Entertainment alle pijlers

The Bachelorette: Gaby Blaaser

14-05-2020 00:06 1333 berichten
20 mei gaat op Videoland The Bachelorette van start. Ga je dit kijken en wil je erover meekletsen? Weet je leuke nieuwtjes of sappige roddels? Type lekker mee. Ik ben fan van reality. Kijk erg uit na dit programma!
Afbeelding

Welke kandidaat lijkt jou het leukste? Wie zal Gaby’s hartje veroveren?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het ook komt omdat het allemaal dezelfde type man is... ik moet bij hun allemaal aan dat liedje denken

Im sexy and I know it...
Girl look at that body...
I work out!!

Ook wat atjuuh zei, volgens mij kijken ze allemaal heel graag in de spiegel.

Ik hoop dat ze wat persoonlijker worden. Tot dusverre heb ik dat alleen Chester nog zien doen. Hij durfde ook wat meer van zichzelf te laten zien dan alleen zijn smooth kapsel.
Dutchgirly
donderdag 21 mei 2020 om 00:36
Ik denk dat het ook komt omdat het allemaal dezelfde type man is... ik moet bij hun allemaal aan dat liedje denken

Im sexy and I know it...
Girl look at that body...
I work out!!

Ook wat atjuuh zei, volgens mij kijken ze allemaal heel graag in de spiegel.

Ik hoop dat ze wat persoonlijker worden. Tot dusverre heb ik dat alleen Chester nog zien doen. Hij durfde ook wat meer van zichzelf te laten zien dan alleen zijn smooth kapsel.
Lol nou heb ik dat liedje in me hoofd zitten!
Alle reacties Link kopieren
Rapunzelreallife schreef:
21-05-2020 00:48
Lol nou heb ik dat liedje in me hoofd zitten!
Ik ook :HA:

Al die gelikte ‘perfecte’ zo op het oog uitziende mannen, ik vind ze totaal niet interessant :P. Ik hoop voor Gaby dat zij wel de ware vindt :)
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Vind Gaby wel als een lieve vrouw overkomen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Gaby ook wel leuk overkomen, leuker dan ik had verwacht!

Wat me wel echt verbaast: ze is 33, waarom hebben ze al die twintigers voor haar uitgekozen? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je op een jochie van 24 valt en daar een toekomst mee denkt op te bouwen... Ik vind die jongens zó onaantrekkelijk met hun gladde gezichten en pas aangegroeide baardjes :proud:
apppie schreef:
21-05-2020 16:01
Ik vind Gaby ook wel leuk overkomen, leuker dan ik had verwacht!

Wat me wel echt verbaast: ze is 33, waarom hebben ze al die twintigers voor haar uitgekozen? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je op een jochie van 24 valt en daar een toekomst mee denkt op te bouwen... Ik vind die jongens zó onaantrekkelijk met hun gladde gezichten en pas aangegroeide baardjes :proud:
Dat vroeg ik me ook af. Maar ik denk dat ze toch wel een leeftijdsgrens hebben aangegeven?

Misschien valt ze op jonger, dat ze heeft gezegd dat de kandidaten tussen de 25 en de 45 mogen zijn ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Gaby zei dat ze jongere jongens wel leuk vindt.
Alle reacties Link kopieren
Joep lijkt echt heel erg op Curtis van Love Island.
Alle reacties Link kopieren
CatLady33 schreef:
20-05-2020 21:16
Boy is de enige die mijn hart sneller laat kloppen
Boy en Andreas vind ik leuk.
AnAppleADay schreef:
22-05-2020 08:48
Joep lijkt echt heel erg op Curtis van Love Island.
Oh dat vind ik echt helemaal niet. Curtis is veel expressiever dan Joep.
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
21-05-2020 16:01
Ik vind Gaby ook wel leuk overkomen, leuker dan ik had verwacht!

Wat me wel echt verbaast: ze is 33, waarom hebben ze al die twintigers voor haar uitgekozen? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je op een jochie van 24 valt en daar een toekomst mee denkt op te bouwen... Ik vind die jongens zó onaantrekkelijk met hun gladde gezichten en pas aangegroeide baardjes :proud:
Ik vind mannen ook pas aantrekkelijk worden tegen de 30, juist rimpels bij mannen vind ik leuk staan :).

Die kandidaat Ritchie heeft ook meegedaan bij first dates vorig jaar, kwamen we achter.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
22-05-2020 09:23
Oh dat vind ik echt helemaal niet. Curtis is veel expressiever dan Joep.
Ja ik bedoel meer in het gezicht. Niet qua type inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
22-05-2020 09:31
Ik vind mannen ook pas aantrekkelijk worden tegen de 30, juist rimpels bij mannen vind ik leuk staan :).

Die kandidaat Ritchie heeft ook meegedaan bij first dates vorig jaar, kwamen we achter.
Heeft Chris uit Venlo ook ergens aan mee gedaan? Die komt mij echt zo bekend voor.


Ahhh gevonden, hij was die horloge jongen van HNTM :rofl:
Oud nieuws of hebben jullie die foto van Jim bakkum al gezien 😂😂😂
Alle reacties Link kopieren
Bij zo’n jongen als Chester heb ik echt het idee dat hij met zijn moeder zit te praten. Zij ziet er wel iets ouder uit dan 33, maar veel van die jonge gasten lijken wel rond de 20....
Ik vind ook de dertigers het leukst, Andreas, Boy, etc.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
22-05-2020 09:34
Heeft Chris uit Venlo ook ergens aan mee gedaan? Die komt mij echt zo bekend voor.


