Entertainment alle pijlers

The Bachelorette: Gaby Blaaser

14-05-2020 00:06 1333 berichten
20 mei gaat op Videoland The Bachelorette van start. Ga je dit kijken en wil je erover meekletsen? Weet je leuke nieuwtjes of sappige roddels? Type lekker mee. Ik ben fan van reality. Kijk erg uit na dit programma!
Afbeelding

Welke kandidaat lijkt jou het leukste? Wie zal Gaby’s hartje veroveren?
Alle reacties Link kopieren
Zij is de ex van Jim Bakkum, dat is ongeveer het enige wat ik van haar weet. Maar ik ga zeker kijken, lekker trashen. Van Temptation doorrrrrrrr naar de Bacherolette! Heerlijk!
Jordy is de zoon van Andrea. Andrea zat in Utopia 2.
Ik kan het niet zien. Ik heb geen Videoland.

beetjegek
donderdag 14 mei 2020 om 17:27

RocketScienceFiction schreef: ↑14-05-2020 16:17
Een Syrische vluchteling had er zeker in gemoeten. En weinig divers dat er geen Aziaat en een gekleurde man bij zit.

Gemiste kans!
Moet dat weer perse dan?
Nee moet niet. Maar ik ken een aantal hele leuke vluchtelingen die in een jaar tijd Nederlands hebben geleerd en hier een opleiding doen Om hun oude beroep weer te kunnen uitvoeren bv arts e.d waren in land van herkomst. Hele lieve mensen en daarnaast heerlijk eten. Ik heb respect voor zulke mensen. Zoveel ellende en dan zo positief zijn en doorzetten. Heel wat anders dan de mooiboys die kandidaat zijn.

Had graag ook andere mannen gezien dan fitness types. Zo perfect en gladjakkerig. Leuke man die ontwikkelingswerk deed of alpaca’s fokt of zo. Iemand die milieu activist is en zijn leven op zee spendeert protesteten bij booreilanden. Of zo iets geks

Gaby sport zelf natuurlijk ook veel. Las 5 keer per week met personal trainer. De meeste kandidaten sluiten daar naadloos op aan.

Heel benieuwd hoe het gaat uitpakken en ontvouwen tijdens de afleveringen...
anoniem_396120 wijzigde dit bericht op 14-05-2020 23:23
0.92% gewijzigd
Ze nemen natuurlijk mannen die er een beetje goed uit zien, om de diepte van het karakter te laten zien ontbreekt de tijd en ik denk de animo bij Gaby.
Alle reacties Link kopieren
Ahh jongens, kijk nou wat een schatjes ze waren... :heart:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Geen van de mannen spreken me nou echt aan.. Zij ook niet, maar goed.
Vind het wel jammer dat er niet eens een keer een lesbische/biseksuele variant is.
Alle reacties Link kopieren
Bugh, niet mijn type mannen. Maar uiteraard ga ik dit kijken :popcorn:
Daveotion
donderdag 14 mei 2020 om 22:14
Ahh jongens, kijk nou wat een schatjes ze waren... :heart:
Zeker cute! Jim ook heel anders!
Ik vind dat ze daar al een berekenende blik heeft. Vast met de opvoeding mee gekregen, meer dan talent.

Jim was altijd al een aardige snuiter.
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft toch ook ooit in “onderweg naar morgen” gespeeld?
RocketScienceFiction schreef:
14-05-2020 23:57
Ik vind dat ze daar al een berekenende blik heeft.
Gewoon een girlnextdoor toch? Niets bijzonders. Ook wel erg jong op deze foto lijkt mij. Meisjesachtig.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heeft ze ook nog aangepapt met een verleider van Temptation Island. Is wel een grote stap omlaag vanaf Jim...

AnAppleADay
vrijdag 15 mei 2020 om 09:04
Volgens mij heeft ze ook nog aangepapt met een verleider van Temptation Island. Is wel een grote stap omlaag vanaf Jim...
Klopt Jaimy hij heeft ook meegedaan met boxing influencers en gewonnen van HVK aka Harrie Snijders
Afbeelding
Maar hij was goed klaar met dr staat op de leuke roddelfabriek https://lovereality.nl/verleider-jaimy- ... klaar-mee/
anoniem_396120 wijzigde dit bericht op 15-05-2020 21:50
Reden: Tikfout
0.18% gewijzigd
Dwarrel75 schreef:
15-05-2020 08:39
Ze heeft toch ook ooit in “onderweg naar morgen” gespeeld?
Ja, ze speelde de rol van Manon.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
14-05-2020 17:27
Moet dat weer perse dan?
Wel als je de Divibokaal van de NOS wilt winnen.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1616996 ... egistratie
Alle reacties Link kopieren
Wat een verschrikkelijke aandachtsjunk is die Gaby Blaaser. Die pikante foto's gaven haar zeker nog niet genoeg aandacht.
Fizz
vrijdag 15 mei 2020 om 22:12
Wat een verschrikkelijke aandachtsjunk is die Gaby Blaaser. Die pikante foto's gaven haar zeker nog niet genoeg aandacht.
Schat zo in dat de groeiende volgers stagneerde op Insta.

Vond haar altijd heel leuk vroeger en knap. Ze is nog steeds mooi maar beetje uitdrukkingsloos. En de jurk flatteert haar niet zo van die voorstukjes. Vind haar grover gebouwd over komen op bewegende beelden dan op haar insta foto’s.

Zou het leuk vinden als Bridget Maasland of Eva Jinek Bachelorette was geweest. Heel ander programma gelijk....🤪
Fizz
vrijdag 15 mei 2020 om 22:12
Interessant stukje....

„Mensen met een migratie-achtergrond zoals ik zijn toch geen figuranten in een kaartenbak waar je punten mee kunt scoren en een trofee mee wint?”, vraagt hij zich af.

PVV-Kamerlid Martin Bosma spreekt zelfs van ’puur onversneden racisme’.

Snap nu heel goed waarom er geen diversiteit is. Zouden ook kamer vragen over moeten komen. Die Gaby toch
Ik ga denk ik ook kijken! Rapunzelreallife welke Jordy vind jij leuk? Die Jordy van 24 uit Kockengen of die van 25 uit Amsterdam? Ik ga voor die uit Amsterdam. Leuke ambitieuze man, en ook uiterlijk sprak me meteen aan. Maar in the end denk ik dat hij te jong is voor Gaby.. We gaan het zien, ben erg benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
RocketScienceFiction schreef:
14-05-2020 23:57
Ik vind dat ze daar al een berekenende blik heeft. Vast met de opvoeding mee gekregen, meer dan talent.

Jim was altijd al een aardige snuiter.
Ja Jim is een sympathieke gast.
Boy, Djago en Jordy.

Die vind ik het aantrekkelijkst om te zien.
De Jordy uit Amsterdam bedoel ik dan.
Alle reacties Link kopieren
Georgia19zoveel schreef:
16-05-2020 19:22
De Jordy uit Amsterdam bedoel ik dan.
Dat is zeker een lekker hapje alhoewel er wat mij betreft een paar kilo af mag..
-Shiny
zaterdag 16 mei 2020 om 15:48
Ik ga denk ik ook kijken! Rapunzelreallife welke Jordy vind jij leuk? Die Jordy van 24 uit Kockengen of die van 25 uit Amsterdam? Ik ga voor die uit Amsterdam. Leuke ambitieuze man, en ook uiterlijk sprak me meteen aan. Maar in the end denk ik dat hij te jong is voor Gaby.. We gaan het zien, ben erg benieuwd.
Jordy Amsterdam
Afbeelding
Leuke uitstraling lieve ogen. Niet zo gemaakt komt hij over. Ben benieuwd hoe hij is in de afleveringen.
Elle1976
zaterdag 16 mei 2020 om 19:30

Georgia19zoveel schreef: ↑16-05-2020 19:22
De Jordy uit Amsterdam bedoel ik dan.
Dat is zeker een lekker hapje alhoewel er wat mij betreft een paar kilo af mag..
Ik ga hem even opzoeken op insta. Ff koekeloeren.... kan niks vinden. Achternaam wel gevonden. Schmidt. Wel modellenklussen die hij gedaan heeft.

Lees dat zijn moeder in Utopia zat. Wil personal trainer worden. Zit in de fitness. Bodybuilding.
https://www.gids.tv/video/141881/utopia ... -opgelucht

Kan ook nog niks over zijn jeansmerk vinden. Was wel nieuwsgierig 😀

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven