Temptation Island Vips

dinsdag 24 juli 2018 om 01:24
Ze was samen met die Nikkie als stel. Later hebben ze nog een reality show gehad.Gatekeeper* schreef: ↑23-07-2018 22:28Maar zij deed niet mee aan TI als koppel. Zij deed als vrijgezel mee aan EOTB.
dinsdag 24 juli 2018 om 08:13
Ze waren een stel in Oh Oh Cherso, niet in TI.Yggdrasil- schreef: ↑24-07-2018 01:24Ze was samen met die Nikkie als stel. Later hebben ze nog een reality show gehad.

dinsdag 24 juli 2018 om 20:10
Hebben jullie het nieuwe liedje van Rowena gehoord? 
https://youtu.be/QECUc67cUcU
Het heet hoe toepasselijk :In je punani b*tch

https://youtu.be/QECUc67cUcU
Het heet hoe toepasselijk :In je punani b*tch
woensdag 25 juli 2018 om 02:05
Ik snap echt niet dat ze sommige dingen zo uitbuiten in plaats van zich er voor te schamen.... Zoals die tekst van Rowena.. Hele leuke vrouw lijkt het me, maar kom op zeg.. Nadat ze dit naar één van de verleidsters schreeuwde had ze spijt en nu er meer geld mee te halen valt maakt ze er een liedje van?
woensdag 25 juli 2018 om 06:40
Rowena lijkt me eerlijk gezegd al niet zo leuk meer. Ja, als ze zich kwetsbaar opstelt en soms komt er wel een wijze, goede uitspraak uit. Maar ik vind die hele mannelijke houding van "punani" en "bad bitch mentality" zo'n enorme afknapper. En daar dan ook nog een liedje van maken. Kom op man, je bent in de dertig.
Daarnaast is ze nu volgens mij heel dik met Rosanna en dat zegt ook wel wat in mijn ogen. Jammer, want eerst dacht ik dat er eindelijk een keer een wat verstandiger persoon meedeed aan dat programma.

woensdag 25 juli 2018 om 08:28
woensdag 25 juli 2018 om 11:17
Toch vind ik het huilen van de vrouwen behoorlijk echt overkomen. Dat kun je toch niet acteren?Cheshire-cat schreef: ↑25-07-2018 08:28Het is en blijft natuurlijk allemaal geacteerd. Daar worden ze echt wel op gecast. Ze gaan daar niet 4 brave Hendriks met even brave partners neerzetten.
Ik betwijfel nog steeds wat er in 2017 waar was van dat hele Rosanna en Alex verhaal.
Verder denk ik dat het best lachen zou zijn om 4 van die echt brave stelletjes daar neer te zetten, kijken wat er gebeurt.
...
woensdag 25 juli 2018 om 11:36
woensdag 25 juli 2018 om 11:37
Dan moeten ze denk ik wel wat langer dan 2 weken gaan, anders gebeurt er echt niks.
Ik verbaasde me er bijvoorbeeld over dat Ruud zei: ik heb ook al 4 dagen geen seks gehad. Hebben die mensen normaal dan echt elke dag seks?
woensdag 25 juli 2018 om 14:00
Nou, inderdaad. Dat gejank om vier dagen. Vond ik ook raar.AnAppleADay schreef: ↑25-07-2018 11:37Dan moeten ze denk ik wel wat langer dan 2 weken gaan, anders gebeurt er echt niks.
Ik verbaasde me er bijvoorbeeld over dat Ruud zei: ik heb ook al 4 dagen geen seks gehad. Hebben die mensen normaal dan echt elke dag seks?

woensdag 25 juli 2018 om 17:17
ja verkeerde knopje, tnx in ieder geval

woensdag 25 juli 2018 om 21:53
donderdag 26 juli 2018 om 01:02
donderdag 26 juli 2018 om 12:21
Ik vraag me dan toch af of bij niémand van die kerels een lampje is gaan branden waarom de vrouwen massaal zo boos op hen zijn...
Niels is ook een sukkel hoor, met zijn 'ik heb haar niet eens aangeraakt'. Prima, Rosanna zat ook fout, maar van beide kanten hebben jullie de relatie al verbroken, dus wat maakt het nog uit?
Niels is ook een sukkel hoor, met zijn 'ik heb haar niet eens aangeraakt'. Prima, Rosanna zat ook fout, maar van beide kanten hebben jullie de relatie al verbroken, dus wat maakt het nog uit?
The eyes are useless when the mind is blind.