Ahhh gevonden, hij was die horloge jongen van HNTM :rofl:
Hebben ze die hele collectie mannen uit een Castingbureau geplukt? :HA:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
22-05-2020 09:56
Hebben ze die hele collectie mannen uit een Castingbureau geplukt? :HA:
Daar vind ik het ook wel op lijken. Wat een broekies ook nog. Op het eerste gezicht lijken me het allemaal van die mooiboys waar alleen het uiterlijk belangrijk is.
Heel ongemakkelijk die kennismakingen ook. Je ziet dat ze allemaal zenuwachtig zijn.
Gaby komt leuker over dan ik had verwacht.
Alle reacties Link kopieren
Rapunzelreallife schreef:
14-05-2020 21:33
Nee moet niet. Maar ik ken een aantal hele leuke vluchtelingen die in een jaar tijd Nederlands hebben geleerd en hier een opleiding doen Om hun oude beroep weer te kunnen uitvoeren bv arts e.d waren in land van herkomst. Hele lieve mensen en daarnaast heerlijk eten. Ik heb respect voor zulke mensen. Zoveel ellende en dan zo positief zijn en doorzetten. Heel wat anders dan de mooiboys die kandidaat zijn.

Had graag ook andere mannen gezien dan fitness types. Zo perfect en gladjakkerig. Leuke man die ontwikkelingswerk deed of alpaca’s fokt of zo. Iemand die milieu activist is en zijn leven op zee spendeert protesteten bij booreilanden. Of zo iets geks

Gaby sport zelf natuurlijk ook veel. Las 5 keer per week met personal trainer. De meeste kandidaten sluiten daar naadloos op aan.

Heel benieuwd hoe het gaat uitpakken en ontvouwen tijdens de afleveringen...
Het moet natuurlijk wel ook bij haar passen. Ik kan het verkeerd hebben maar ik schat Gaby niet in als het type dat waarde hecht aan politieke discussies of het bespreken van ethische vraagstukken. En zo'n man heeft waarschijnlijk ook geen interesse in een type als Gaby.
-
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
22-05-2020 09:56
Hebben ze die hele collectie mannen uit een Castingbureau geplukt? :HA:
Blijkbaar konden mannen zelf reageren op een oproep. Ik las vanmorgen dit interview met Djago.

https://www.ad.nl/tilburg/djago-doet-me ... ~ae59318c/
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
22-05-2020 11:12
Daar vind ik het ook wel op lijken. Wat een broekies ook nog. Op het eerste gezicht lijken me het allemaal van die mooiboys waar alleen het uiterlijk belangrijk is.
Heel ongemakkelijk die kennismakingen ook. Je ziet dat ze allemaal zenuwachtig zijn.
Gaby komt leuker over dan ik had verwacht.
Ja eens :biggrin:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Dutchgirly schreef:
23-05-2020 14:50
Blijkbaar konden mannen zelf reageren op een oproep. Ik las vanmorgen dit interview met Djago.

https://www.ad.nl/tilburg/djago-doet-me ... ~ae59318c/
Djago. Ik stel me zo voor dat zijn vader hem ging aangeven bij de burgerlijke stand en dat ze vroegen hoe gaat het kind heten ? Diego maar uh hoe schrijf je dat? Doe maar DJAGO...
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
23-05-2020 15:59
Djago. Ik stel me zo voor dat zijn vader hem ging aangeven bij de burgerlijke stand en dat ze vroegen hoe gaat het kind heten ? Diego maar uh hoe schrijf je dat? Doe maar DJAGO...
Zo heet die papegaai uit Aladdin, zo'n naam doe je je kind toch niet aan :"-(
Gaby komt wel leuker over dan ik dacht. Leuke ouders ook. Maar die mannen... :facepalm: Allemaal broekies die teveel in de spiegel kijken en ook alleen voor haar uiterlijk gaan. Misschien zijn Gaby en Rick een leuke combi? :-D
Alle reacties Link kopieren
VesperLynd schreef:
23-05-2020 21:34
Gaby komt wel leuker over dan ik dacht. Leuke ouders ook. Maar die mannen... :facepalm: Allemaal broekies die teveel in de spiegel kijken en ook alleen voor haar uiterlijk gaan. Misschien zijn Gaby en Rick een leuke combi? :-D
Dacht ik ook al :proud:
Maar Gaby zei van jongere mannen te houden, dus dan valt Rick af :P

Dutchgirly
zaterdag 23 mei 2020 om 14:50

GroenTuintje schreef: ↑22-05-2020 09:56
Hebben ze die hele collectie mannen uit een Castingbureau geplukt? :HA:
Blijkbaar konden mannen zelf reageren op een oproep. Ik las vanmorgen dit interview met Djago.
Dat was op tv die oproep een ‘reclame’
Denk hetzelfde bureau wat achter ex on the beach, first dates en temptation zit en dat andere programma van sbs6

https://bluecirclecasting.nl/actuele-oproepen

Is 1 pot nat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven