Entertainment alle pijlers

Temptation Island Vips

05-05-2018 11:46 1512 berichten
Het tiende seizoen van Temptation Island ligt nog maar net achter ons maar we mogen nu alweer gaan uitkijken naar het volgende seizoen dat op 7 juni van start gaat, met deze keer bekende Nederlanders als deelnemers: Temptation Island VIPS!

Wie gaat er kijken?
Fabiola heeft serieus een sla-mij-hoofd.
Dat zeik stemmetje en dat infantiele. Als dat een act is verdient ze een oscar.

En die Zwanetta met haar adidas slippers en voetbal shirtje is 'perrrrrfect' voor Stefano. Moet je kijken hoe laag je lat ligt na 2 weken geen seks. De tering.
Aan badslippers en een voetbalshirt is toch verdorie werkelijk NIKS sexy?

Verder kijk ik vanavond de rest. Mijn hersenpan is gekookt. Er kan niet nog meer domheid bij.
Alle reacties Link kopieren
Yggdrasil- schreef:
27-07-2018 18:22
Fabiola heeft serieus een sla-mij-hoofd.
Dat zeik stemmetje en dat infantiele. Als dat een act is verdient ze een oscar.
I feel you. Het kind woont vlakbij me. Ik voel me, als iemand die veel ouder is dan zij, wel bijna beschaamd dat ik haar zo irritant vind. Maar ik vind het. Het is echt een overdreven, dom kind. Zo.
waarom zit Stefano in de hitte in een driedelig pak bij het kampvuur? Moest hij daarna nog solliciteren ofzo? :facepalm:
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
27-07-2018 20:07
waarom zit Stefano in de hitte in een driedelig pak bij het kampvuur? Moest hij daarna nog solliciteren ofzo? :facepalm:
Heeft die gozer ff een slechte smaak qua kleding of niet. Meine gute.
Heeft iemand het bericht hier rechts zien staan? 10 redenen... ;)
We’re all mad here
Rosanne en Niels zijn dus nog bij elkaar

Afbeelding
AnAppleADay schreef:
28-07-2018 13:03
Rosanne en Niels zijn dus nog bij elkaar

Afbeelding
:facepalm:
Alex is ook even bij tante Diana Gabriels geweest. Hij gaat voor een borstverkleining :facepalm:

Temptation-Alex wil borsten laten verkleinen

https://www.ad.nl/show/temptation-alex- ... ~a97ec553/
Maleficent schreef:
27-07-2018 20:07
Misschien wel. Doet hij mee aan de 2e aflevering De beste verleiders :-)
Cheshire-cat schreef:
27-07-2018 21:21
Heeft iemand het bericht hier rechts zien staan? 10 redenen... ;)

