Entertainment alle pijlers

Temptation Island Vips

05-05-2018 11:46 1512 berichten
Het tiende seizoen van Temptation Island ligt nog maar net achter ons maar we mogen nu alweer gaan uitkijken naar het volgende seizoen dat op 7 juni van start gaat, met deze keer bekende Nederlanders als deelnemers: Temptation Island VIPS!

Wie gaat er kijken?
Alle reacties Link kopieren
Wachten tot mijn vriend thuis is en dan gaan we ervoor :-D . Ben nu al benieuwd naar de woede-aanval.
Gatekeeper* schreef:
19-07-2018 20:01
You go girl! :cheer2:
:-$ :high5:
Leuk he, die automatische spelling op je mob :whip: :-D
AnAppleADay schreef:
19-07-2018 19:53
Als je Ex on the Beach kijkt dan zie je dat Alex precies zo is.
En nog veel vrouwen er mee kan krijgen ook.
Ik snap niet dat er meiden zijn die daar in trappen hoor.
Je hebt die vent zo door.
Daarbij is het echt een gluiperd..Ik zou overslaan iig.
Bij Rosanna is de fixatie op het uiterlijk zo sterk dat ze daar als eerste op reageert. Bizar om te zien hoe snel zij steeds omslaat. Had het idee dat de andere dames het ook een beetje beu worden. En die tantrum... Zij zou echt tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden.
Ik hoop dat ze met zichzelf aan de slag gaat en eerst eens van zichzelf leert houden.

Verder word ik blijkbaar een oude sok. Ik begrijp niet waar Donny Stefano voor waarschuwde mbt Zwanetta en de wc? Weet iemand wat ik bedoel? :confused:
Ik ben altijd zo blij met mijn eigen relatie als ik weer een aflevering heb gezien. :cheer2:

Maar in een notendop:
Rosanna - borderline crazy
Donny/Ruud/Stefano - kleuters
Niels - Johnny Bravo
Alex - manipulatief

Vond t wel sneu voor amajie dat Donny wegliep. Dat doet zeer.
Moezy schreef:
19-07-2018 19:37
Hmm ik denk dat de emoties wel echt zijn, maar dat Rosanna steeds Alex kiest moet toch haast wel opgelegd zijn... Dat, of ze is oerdom.
Rosanna is niet de slimste. En ze vertoont steeds meer borderline kenmerken. Bij elk slecht beeld praat ze het al voor zichzelf goed: ik verdien beter, hij past toch niet bij me, etc
Ipv dat ze gewoon toegeeft dat ze gekwetst is. Zo tegenstrijdig allemaal. Een ander moment zegt ze weer dat ze alles zou doen om hem terug te krijgen en dat ze zoveel van hem houdt.
Heel zwart wit, tegenstrijdig, stemmingswisselingen, woede aanvallen etc
Zowel Rosanna als Niels doen het 10x slechter dit jaar, en maken hun relatie nu echt stuk.
Vorig jaar sprongen ze elkaar iig nog blij in de armen toen ze elkaar zagen. Daar zal nu geen sprake van zijn.
Jeetje, die Rosanna. Ik krijg bijna medelijden met hoe ze steeds loopt te roepen dat ze ‘zoooooveel knapper is’!.
Die Rosanna is volgens mij echt gestoord of ze wordt betaald om zo gek te doen. Ik snap haar echt niet. Tijdens het eerdere seizoen kwam ze nog over als een redelijk normale meid die er ook best goed uit zag. Nu misdraagt ze zich steeds. Ik snap ook echt niet dat ze nu weer in die Alex trapt. Hij is zo doorzichtig en ze weet toch hoe hij eerder over haar sprak en nu nog steeds. Maar wel leuke tv. Ik heb nu alweer zin in de volgende aflevering. Ik denk dat Rosanna volgende week los gaat met Alex. Ik ben benieuwd welke relaties het gaan overleven en welke niet. De andere mannen zijn soms gewoon gekke dronken kleuters, doen wel wat respectloos maar is wel lullig voor die andere meiden. Die gedragen zich echt netjes.

Hebben jullie trouwens ook al Temptation Gossip gezien met Fabiola? Fabiola vind ik knap en vreemd maar ik vind haar ook wel weer grappig. Ik ben ook benieuwd of ze daar de waarheid spreekt.
Ik denk dat Rosanna gewoon heel erg onzeker is, en echt wel een lieve meid is. Ze heeft ook jaren anorexia gehad dus ik kan me voorstellen dat daar misschien nog iets van iets blijven hangen. Ik ben het wel met haar eens dat ze beter kan krijgen, die Niels die denkt dat hij hartstikke onschuldig is terwijl hij de eerste minuut al aan 'Fab' vastzat en letterlijk bij haar naar binnen kon kijken.
Rosanna is echt zo gefixeerd op het uiterlijk. Dat is ook het eerste wat ze zegt als ze Fabiola ziet, wat is ze lelijk. Terwijl ze zelf alles aan zich heeft verbouwd wat er verbouwd kan worden.

Maar die woede aanval is niet normaal...en waarom loopt ze zo uit bed met schoenen aan????

Die 3 andere mannen, lopen gewoon een beetje stoer te doen, ja is niet leuk om te horen maar ik denk dat mannen onderling altijd een beetje zo praten als ze veel hebben gedronken.
verkeerd
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
butterfly- schreef:
20-07-2018 22:13
Ik denk dat Rosanna gewoon heel erg onzeker is, en echt wel een lieve meid is. Ze heeft ook jaren anorexia gehad dus ik kan me voorstellen dat daar misschien nog iets van iets blijven hangen. Ik ben het wel met haar eens dat ze beter kan krijgen, die Niels die denkt dat hij hartstikke onschuldig is terwijl hij de eerste minuut al aan 'Fab' vastzat en letterlijk bij haar naar binnen kon kijken.
Ik denk dat Rosanna een vreselijk kreng is om mee samen te leven.
Anorexia heeft daar niks mee te maken.
Hoe ze op tv overkomt..vreselijk.Maar dan denk Ik : dat zou nog geknipt en geplakt kunnen zijn.
Maar dat je zelf aan een tv programma mee doet waar dit kan gebeuren om vervolgens een verleidster te gaan bedreigen, dan zit er echt iets duidelijk niet goed.
Ze moet bij Niels zijn, niet bij Fabiola.

Hoe dan ook, ze zijn beter af zonder elkaar.
Nou, duidelijk dat Rosanna volgende week vreemdgaat.... Het is exact haar kamer in dat voorstukje. Alex draagt een pet in het voorstukje, en die pet zie je ook weer bij het bed liggen.
HarleyQ schreef:
19-07-2018 21:37
Bij Rosanna is de fixatie op het uiterlijk zo sterk dat ze daar als eerste op reageert. Bizar om te zien hoe snel zij steeds omslaat. Had het idee dat de andere dames het ook een beetje beu worden. En die tantrum... Zij zou echt tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden.
Ik hoop dat ze met zichzelf aan de slag gaat en eerst eens van zichzelf leert houden.

Verder word ik blijkbaar een oude sok. Ik begrijp niet waar Donny Stefano voor waarschuwde mbt Zwanetta en de wc? Weet iemand wat ik bedoel? :confused:
Ik krijg haast het idee dat zij niet eens weet dat je mensen ook nog ergens anders op kunt beoordelen dan het uiterlijk...

Volgens mij probeerde Zwanetta Stefano te verleiden om samen een wc-hokje in te duiken
Ik heb wel medelijden met Rosanna. Ze zou echt in therapie moeten om te leren waarom ze zo heftig is in haar emoties. Net als Barbie glijdt zich nu echt af naar een soort karikatuur. Ze zou eigenlijk even alleen moeten zijn ipv van de een naar de ander te gaan. Want nu gaat ze direct naar Alex toe ipv Niels in zijn sop te laten gaarkoken. Ze moet de eer aan zichzelf houden. Dan doen de andere dames het beter na slechte beelden, die gedragen zich volwassener.

Sowieso snap ik niet waarom je als vrouw meedoen aan TI. Het is toch duidelijk dat de mannen zich veel sneller laten verleiden. Vrouwen krijgen over het algemeen veel slechtere beelden dan de mannen, en op het mannenresort gaat het er ook altijd veel heftiger aan toe.

Over jezelf verbouwen gesproken, die spierwitte tanden die het scherm afspatten zijn toch ook niet om aan te zien?
snorriemorrie schreef:
21-07-2018 20:49
Ik krijg haast het idee dat zij niet eens weet dat je mensen ook nog ergens anders op kunt beoordelen dan het uiterlijk...

Volgens mij probeerde Zwanetta Stefano te verleiden om samen een wc-hokje in te duiken
Inderdaad.

Dank je! Al die ‘slang’ van tegenwoordig... :whut: :proud:
appelientjex schreef:
22-07-2018 07:46
Ik heb wel medelijden met Rosanna. Ze zou echt in therapie moeten om te leren waarom ze zo heftig is in haar emoties. Net als Barbie glijdt zich nu echt af naar een soort karikatuur. Ze zou eigenlijk even alleen moeten zijn ipv van de een naar de ander te gaan. Want nu gaat ze direct naar Alex toe ipv Niels in zijn sop te laten gaarkoken. Ze moet de eer aan zichzelf houden. Dan doen de andere dames het beter na slechte beelden, die gedragen zich volwassener.

Sowieso snap ik niet waarom je als vrouw meedoen aan TI. Het is toch duidelijk dat de mannen zich veel sneller laten verleiden. Vrouwen krijgen over het algemeen veel slechtere beelden dan de mannen, en op het mannenresort gaat het er ook altijd veel heftiger aan toe.

Over jezelf verbouwen gesproken, die spierwitte tanden die het scherm afspatten zijn toch ook niet om aan te zien?
Ik ook. De vergelijking met Barbie kwam idd ook al in me op. Sowieso bijzonder dat die meiden aan van alles laten sleutelen.

Die tanden van Alex kunnen ook gebruikt worden als zaklantaarn. Best functioneel dus.
Ik hoop dat het programma haar wel psychische hulp aanbiedt. Toch bijzonder dat de programma makers en de presentatoren het heel ethisch vinden wat ze doen.
appelientjex schreef:
22-07-2018 11:58
Ik hoop dat het programma haar wel psychische hulp aanbiedt. Toch bijzonder dat de programma makers en de presentatoren het heel ethisch vinden wat ze doen.
Volgens mij zeggen de programmamakers en presentatoren nergens dat ze het ‘ethisch’ vinden wat ze doen. Wel worden kandidaten van tevoren duidelijk uitgelegd en gewaarschuwd wat ze te wachten staat.
Het gaat de makers (de presentatoren worden gewoon betaald en vind ik best empatisch) gewoon om amusement en gezien de hoeveelheid kijkers, slagen ze daar best in.
Maar als je het toch over ethiek wil hebben, het is niet voor niks dat er geen stellen met kinderen mogen meedoen.
Volgens mij zijn ze allemaal nog gewoon bijelkaar.
We’re all mad here
Wilhetnietweten schreef:
22-07-2018 22:03
Volgens mij zeggen de programmamakers en presentatoren nergens dat ze het ‘ethisch’ vinden wat ze doen. Wel worden kandidaten van tevoren duidelijk uitgelegd en gewaarschuwd wat ze te wachten staat.
Het gaat de makers (de presentatoren worden gewoon betaald en vind ik best empatisch) gewoon om amusement en gezien de hoeveelheid kijkers, slagen ze daar best in.
Maar als je het toch over ethiek wil hebben, het is niet voor niks dat er geen stellen met kinderen mogen meedoen.
Uh Genevieve heeft een kind!
Cheshire-cat schreef:
23-07-2018 20:49
Volgens mij zijn ze allemaal nog gewoon bijelkaar.
Jep. Zijn al genoeg foto's op Facebook gesignaleerd van elk stel. Behalve Donny en dinges
Yggdrasil- schreef:
23-07-2018 21:34
Uh Genevieve heeft een kind!
Maar zij deed niet mee aan TI als koppel. Zij deed als vrijgezel mee aan EOTB.
Leafs schreef:
23-07-2018 22:20
Jep. Zijn al genoeg foto's op Facebook gesignaleerd van elk stel. Behalve Donny en dinges
Van Donnie en Amijee (of hoe je haar naam schrijft) is ook al een foto gesignaleerd.
Gatekeeper* schreef:
23-07-2018 22:28
Maar zij deed niet mee aan TI als koppel. Zij deed als vrijgezel mee aan EOTB.
Je mag ook als koppel aan TI meedoen als je een kind hebt. Zolang je maar geen kind met elkaar hebt.
Merijn (van Lisa en daarna Pommeline) heeft ook een kind uit een eerdere relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven