Entertainment alle pijlers

Temptation Island Vips

05-05-2018 11:46 1512 berichten
Het tiende seizoen van Temptation Island ligt nog maar net achter ons maar we mogen nu alweer gaan uitkijken naar het volgende seizoen dat op 7 juni van start gaat, met deze keer bekende Nederlanders als deelnemers: Temptation Island VIPS!

Wie gaat er kijken?
MrsLady schreef:
23-07-2018 22:53
Van Donnie en Amijee (of hoe je haar naam schrijft) is ook al een foto gesignaleerd.
Ja maar ook van donny en die verleidster.
Dat ontken ik ook niet. Het enige dat ik zeg is dat er wel foto's zijn gesignaleerd van Donnie en Amijee samen, terwijl jij aangaf dat dat het enige stel is waar geen foto's van zijn.
Gatekeeper* schreef:
23-07-2018 22:28
Maar zij deed niet mee aan TI als koppel. Zij deed als vrijgezel mee aan EOTB.
Ze was samen met die Nikkie als stel. Later hebben ze nog een reality show gehad.
Alle reacties Link kopieren
Yggdrasil- schreef:
24-07-2018 01:24
Ze was samen met die Nikkie als stel. Later hebben ze nog een reality show gehad.
Ze waren een stel in Oh Oh Cherso, niet in TI.
ohja, raak helemaal van de leg van zoveel trash tv :-)
Leafs schreef:
23-07-2018 23:49
Ja maar ook van donny en die verleidster.
Kan best zijn dat Donny expres met allebei op de foto is geweest, om iedereen op het verkeerde been te zetten.
...
Ik las gisteren dat dubbeltje op zijn kant ook weer terugkomt met een nieuw seizoen. Genoeg trash tv het komende jaar dus.
Hebben jullie het nieuwe liedje van Rowena gehoord? :-D

https://youtu.be/QECUc67cUcU

Het heet hoe toepasselijk :In je punani b*tch
Ik snap echt niet dat ze sommige dingen zo uitbuiten in plaats van zich er voor te schamen.... Zoals die tekst van Rowena.. Hele leuke vrouw lijkt het me, maar kom op zeg.. Nadat ze dit naar één van de verleidsters schreeuwde had ze spijt en nu er meer geld mee te halen valt maakt ze er een liedje van?
Rowena lijkt me eerlijk gezegd al niet zo leuk meer. Ja, als ze zich kwetsbaar opstelt en soms komt er wel een wijze, goede uitspraak uit. Maar ik vind die hele mannelijke houding van "punani" en "bad bitch mentality" zo'n enorme afknapper. En daar dan ook nog een liedje van maken. Kom op man, je bent in de dertig. :nope: Daarnaast is ze nu volgens mij heel dik met Rosanna en dat zegt ook wel wat in mijn ogen. Jammer, want eerst dacht ik dat er eindelijk een keer een wat verstandiger persoon meedeed aan dat programma.
Het is en blijft natuurlijk allemaal geacteerd. Daar worden ze echt wel op gecast. Ze gaan daar niet 4 brave Hendriks met even brave partners neerzetten.
Ik betwijfel nog steeds wat er in 2017 waar was van dat hele Rosanna en Alex verhaal.
We’re all mad here
Cheshire-cat, jouw nick past precies bij de nieuwe tanden van Alex :D

Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Cheshire-cat schreef:
25-07-2018 08:28
Het is en blijft natuurlijk allemaal geacteerd. Daar worden ze echt wel op gecast. Ze gaan daar niet 4 brave Hendriks met even brave partners neerzetten.
Ik betwijfel nog steeds wat er in 2017 waar was van dat hele Rosanna en Alex verhaal.
Toch vind ik het huilen van de vrouwen behoorlijk echt overkomen. Dat kun je toch niet acteren?
Verder denk ik dat het best lachen zou zijn om 4 van die echt brave stelletjes daar neer te zetten, kijken wat er gebeurt.
...
[quote=Maleficent post_id=28798123 time=1532510010 user_id=17630]
Cheshire-cat, jouw nick past precies bij de nieuwe tanden van Alex :D

Nou je het zegt :proud:
cheshire-cat wijzigde dit bericht op 25-07-2018 11:37
Reden: Tekst was weg
7.64% gewijzigd
We’re all mad here
Anárion schreef:
25-07-2018 11:17
Toch vind ik het huilen van de vrouwen behoorlijk echt overkomen. Dat kun je toch niet acteren?
Verder denk ik dat het best lachen zou zijn om 4 van die echt brave stelletjes daar neer te zetten, kijken wat er gebeurt.
Dan moeten ze denk ik wel wat langer dan 2 weken gaan, anders gebeurt er echt niks.
Ik verbaasde me er bijvoorbeeld over dat Ruud zei: ik heb ook al 4 dagen geen seks gehad. Hebben die mensen normaal dan echt elke dag seks?
AnAppleADay schreef:
25-07-2018 11:37
Dan moeten ze denk ik wel wat langer dan 2 weken gaan, anders gebeurt er echt niks.
Ik verbaasde me er bijvoorbeeld over dat Ruud zei: ik heb ook al 4 dagen geen seks gehad. Hebben die mensen normaal dan echt elke dag seks?
Nou, inderdaad. Dat gejank om vier dagen. Vond ik ook raar. :rofl:
Welke dag van de week komt de nieuwe aflevering, weet iemand dat?
anoniem_368366 wijzigde dit bericht op 25-07-2018 17:16
Reden: Kleur aangepast
2.08% gewijzigd
Caveira schreef:
25-07-2018 17:14
Welke dag van de week komt de nieuwe aflevering, weet iemand dat?

Donderdag. Kon je tekst bijna niet lezen door je kleurkeuze :D
The eyes are useless when the mind is blind.
sanjunipero schreef:
25-07-2018 17:15
Donderdag. Kon je tekst bijna niet lezen door je kleurkeuze :D
ja verkeerde knopje, tnx in ieder geval :thumbsup:
Rosanne post steeds foto's met Ruud en dan een hartje. Dus ik denk dat Rowena nog samen is met Ruud. Zij en Rowena zijn super close geworden, zoals hierboven al is geplaatst.

Ik denk dat Rowena heel stoer/zelfverzekerd overkomt, maar een dikke laag van onzekerheid daaronder ligt.
Wauw na het zien van de nieuwste aflevering heb ik toch iets meer respect voor Ruud gekregen. Hij laat zich niet kennen bij het kampvuur en kijkt eerlijk naar zijn eigen acties. Niels daarentegen, "ik heb Fabiola niet eens aangeraakt" say what???
Ohhhh hoe dom kun je zijn zeg. Pfff Niels wat een dombo.
We’re all mad here
Ik vraag me dan toch af of bij niémand van die kerels een lampje is gaan branden waarom de vrouwen massaal zo boos op hen zijn...

Niels is ook een sukkel hoor, met zijn 'ik heb haar niet eens aangeraakt'. Prima, Rosanna zat ook fout, maar van beide kanten hebben jullie de relatie al verbroken, dus wat maakt het nog uit?
The eyes are useless when the mind is blind.
Dat lampje gaat heel bewust niet branden. Dan kunnen ze later zeggen "ik was dronken ik herinner het me niet meer. zoiets zou ik nuchter echt nooit zeggen schatje, twas de alcohol." :cheers:
Ik vind het wel leuk dat ze de kampvuren nu om en om doen, de 'beste' beelden komen meestal vlak na een kampvuur dus eerst moest je dan weer een paar afleveringen wachten op de reactie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven