari. Al tijdens het eerste kampvuur is Shari compleet in tranen omdat haar Javen 'de grens is overgegaan'. De jongen heeft alleen niets gedaan, maar volgens zijn vriendin zit hij zwaar in de puree.

Link naar informatie https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... iet-missen
Alle reacties Link kopieren
Wat is er zo :woa: dan?
Ik heb m ook gezien maar ik vond het niet heel shocking.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook afl 5 gezien! OMG iedereen gaat daar ook behoorlijk los. Bizar hoe snel ze gevoelens voor anderen ontwikkelen. Die Evan met zijn enge kikkerogen gaat direct al vol voor Morgan.
En denk dat er nog wel meer de fout ingaan.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
20-02-2019 16:49

Ik heb m ook gezien maar ik vond het niet heel shocking.
Ze worden wel bijna allemaal behoorlijk close met een verleider. Uiteindelijk belandt alleen Morgan in bed bij Evan, maar ook bij de anderen scheelt het niet zo veel. Zal anders zijn na het volgende kampvuur, denk ik.
Maar inderdaad, echt heel erg :woa: is het (nog) niet.
Alle reacties Link kopieren
Wilhetnietweten schreef:
21-02-2019 03:52
Ze worden wel bijna allemaal behoorlijk close met een verleider. Uiteindelijk belandt alleen Morgan in bed bij Evan, maar ook bij de anderen scheelt het niet zo veel. Zal anders zijn na het volgende kampvuur, denk ik.
Maar inderdaad, echt heel erg :woa: is het (nog) niet.
Ja ik vond de aflevering er voor schokkender, toen Evan ging zoenen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het toch behoorlijk shocking dat iemand al na een paar dagen een relatie krijgt met iemand. Ze lijken behoorlijk verliefd. Doet me denken aan Tim van de vorige TI. Ook gelijk smoorverliefd.

Kady ging ook best ver, denk dat zij ook nog wel over de schreef gaat en hun relatie geen stand houdt. Zielig voor John.
Die Evan..wat is er serieus leuk aan hem?! Hoe hij praat, doet, kijkt. Stel als hij 'lelijker' was had hij niemand. Lijkt of hij het puur van zijn looks moet hebben. En persoonlijk vind ik die niet eens mooi.
Kady gaat sowieso vreemd. Die houdt niet van John. Maar die wordt wel wakker geschud na een paar jaar met haar alfa man.
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
21-02-2019 11:18
Kady gaat sowieso vreemd. Die houdt niet van John. Maar die wordt wel wakker geschud na een paar jaar met haar alfa man.
Ik weet trouwens niet waarom ze in die Johnnie (waar ze waarschijnlijk dan vreemd mee zal gaan) wel een alfa man ziet. Het is alleen maar een praatjesmaker.
Alle reacties Link kopieren
Nee snap Kady ook niet. Continue vergelijkt ze John met anderen. Die is zo kritisch en denkt dat hebt gras elders groener is. Sneu voor John. Maar die verleidster die bovenop hem dook spoort ook niet zeg. Totale afknapper.
appelientjex schreef:
21-02-2019 08:51
Ik vind het toch behoorlijk shocking dat iemand al na een paar dagen een relatie krijgt met iemand. Ze lijken behoorlijk verliefd. Doet me denken aan Tim van de vorige TI. Ook gelijk smoorverliefd.

Kady ging ook best ver, denk dat zij ook nog wel over de schreef gaat en hun relatie geen stand houdt. Zielig voor John.
Ik ook! Vond het vooral shocking dat bijna iedereen al een soort van band heeft met iemand? Ook die meiden, en dat ene meisje die zei dat ze niks voelde bij de kampvuur beelden. En hoever Kady al ging ver inderdaad!
Mijn mond viel wel echt even open! Veel leuker dan de Nederlandse versie, dat wel
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
21-02-2019 11:18
Die Evan..wat is er serieus leuk aan hem?! Hoe hij praat, doet, kijkt. Stel als hij 'lelijker' was had hij niemand. Lijkt of hij het puur van zijn looks moet hebben. En persoonlijk vind ik die niet eens mooi.
Kady gaat sowieso vreemd. Die houdt niet van John. Maar die wordt wel wakker geschud na een paar jaar met haar alfa man.
Ik snap het ook niet.
Geen betrouwbaar type als hij na 3 dagen al zo de mist in gaat.
Vind hem ook totaal niet aantrekkelijk, door die grote ogen met zwarte wallen eronder.
Het is een Alfaman als in de maatschappij-ogen denk ik? Ze zoekt een vaderfiguur die zij gemist heeft. Hoe sneu ook eigenlijk voor haar. Ze zouden veel meer hebben aan therapie. Nu brengen ze nog meer schade in elkaars leven.

Evan zijn vader is vermoord, omdat hij vreemdging. En nu gaat hij zelf notabene vreemd.

En dit:
Evan en Kachi zijn al zes jaar samen. De tortelduifjes zijn elkaars soulmates en Kachi wil dolgraag hun liefde bezegelen met een huwelijk. Alleen is Evan daar nog niet zo zeker van. De relatietest dient dan ook als ultimatum. Net als bij Tim en Deborah vorig jaar bij ons. En we weten allemaal nog hoe dat afliep.

Hij wilt niet trouwen..zij wel..maar volgens mij heeft die Evan een dikke muur om zich heen gebouwd, zodat hij niet bij zijn werkelijke gevoel komt voor zijn meisje. Binnen 3 dagen al zo stapel op iemand zijn. Dit klopt gewoon niet.
Ikkuz schreef:
21-02-2019 13:25

Evan zijn vader is vermoord, omdat hij vreemdging. En nu gaat hij zelf notabene vreemd.
:woa:
Alle reacties Link kopieren
Hij gaat nog niet vreemd toch?
Ze hebben afgesproken dat zoenen mag dus zolang het daarbij blijft houdt hij zich nog aan de regels. Of hadden ze ook iets afgesproken over in 1 bed liggen?
AnAppleADay schreef:
21-02-2019 14:18
Hij gaat nog niet vreemd toch?
Ze hebben afgesproken dat zoenen mag dus zolang het daarbij blijft houdt hij zich nog aan de regels. Of hadden ze ook iets afgesproken over in 1 bed liggen?
Ja Klopt. Hij geeft aan dat hij de regels verbreekt. En ik denk dat ze seks hebben gehad.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
21-02-2019 14:18
Hij gaat nog niet vreemd toch?
Ze hebben afgesproken dat zoenen mag dus zolang het daarbij blijft houdt hij zich nog aan de regels. Of hadden ze ook iets afgesproken over in 1 bed liggen?
De manier waarop zij in bed "lagen", wil je volgens mij alleen met je eigen partner. :proud:
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
21-02-2019 14:18
Hij gaat nog niet vreemd toch?
Ze hebben afgesproken dat zoenen mag dus zolang het daarbij blijft houdt hij zich nog aan de regels. Of hadden ze ook iets afgesproken over in 1 bed liggen?
Dit gaat wel iets verder dan zoenen... En ook verder dan “alleen” bij elkaar in bed liggen. Lijkt erop dat ze seks hebben of heel binnenkort gaat hebben: En daarbij is hij verliefd op haar.
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
21-02-2019 14:28
Ja Klopt. Hij geeft aan dat hij de regels verbreekt. En ik denk dat ze seks hebben gehad.
Dit ging wel wat verder dan zoenen he!
Voor mij zou dit wel voorbij mijn grens gaan in ieder geval.

Ik denk dat die mannen straks allemaal de mist in gaan.
Ze moeten nog zo lang zonder hun partners. Die donkere man met die yogajuf gaan ook al de verkeerde kant op.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
21-02-2019 19:15


Ik denk dat die mannen straks allemaal de mist in gaan.
De vrouwen ook, denk ik. 3 van de 4 dan toch zeker.
Ja terwijl ik het met deze setting juist niet verwachtte. Wel interessant! Dus juist door een ander soort verleiders neer te zetten, is de verleiding groter.

In Nederland wordt het teveel als een spel gezien en zijn de meesten bezig met de camera's. Bij USA iets minder.
En veel meer 1 op 1 dates!
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
21-02-2019 21:41
Ja terwijl ik het met deze setting juist niet verwachtte. Wel interessant! Dus juist door een ander soort verleiders neer te zetten, is de verleiding groter.

In Nederland wordt het teveel als een spel gezien en zijn de meesten bezig met de camera's. Bij USA iets minder.
En veel meer 1 op 1 dates!
Ik vind deze opzet ook leuker.

Je ziet bijvoorbeeld dat de single dames heel andere motieven hebben. Zoals John die zei; als Kady vreemdgaat dan mag ik het ook. Toen werd 1 meisje heel boos op hem, dat hij niet hun moest gebruiken daarvoor etc. In NL zouden de meisjes zeggen, nou kom maar op.

Katherine die rond John hangt vind ik trouwens vreselijk. Wat een hysterisch mens. En gewoon meteen huilen omdat hij het opnam voor zijn vriendin. Dramaqueen. Lijkt me helemaal geen fijn typje om een relatie mee te hebben. Maar goed, ik denk wel dat ze haar zin krijgt hoor.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ja vreselijk! Die vind ik ook niks.
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
21-02-2019 21:41
Ja terwijl ik het met deze setting juist niet verwachtte. Wel interessant! Dus juist door een ander soort verleiders neer te zetten, is de verleiding groter.

In Nederland wordt het teveel als een spel gezien en zijn de meesten bezig met de camera's. Bij USA iets minder.
En veel meer 1 op 1 dates!
Ik verwacht het juist eerder in deze format: ze spreken af om zich 2 weken als vrijgezellen te gedragen. Er is dus minder geforceerd moeten doen en de vrijgezellen negeren dan bij de Nederlandse waar elke kleine misstap over de grens is.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
22-02-2019 10:48
Ik verwacht het juist eerder in deze format: ze spreken af om zich 2 weken als vrijgezellen te gedragen. Er is dus minder geforceerd moeten doen en de vrijgezellen negeren dan bij de Nederlandse waar elke kleine misstap over de grens is.
Dat verschilt echt per stelletje hoor, wat de afspraken zijn.
Javen en Shari die willen echt niks zien qua aanrakingen en dat soort dingen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Er staat weer een nieuwe aflevering online. Ik heb hem al gezien, maar wacht nog even met commentaar tot meerderen hem hebben gezien. De moeite waard iig. Ik vind de USA-versie steeds leuker worden t.o.v. de Nederlandse versie. Bij lange na niet zo ordinair en echt beduidend meer diepgang.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu aan het kijken maar stond die muziek altijd zo hard? Ik heb het volume fijn staan voor als ze spreken maar als er dan een muziekje tussendoor komt ben ik bang dat mijn buren denken dat ik een dik feest aan het geven ben. :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven