Entertainment alle pijlers

Temptation Island Vips

05-05-2018 11:46 1512 berichten
Het tiende seizoen van Temptation Island ligt nog maar net achter ons maar we mogen nu alweer gaan uitkijken naar het volgende seizoen dat op 7 juni van start gaat, met deze keer bekende Nederlanders als deelnemers: Temptation Island VIPS!

Wie gaat er kijken?
Gatekeeper* schreef:
13-07-2018 13:08
Danique vind ik juist heel lief overkomen.

Ja inderdaad. Wat ik al zei gayfriend type.
Alex Maas schuift deze week aan in Temptation Gossip. De gespierde verleider doet in het programma een boekje open over Rosanna Voorwald. Zo vertelt Alex dat hij het vermoeden heeft dat Roos een stiekeme crush op hem had...

"Het is echt één grote poppenkast"
Vorige week was te zien hoe Alex herenigd werd met zijn liefdesrivaal Niels. Het liefje van Rosanna is nou niet bepaald blij om weer oog in oog te staan met Alex. Toch heeft hij geen medelijden met Niels. "Ik vind het niet zielig. Hij roept aan de ene kant dat ik niets voorstel, maar aan de andere kant zakt de moed hem in zijn schoenen. Dat is met Niels zo, het is echt een grote poppenkast. Hij had gewoon moeten zeggen: het doet me wat, ik hoop dat Rosanna zich gedraagt, want ik hou van haar. Daar zou niemand om gelachen hebben. Dan had hij mijn respect gehad."

Dat Rosanna weleens opnieuw in de fout zou kunnen gaan door toedoen van de komst van Alex interesseert de Brabantse spierbundel vrij weinig. "Het is niet zo dat je in de poep stapt en denkt: hé, het is zo ver. Je bevindt je al op glad ijs en je weet dat je moet opletten. En dan ga je alsnog zulke fouten maken! Nee, ik kan daar echt geen medelijden mee hebben."

In Temptation Island VIPS probeert Alex om Rosanna weer het bed in te praten. En daar hoeft hij nou niet bepaald veel moeite voor te doen, zo vertelt hij in het Videoland-programma. "Ik weet precies wat Rosanna leuk vind. Ik zei steeds dat ze me geil maakte, maar dat was een toneelstukje. Ik werd er totaal niet geil van. Ze was eerder mij aan het verleiden!", vertelt de hunk aan Temptation Gossip-presentatrice Fatima Moreira de Melo.

Volgens Alex heeft Rosanna dan ook totaal niet door dat hij een spelletje speelt met de blondine. "Natuurlijk begrijpt ze dat niet. Anders was ze er de eerste keer ook niet ingetrapt."

Ook in de vorige reeks van Temptation Island was Roos namelijk gevoelig voor de avances van Alex. Nadat ze in een relatiecrisis met Niels was beland, deelde ze de lakens met Alex. En eenmaal in Nederland blijkt het geflirt tussen Rosanna en Alex nog te zijn doorgegaan...

Fatima is dan ook benieuwd of Alex denkt dat Rosanna verliefd op hem is. "Rosanna geeft wel signalen dat ze verliefd op me was, ja. Als ik je vertel dat ze met mij vreemdging, ik een week later mijn verjaardag vierde in Nederland en dat Niels haar toen heeft afgezet om haar vervolgens pas om twee uur 's nachts weer op te halen, nou dan is er wel wat gaande ja, haha."

Wie benieuwd is of Rosanna ook dit jaar weer zal zwichten voor Alex, moet zeker blijven kijken naar Temptation Island VIPS. Iedere donderdag om 0.00 verschijnt er een nieuwe aflevering online bij Videoland.

I
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die Alex zo’n zelfingenomen engnek met zijn neptanden. Dat je daarop kan vallen brrrrrr
Stressed is just desserts spelled backwards
Gatekeeper* schreef:
13-07-2018 13:08
Danique vind ik juist heel lief overkomen.
Hm ik weet niet. Mij doet ze net even té onschuldig. Net zoals Pommeline vorig jaar sneaky Merijn afpakte.
Rosanna deelde van de week foto’s op instagram van vroeger. Ze heeft blijkbaar haar tienerjaren aan anorexia geleden maar ze zegt er boven op te zijn gekomen. Toch zie je nu nog steeds dat ze zo onzeker is over haar uiterlijk.
Heel sneu eigenlijk.
AnAppleADay schreef:
15-07-2018 20:34
Rosanna deelde van de week foto’s op instagram van vroeger. Ze heeft blijkbaar haar tienerjaren aan anorexia geleden maar ze zegt er boven op te zijn gekomen. Toch zie je nu nog steeds dat ze zo onzeker is over haar uiterlijk.
Heel sneu eigenlijk.
Inderdaad. Ze vindt zichzelf erg goed en doet alsof ze heel zelfverzekerd is, maar de manier waarop ze doet en al die ingrepen die ze ondergaat, duiden er inderdaad op dat ze heel onzeker is. Behalve dat heeft ze overduidelijk symptomen van borderline en lijkt ze me rijper voor een psychiater dan voor een plastisch chirurg...
Eindelijk afgekeken. Ik kwam er echt niet doorheen gewoon.

Waarom gaan de mannen altijd zo snel overstag en de vrouwen nauwelijks? Waarom lopen mannen zo simpel hun pik achterna en roepen vrouwen altijs: dat doet die van mij echt niet.

Die ruud..walgelijk. Respectloos en die anderen ook eigenlijk. Enige verschil; zij denken het 'stiekem', ruud zegt het. De vrouwen dachten fijne beelden te hebben, maar die mannen verdoezelden het. Lang leve de verstopte camera's.
Ikkuz schreef:
16-07-2018 20:33
Eindelijk afgekeken. Ik kwam er echt niet doorheen gewoon.

Waarom gaan de mannen altijd zo snel overstag en de vrouwen nauwelijks? Waarom lopen mannen zo simpel hun pik achterna en roepen vrouwen altijs: dat doet die van mij echt niet.

Die ruud..walgelijk. Respectloos en die anderen ook eigenlijk. Enige verschil; zij denken het 'stiekem', ruud zegt het. De vrouwen dachten fijne beelden te hebben, maar die mannen verdoezelden het. Lang leve de verstopte camera's.
Ik vind de vrouwen zo geforceerd braaf. Veel te geregiseerd met hoe ze overkomen. Heb lol, feest gewoon mee, neem een drankje, doe gezellig denk ik dan.
Oh wat heerlijk dat ik dit topic heb gevonden. TVP en tot donderdag :proud: .
Gatekeeper* schreef:
16-07-2018 20:36
Ik vind de vrouwen zo geforceerd braaf. Veel te geregiseerd met hoe ze overkomen. Heb lol, feest gewoon mee, neem een drankje, doe gezellig denk ik dan.
Ik vind deze dames aardig feesten. Vooral Rowena. En Gelina is ook minder aan het miepen dan voorheen. Maar die mannen moeten meteen altijd hun remmen losgooien in dit programma..
Ikkuz schreef:
16-07-2018 21:53
Ik vind deze dames aardig feesten. Vooral Rowena. En Gelina is ook minder aan het miepen dan voorheen. Maar die mannen moeten meteen altijd hun remmen losgooien in dit programma..
Bij Gelina denk ik alleen daar moet een piemel in. Die vind ik zo stijf.
Wat zag Zwanetta er wonderlijk uit met dat idiote zwarte pakje en die hoge sokken. Vond de pruik er dit keer ook echt nep uitzien bij de haargrens.
Er was ook een stukje dat je haar zag praten zonder die pruik, wat een armoedige kop heeft dat kind.
...
Anárion schreef:
16-07-2018 23:43
Wat zag Zwanetta er wonderlijk uit met dat idiote zwarte pakje en die hoge sokken. Vond de pruik er dit keer ook echt nep uitzien bij de haargrens.
Er was ook een stukje dat je haar zag praten zonder die pruik, wat een armoedige kop heeft dat kind.
Oh echt, ik vind haar het mooist/meest sexy van de verleidsters zonder teveel gedoe zeg maar.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
Chocoladestukjes schreef:
17-07-2018 10:08
Oh echt, ik vind haar het mooist/meest sexy van de verleidsters zonder teveel gedoe zeg maar.
Grappig hoe dat zo is. Ik vind haar dus echt een heel nietszeggend gezicht hebben.
Ik vind Taria-Ann de mooiste.
Ik denk dat Gelina sterker uit dit programma komt.
Chocoladestukjes schreef:
17-07-2018 10:08
Zonder gedoe? Ze heeft een pruik en praat raar, dus een lekker naturel iemand is ze zeker niet.
appelientjex schreef:
17-07-2018 15:10
Zonder gedoe? Ze heeft een pruik en praat raar, dus een lekker naturel iemand is ze zeker niet.
Ja of de een of andere manier oogt ze meer naturel. Weinig make-up ofzo.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
Gatekeeper* schreef:
16-07-2018 22:23
Bij Gelina denk ik alleen daar moet een piemel in. Die vind ik zo stijf.
:mrgreen:
fientje1982 schreef:
17-07-2018 13:51
Ik denk dat Gelina sterker uit dit programma komt.
Gelina vind ik dit seizoen echt de meest irritante... Die is zó onzeker dat ze wannabe stoer gaat lopen praten. Gewoon zo awkward dat ik denk: oh meisje toch...
Op Instagram staat Rosanna steeds met ene Daan op de foto/story maar het is zo duidelijk dat ze beiden proberen de roddelmachine op gang te brengen.
Lielalie schreef:
18-07-2018 15:53
Gelina vind ik dit seizoen echt de meest irritante... Die is zó onzeker dat ze wannabe stoer gaat lopen praten. Gewoon zo awkward dat ik denk: oh meisje toch...
Ze heeft ook nul humor. Ze lijkt me heel saai.
AnAppleADay schreef:
18-07-2018 16:02
Op Instagram staat Rosanna steeds met ene Daan op de foto/story maar het is zo duidelijk dat ze beiden proberen de roddelmachine op gang te brengen.
Dat is de tv editor van het programma, haha. Vandaar dat hij veel met Rosanna en de anderen op foto en video staat.

Maarrrrr, je hebt wel gelijk, want ze probeert wel hard de roddels op gang te helpen. "Ik ga op vakantie maar kan niet zeggen met wie" en dan weer een filmpje dat ze in de auto zit met een man, maar je ziet alleen z'n knie.
Vikhui schreef:
18-07-2018 16:23
Dat is de tv editor van het programma, haha. Vandaar dat hij veel met Rosanna en de anderen op foto en video staat.

Maarrrrr, je hebt wel gelijk, want ze probeert wel hard de roddels op gang te helpen. "Ik ga op vakantie maar kan niet zeggen met wie" en dan weer een filmpje dat ze in de auto zit met een man, maar je ziet alleen z'n knie.
In haar story zet ze bij de foto ' Liefde <3 <3 <3 ' en onder de foto op zijn account staan dingen als 'mis jou in mijn leven' met ook veel hartjes. En dan allemaal emoji's met knipoog met de tekst: ik mag er niks over zeggen.

Aandachtstrekkerij. Volgens mij is hij homo, geen hetero-man gebruikt het woord 'snoes'.
Lielalie schreef:
18-07-2018 15:53
Heel erg mee eens.
Kon het niet goed omschrijven, maar jij slaat de spijker op z’n kop.
Na het zien van de achtste aflevering, heb ik nu ook, wat velen al zeiden; het is allemaal nep. De reacties, alles ligt er zo dik bovenop, het is gewoon niet geloofwaardig meer. En eigenlijk is er nog steeds niks gebeurd, zelfs de douche scene van Niels met Fabiola neem ik met een korreltje zout. Het is meer alsof ik naar GTST zit te kijken en dat kijk ik ook (al heel lang) niet (meer). Dus ik hou hier ook mee op. Ik wacht wel tot de "gewone" weer begint, dat is tenminste wat geloofwaardiger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven