Temptation Island Vips

maandag 23 september 2019 om 20:07
Die Eileen heeft echt een hele grote persoonlijkheidsstoornis. Hele generaties borderline meisjes is tegenwoordig in de ban van de opblaaspoppenlook. Ik vind het om te janken. Ik ben echt geen fossiel en ik snap tot bepaalde hoogte de maakbaarheid van ons uiterlijk ook nog wel. Ik verf mijn haar, ga naar de tandarts om de boel op te leuken hier en daar, ik lak mijn nagels, ik gebruik make-up en draag een push-up. Ik ben helemaal niet tegen een prikje hier en daar maar niet als je nog 20 moet worden en niet in de hoedanigheid die je nu voorbij ziet komen. Ik vind het ziekelijk.
Het is geen onderhoud van ons lijf maar het totaal verneuken van ons uiterlijk en het einde is helemaal zoek zo. Dit komt echt nooit meer goed. Ik vind het om te janken.
Het is geen onderhoud van ons lijf maar het totaal verneuken van ons uiterlijk en het einde is helemaal zoek zo. Dit komt echt nooit meer goed. Ik vind het om te janken.
maandag 23 september 2019 om 20:34
Ik neem aan dat het een beetje gechargeerd is.
want hoezo heeft zij een persoonlijkheidsstoornis? Hele kuddes zijn tegenwoordig bezig met botox en fillers en verbouwingen, dan heb je niet meteen borderline. Ik denk eerder dat die meiden extreem onzeker zijn. Zonde, want het hele karakteristieke van zo'n gezichtje is weg, het wordt allemaal 1 grote eenheidsworst.
Ik ben een ouderwetsche doosch, maar ik denk dat Instagram en Youtube de boosdoeners zijn. De mensen die de meeste volgers hebben zijn ook allemaal verbouwd (ik noem maar even een Kylie Jenner) en dat is dan het nieuwe ideaalbeeld. Wat gewoonweg voor het gros van de meiden niet haalbaar is.

Ik ben een ouderwetsche doosch, maar ik denk dat Instagram en Youtube de boosdoeners zijn. De mensen die de meeste volgers hebben zijn ook allemaal verbouwd (ik noem maar even een Kylie Jenner) en dat is dan het nieuwe ideaalbeeld. Wat gewoonweg voor het gros van de meiden niet haalbaar is.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 23 september 2019 om 20:46
Denk ik ook. Maar ook omdat het zo toegankelijk is geworden. Ik woon in een klein stadje en kan zelfs hier lipfillers krijgen. Daardoor is die stap zo klein.Maleficent schreef: ↑23-09-2019 20:34Ik neem aan dat het een beetje gechargeerd is.want hoezo heeft zij een persoonlijkheidsstoornis? Hele kuddes zijn tegenwoordig bezig met botox en fillers en verbouwingen, dan heb je niet meteen borderline. Ik denk eerder dat die meiden extreem onzeker zijn. Zonde, want het hele karakteristieke van zo'n gezichtje is weg, het wordt allemaal 1 grote eenheidsworst.
maandag 23 september 2019 om 20:56
Mensen die zeg maar weinig talenten hebben en toch beroemd willen worden, kijken natuurlijk onwijs op naar mensen die bakken geld verdienen met vloggen en Instagram. Daarom doen dat soort grietjes mee aan programma's als dit. Ze zien het als een opstap naar het bereiken van dat (onmogelijke) doel. En als ze net op TV zijn geweest, en even meer volgers hebben, dan krijgen ze behandelingen aangeboden als ze dan reclame maken voor zo'n bedrijf. Jonge onzekere meisjes zien dat weer en zo is de cirkel rond.
maandag 23 september 2019 om 22:19
Ik denk het ook. Veel van die plastic fantastic types bij temptation island en soortgelijke programma’s hebben iets van een persoonlijkheidsstoornis. Rosanna (borderline), Barbie (borderline), Fabiola (theatraal), Pommeline (afhankelijk) etc.darksideofthemoon- schreef: ↑23-09-2019 20:07Die Eileen heeft echt een hele grote persoonlijkheidsstoornis. Hele generaties borderline meisjes is tegenwoordig in de ban van de opblaaspoppenlook. Ik vind het om te janken. Ik ben echt geen fossiel en ik snap tot bepaalde hoogte de maakbaarheid van ons uiterlijk ook nog wel. Ik verf mijn haar, ga naar de tandarts om de boel op te leuken hier en daar, ik lak mijn nagels, ik gebruik make-up en draag een push-up. Ik ben helemaal niet tegen een prikje hier en daar maar niet als je nog 20 moet worden en niet in de hoedanigheid die je nu voorbij ziet komen. Ik vind het ziekelijk.
Voor die mensen met een instabiel zelfbeeld is de stap naar jezelf verbouwen klein.
En bij die enge mannen zoals Oreo zit er wel iets van een narcistische persoonlijkheid in.

donderdag 26 september 2019 om 21:19
Dirèct. Echt een no-brainer. Jullie toch ook allemaal? Hoop dat ‘ie mij kiest, zeg.

donderdag 26 september 2019 om 21:27
Shirley heeft ook duidelijk een borderline persoonlijkheidsstoornis. Het zwart-wit denken en iemand ineens totaal devalueren, wat borderliners ook hebben, is haar niet vreemd. Eerst heeft ze een relatie met iemand, en het volgende moment, zonder duidelijke aanleiding, gunt ze hem het licht in de ogen niet. Zelfs Yasmin kon weer relativeren en normaal doen tegen Thomas. Totaal overtrokken hoeveel woede Shirley in zich had. Daar is geen gesprek meer mee te voeren. Ze haalt echt het bloed onder je nagels vandaan. Damian kan tenminste nog zeggen dat hij verliefd op haar was en gekwetst is. Dat vermogen lijkt Shirley niet te hebben.

donderdag 26 september 2019 om 21:30
Ik heb eigenlijk gewoon helemaal geen woorden voor al deze mensen.
Alsof ze de grootste dombo’s bij elkaar hebben gezet en in een huis hebben gestopt.
Die Oreo kraamde weer allerlei domme dingen uit (van die fout in elkaar geplakte zinnen).
Liessinde is mooi en lief, maar zo naïef en dom.
Channa en Quinten, ja.... daar heb ik eigenlijk gewoon helemaal geen woorden voor.
Pommeline en Fabri.... ik vond dat ze er slecht uitzag (erg dun in haar gezicht), maar ze kwam wel sterker over.
Ik vond het zo zonde om te zien (in dat zwarte jurkje) dat ze zo aan zichzelf heeft laten sleutelen. Die billen waren echt zó uit verhouding. Jammer dat ze denkt dat ze al die nepheid nodig heeft en zichzelf niet mooi vindt zoals ze is/was.
Tomas en Yasmine.... ik weet niet. Vraag me na deze uitzending toch wel af er toch niet wat acteerwerk bij zat waar ze voor betaald worden of zo.
Hoewel ik Yasmine verder wel een grappige en mooie meid vind. Kan me wel voorstellen dat jongens voor haar vallen.
Shirley en Damian.... jammer dat ze elkaar alleen nog maar konden afsnauwen en gemeen tegen elkaar konden doen.
Ik vind het overigens ook niet netjes hoe Shirley het heeft aangepakt.
Maar Damian heeft volgens mij ook echt issues.
Alsof ze de grootste dombo’s bij elkaar hebben gezet en in een huis hebben gestopt.
Die Oreo kraamde weer allerlei domme dingen uit (van die fout in elkaar geplakte zinnen).
Channa en Quinten, ja.... daar heb ik eigenlijk gewoon helemaal geen woorden voor.
Pommeline en Fabri.... ik vond dat ze er slecht uitzag (erg dun in haar gezicht), maar ze kwam wel sterker over.
Ik vond het zo zonde om te zien (in dat zwarte jurkje) dat ze zo aan zichzelf heeft laten sleutelen. Die billen waren echt zó uit verhouding. Jammer dat ze denkt dat ze al die nepheid nodig heeft en zichzelf niet mooi vindt zoals ze is/was.
Tomas en Yasmine.... ik weet niet. Vraag me na deze uitzending toch wel af er toch niet wat acteerwerk bij zat waar ze voor betaald worden of zo.
Hoewel ik Yasmine verder wel een grappige en mooie meid vind. Kan me wel voorstellen dat jongens voor haar vallen.
Shirley en Damian.... jammer dat ze elkaar alleen nog maar konden afsnauwen en gemeen tegen elkaar konden doen.

donderdag 26 september 2019 om 21:33
Ja, precies.... duimen.Gatekeeper* schreef: ↑26-09-2019 21:20Ik hoop dat hij weer een bepaalde kut wil beffen (fingerscrost de mijne)
Moet je nagaan dat er dus waarschijnlijk nu ècht vrouwen zijn die hem daadwerkelijk DM-en

donderdag 26 september 2019 om 21:36
Bakvissen.Miss-Pippilotta schreef: ↑26-09-2019 21:33Ja, precies.... duimen.
Moet je nagaan dat er dus waarschijnlijk nu ècht vrouwen zijn die hem daadwerkelijk DM-en![]()
donderdag 26 september 2019 om 21:38
ik dacht dat we we geen diagnoses mochten stellen op het viva forum.
Maar goed over diagnoses gesproken, ik verbaas me echt over de hoeveelheden vrouwen die Fabrizio helemaal fantastisch vinden op social media, en hem 'wel willen troosten' nadat ie allemaal bullshit op zijn instagram pagina zet.
Dan heb je alle afleveringen gezien en hoe hij omgaat met vrouwen, dan moeten toch alle alarmbellen af gaan dat daar ook iets niet lekker spoort bovenin. Het is een leuke man om te zien maar daar houdt het dan ook wel mee op.

Maar goed over diagnoses gesproken, ik verbaas me echt over de hoeveelheden vrouwen die Fabrizio helemaal fantastisch vinden op social media, en hem 'wel willen troosten' nadat ie allemaal bullshit op zijn instagram pagina zet.
Dan heb je alle afleveringen gezien en hoe hij omgaat met vrouwen, dan moeten toch alle alarmbellen af gaan dat daar ook iets niet lekker spoort bovenin. Het is een leuke man om te zien maar daar houdt het dan ook wel mee op.

donderdag 26 september 2019 om 21:41
Die vrouwen willen Fabri natuurlijk “redden”.Maleficent schreef: ↑26-09-2019 21:38ik dacht dat we we geen diagnoses mochten stellen op het viva forum.![]()
donderdag 26 september 2019 om 21:47
Ik zag een interview met Pommeline waarin ze vertelde dat toen ze net iets hadden en hij belde, ze met haar telefoon de kamer door moest filmen om aan te tonen dat er geen andere man was. En dat dat een paar weken heeft geduurd. En dat haar hele zelfvertrouwen aan diggelen ging.
Dat ze er in mee ging zegt ook wel wat natuurlijk, maar als je dit soort dingen hoort dan weet je toch dat het een vreselijke vent is.
Maar ja, het is geen lelijke man dus dan is het prima ofzo.
Dat ze er in mee ging zegt ook wel wat natuurlijk, maar als je dit soort dingen hoort dan weet je toch dat het een vreselijke vent is.
Maar ja, het is geen lelijke man dus dan is het prima ofzo.
donderdag 26 september 2019 om 21:54
Wat een doos die Liessinde. Ze had het totaaaaaaaaaaal niet verwacht van hem
terwijl hij voor TI ook al vreemdging.
Pommeline is beter af zonder Fabrizio. Hij lijkt wel spijt te hebben, maar ik denk dat hij een echte rokkenjager is. Pommeline is onzeker en dan moet je niet zo'n player hebben. Ze lijkt sterker in haar schoenen te staan.

Pommeline is beter af zonder Fabrizio. Hij lijkt wel spijt te hebben, maar ik denk dat hij een echte rokkenjager is. Pommeline is onzeker en dan moet je niet zo'n player hebben. Ze lijkt sterker in haar schoenen te staan.

donderdag 26 september 2019 om 22:45
OMG, als je díe loser nog terug wilt....Gatekeeper* schreef: ↑26-09-2019 21:56Verleider Daan en Shirley zijn Insta-official nu dus dan weet je dat t serieus is. En er bloeit weer liefde op tussen Timtation en Debrah Leemans.![]()
donderdag 26 september 2019 om 23:03
Ik vind die kont van Pommeline er ook echt niet uitzien. Je ziet het gewoon gelijk, die reetvergrotingen.Miss-Pippilotta schreef: ↑26-09-2019 21:30Ik heb eigenlijk gewoon helemaal geen woorden voor al deze mensen.
Ik vond het er niet geacteerd uitzien hoor tussen Thomas en Yasmin. Volgensmij had Thomas wel een beetje spijt van zijn acties. Hij keek Yasmin nog wel wat verliefd aan.

donderdag 26 september 2019 om 23:11
Ja, echt hè? Verschrikkelijk...
Ik vond het er nu ook niet geacteerd uitzien, maar ik vraag me dan gewoon af of ze al niet bijna of helemaal uit elkaar waren en toch nog even aan temptation island mee hebben gedaan voor publiciteit en een vakantie (zoals de geruchten ook gingen).
Ik vond ze anders alweer erg relaxed en zonder veel emoties met elkaar omgaan, terwijl ze best lang samen waren en het allemaal nog heep vers en vrij heftig was.
Maar ik vind haar wel een leuke meid.
Thomas vind ik maar een sukkel...
Ik vond het er nu ook niet geacteerd uitzien, maar ik vraag me dan gewoon af of ze al niet bijna of helemaal uit elkaar waren en toch nog even aan temptation island mee hebben gedaan voor publiciteit en een vakantie (zoals de geruchten ook gingen).
Ik vond ze anders alweer erg relaxed en zonder veel emoties met elkaar omgaan, terwijl ze best lang samen waren en het allemaal nog heep vers en vrij heftig was.
Maar ik vind haar wel een leuke meid.
Thomas vind ik maar een sukkel...
donderdag 26 september 2019 om 23:44
Nope, Deborah heeft heel duidelijk op haar insta stories gezet dat ze nooit meer met hem zal samen zijn. Tim is er nogal goed in om alles te overdrijven en van stapel te lopen dus wat hij zegt zou ik toch altijd met een container vol zout nemen..Gatekeeper* schreef: ↑26-09-2019 21:56En er bloeit weer liefde op tussen Timtation en Debrah Leemans.![]()
donderdag 26 september 2019 om 23:56
Orpheo, fucking hell wat heb ik mij zitten opvreten bij deze man. Ik heb de laatste twee afleveringen achter elkaar gezien en mijn bloed kookte over. Als man wil ik zeggen dat hij álles belichaamt wat fout is aan een man. Manipulatief, met zeer, zéér verouderde denkbeelden. Hij heeft de mazzel dat Liessinde's eigenwaarde vakkundig afgebouwd is, want elke vrouw hoort gillend van die vent weg te rennen. Zelfs Angie had moeite haar walging te onderdrukken had ik het idee. En smeekte bijna om meer te mogen zeggen bij het kampvuur.
Thomas is ook een ongelofelijke lul trouwens, maar heeft minder dat overheersende aspect in zijn benadering zitten. Ik weet niet of dat beter is, maar er kwam wat minder dat ik-wil-je-harses-door-een-palmboom-rammen gevoel dan ik bij Orpheo had.
Thomas is ook een ongelofelijke lul trouwens, maar heeft minder dat overheersende aspect in zijn benadering zitten. Ik weet niet of dat beter is, maar er kwam wat minder dat ik-wil-je-harses-door-een-palmboom-rammen gevoel dan ik bij Orpheo had.