Ja,maar de redenen vond ik niet geweldig zeg maar.
Het was echt van huh? Kun je dat een reden noemen. Bijvoorbeeld de 1e reden waarom Rosanne en Niels weer meedoen. Ja waarom zou je dat doen? Dat vraag ik mij ook af. Maar hey niet iedereen is hetzelfde.
fientje1982 schreef:
28-07-2018 21:10
Ja,maar de redenen vond ik niet geweldig zeg maar.
Het was echt van huh? Kun je dat een reden noemen. Bijvoorbeeld de 1e reden waarom Rosanne en Niels weer meedoen. Ja waarom zou je dat doen? Dat vraag ik mij ook af. Maar hey niet iedereen is hetzelfde.
Toch heb ik ook het gevoel dat het nep is. Ze zijn allemaal nog bij elkaar, als het goed is, en iedereen verkoopt ineens kleding en brengt liedjes uit enz. Dit is gewoon promotie.
Ja daarom doen ook veel mee. Vanwege de extra inkomsten die ze kunnen krijgen.
En ik vermoed dat daarom Niels en Rosanna ook weer meededen.
En Fabiola en nog een andere verleidster vertelde eerlijk dat ze het deden voor meer naamsbekendheid.
Er zijn nu nog een paar van de vorige tempation. Die nog steeds geld verdienen door mbt vloggen en bloggen en via Instagram. Veel sponsorsdeals.
anoniem_64d63a32ba724 wijzigde dit bericht op 28-07-2018 23:17
77.93% gewijzigd
fientje1982 schreef:
28-07-2018 23:14
Ja daarom doen ook veel mee. Vanwege de promotie.
Klopt, al is het natuurlijk wel nepperij als echt alles in scène gezet is (weet niet of het zo is, maar lijkt er wel op). Hier en daar wordt er altijd gescript, maar een compleet programma?
Het is hier en daar wel gescript. Ook aan de hand van de vragen die ze stellen. Meiden gaan jullie allemaal bij elkaar zitten. En dan komt Jolanthe er zo aan en zal ze met jullie praten over het kampvuur. Of aan Stefano kun je vertellen wat tempation met je doet. Kun je nog wat meer vertellen maar dan meer beeldend. Of wat had je gedaan als je hier als single terecht was gekomen.
Maar alles helemaal nep. Nee dat niet. Zo goed kan Carice van Houten nog niet eens spelen.
Op een gegeven moment gaan de deelnemers zichzelf ook scripten denk ik. Als zij een achterliggende reden als naamsbekendheid hebben zullen ze zich daarnaar gedragen, en omdat ze graag de picture willen blijven zullen ze drama moeten creëren.
Ik vind het ook raar, eerder stonden er allemaal grote boetes op het lekken van informatie.
Stressed is just desserts spelled backwards
Die instagram reacties zijn echt zo in scène gezet, dat neemt toch niemand serieus.
fientje1982 schreef:
En Fabiola en nog een andere verleidster vertelde eerlijk dat ze het deden voor meer naamsbekendheid.
Er zijn nu nog een paar van de vorige tempation. Die nog steeds geld verdienen door mbt vloggen en bloggen en via Instagram. Veel sponsorsdeals.
En natuurlijk vanwege de gratis plastische chirurgie daarna o_o
fientje1982 schreef:
Er zijn nu nog een paar van de vorige tempation. Die nog steeds alleen geld verdienen door mbt vloggen en bloggen en via Instagram. Veel sponsorsdeals.
Dat is de enige reden waarom ze meedoen. Heb je al eens een deelnemer betrapt op het hebben van een goede opleiding en een dito baan? Ze zijn allemaal tweederangsmodel, aankomend tweederangs DJ of personal trainer (zonder baan). Ze hebben dus deze inkomsten allemaal nodig voor hun primaire levensonderhoud en zonder deze (tijdelijke) bekendheid, redden ze het niet. Ook een manier om niet op kosten van de staat te hoeven leven. :proud:
Wilhetnietweten schreef:
30-07-2018 04:00
Dat is de enige reden waarom ze meedoen. Heb je al eens een deelnemer betrapt op het hebben van een goede opleiding en een dito baan? Ze zijn allemaal tweederangsmodel, aankomend tweederangs DJ of personal trainer (zonder baan). Ze hebben dus deze inkomsten allemaal nodig voor hun primaire levensonderhoud en zonder deze (tijdelijke) bekendheid, redden ze het niet. Ook een manier om niet op kosten van de staat te hoeven leven. :proud:
En als ze al een baan hebben dan raken ze die na deelname kwijt. Die Denise van vorig jaar werkte als secretaresse bij een bank en is ontslagen.
In het geval van Fabiola kan dat toch nooit veel opleveren? Dat kind zet zichzelf compleet voor gek. Ze is ook echt zo gigantisch dom..niet te filmen.
...
Anárion schreef:
30-07-2018 10:06
In het geval van Fabiola kan dat toch nooit veel opleveren? Dat kind zet zichzelf compleet voor gek. Ze is ook echt zo gigantisch dom..niet te filmen.
Het schaap is net 18 jaar, kom op. We hebben allemaal op die leeftijd wel domme dingen gedaan. Althans ik wel, maar gelukkig bestaat daar geen beeldmateriaal van :hihi:
Wilhetnietweten schreef:
30-07-2018 04:00
Vanessa van vorig jaar studeert wel aan de universiteit, maar ik ben benieuwd of haar deelname effect gaat hebben als ze een baan gaat zoeken. Zeker in het rechtenwereldje, dat nogal elitair is.
Ik geloof wel dat het 'echte' koppels zijn.
Vergeet niet dat ze allemaal jong zijn en naïef en niet alleen kunnen/willen zijn.

Ik heb ook relaties gehad waarmee ik achteraf veel eerder mee had moeten stoppen, maar je bent verliefd en houdt van en dat maakt het lastig om de stekker er definitief uit te trekken.

Stefano vind ik echt heel stom, die kleding, zijn gedrag en hoe hij zichzelf echt geweldig vind :facepalm:

En aan Alex ga ik niet eens veel woorden vuil maken. Ik vraag me wel af of dit voor of na EOTB is opgenomen....
En het is wel wel duidelijk dat geen van de mannen hun vriendin mist, en dat vind ik wel een slechte zaak..... denken ze nou echt dat ze zo gewild zijn :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven