Entertainment alle pijlers

The Bachelorette: Gaby Blaaser

14-05-2020 00:06 1333 berichten
20 mei gaat op Videoland The Bachelorette van start. Ga je dit kijken en wil je erover meekletsen? Weet je leuke nieuwtjes of sappige roddels? Type lekker mee. Ik ben fan van reality. Kijk erg uit na dit programma!
Afbeelding

Welke kandidaat lijkt jou het leukste? Wie zal Gaby’s hartje veroveren?
dolfje schreef:
14-05-2020 09:14
Deze jongetjes doen toch ook alleen maar mee voor de 15 minutes of fame. Net als in al dit soort programma's.
Natuurlijk. Maar dat geldt ook voor deze b-actrice. En ok, die wil ook wat centjes pakken, maar als actrice hoeven we haar in ieder geval nooit meer serieus te nemen.
Alle reacties Link kopieren
Een actrice die haar gezicht laat platspuiten (iets met mimiek) hoef je sowieso niet serieus te nemen.
DS1971 schreef:
14-05-2020 11:34
Dat snap ik. Het is ook niet mijn type, maar om haar dan meteen lelijk te noemen is ook wat overdreven.


Ik vind dat geknutsel aan je lichaam oprecht zielig en ook echt niet mooi. Wordt wat als ze 45 is. Daarnaast vind ik het iets zeggen over haar psyche als ze dat doet. Gemaakt type en niks aan.
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd!!

Die gast van 41: dat vind ik dan ook weer sneu overkomen. Cocktailshaker zijn en dan een jongere BN'er binnen willen doen.
RocketScienceFiction schreef:
14-05-2020 11:44
Ik vind dat geknutsel aan je lichaam oprecht zielig en ook echt niet mooi. Wordt wat als ze 45 is. Daarnaast vind ik het iets zeggen over haar psyche als ze dat doet. Gemaakt type en niks aan.
Ik vind het vooral iets over jouw psyche zeggen als je op die manier over iemand schrijft.
Ik vind Boy en Djago op het eerste gezicht wel leuk overkomen! :)
safrat schreef:
14-05-2020 11:55
Ik vind het vooral iets over jouw psyche zeggen als je op die manier over iemand schrijft.

Wat zegt dat dan over mijn psyche als ik een mening heb over iemand die in de publiciteit komt?

Wat zegt het over mijn psyche als ik vind dat dat geknutsel aan je lichaam zielig is? Ben ik nu verward of heb ik een aandoening als ik vind dat je ook tevreden kan zijn met je lichaam en je niet hoeft te laten beïnvloeden door social media?

Wat zegt dat over jou als je dat wel normaal vindt?
DS1971 schreef:
14-05-2020 08:56
Lelijke vrouw? Kom nou. Ze is echt mijn type niet (vanwege haar uitstraling), maar lelijk?
Vindt haar ook echt een aanteller eerste klas, bah
Alle reacties Link kopieren
Ach die Jolé
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
14-05-2020 11:35
Natuurlijk. Maar dat geldt ook voor deze b-actrice. En ok, die wil ook wat centjes pakken, maar als actrice hoeven we haar in ieder geval nooit meer serieus te nemen.
Nou dat deed ik toch al niet. Volgens mij is het enige wat ze tegenwoordig lijkt te doen poseren in ondergoed en doen alsof ze taart eet. Als actrice heb ik geen idee waar ik haar van zou moeten kennen.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
14-05-2020 13:12
Nou dat deed ik toch al niet. Volgens mij is het enige wat ze tegenwoordig lijkt te doen poseren in ondergoed en doen alsof ze taart eet. Als actrice heb ik geen idee waar ik haar van zou moeten kennen.
fucking spangas
beetjegek schreef:
14-05-2020 07:02
Geen enkele man is aantrekkelijk zo op het eerste gezicht.
Heel snel naar de foto kijkend leek het wel gewoon 1 en dezelfde kerel :rofl:
Alle reacties Link kopieren
mabelle schreef:
14-05-2020 08:41
Mmm... even gekeken maar die djago, joep en Chris wel knapperds...
En niet zulke gladjakkers lijkt mij.
We zullen zien!!!!
Djago? Aparte naam. Heb daar meteen een beeld bij, sorry.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Karl_Marx schreef:
14-05-2020 13:13
fucking spangas
Dat is toch ook al heel lang geleden?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook kijken! Ben benieuwd. Zal wel een 'gordon gaat trouwen' uitkomst worden. Maar toch leuk entertainment.

Ik vond haar ook veel knapper toen ze nog haar Spangas looks had.

Die mannen zijn wel allemaal van die sportschool types. Jammer dat er niet wat meer verscheidenheid in zit. En erg jong allemaal zeg. Ze is zelf ouder dan de meeste mannen, en volgens de tekst zoekt ze een man met levenservaring?
minnimouse schreef:
14-05-2020 11:51
Ben benieuwd!!

Die gast van 41: dat vind ik dan ook weer sneu overkomen. Cocktailshaker zijn en dan een jongere BN'er binnen willen doen.
Ze is volgens wiki op een haar na 34 jaar oud. Dus dat lijkt mij een doodnormaal leeftijdsverschil.

Verder lijkt het mij dat ze allemaal vooral als beeldvulling bedoeld zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hmm een nieuwe bachelor is best leuk, maar helaas met dit mens dat alles doet voor wat bekendheid.
En ik vind de mannen ook wat jong voor haar, er is er maar 1 ouder en de rest is jonger, tot wel 10 jaar.
Ze hadden beter tussen de 30 en 40 kunnen casten.
Alle reacties Link kopieren
Maar goed, van de foto’s vind ik Boy het leukste.
Gratis, of betaalde versie?
Ik gok zo dat ze valt op de oudste kandidaat:
😂😂😂
Afbeelding

André (41 jaar, Zwolle)
André is professioneel cocktailshaker en geeft trainingen. Zijn werk is z’n hobby maar hij houdt ook van boeken lezen, koken, goede muziek (R&B en hiphop) en nieuwe dingen ontdekken. Hij omschrijft zichzelf als een lieve man die geduldig is en ambitieus. Hij wordt niet snel verliefd maar als hij eenmaal verliefd is gaat hij er voor 200% voor.
Dutchgirly
donderdag 14 mei 2020 om 13:59
Ik ga ook kijken! Ben benieuwd. Zal wel een 'gordon gaat trouwen' uitkomst worden. Maar toch leuk entertainment.

Ik vond haar ook veel knapper toen ze nog haar Spangas looks had.

Die mannen zijn wel allemaal van die sportschool types. Jammer dat er niet wat meer verscheidenheid in zit. En erg jong allemaal zeg. Ze is zelf ouder dan de meeste mannen, en volgens de tekst zoekt ze een man met levenservaring?
In Spangas was ze erg leuk. Knap ook. Al is dat heel lang geleden en het acteer niveau daar ook niet hoog. Ze droeg met een paar de serie. In onderweg naar morgen heb haar nooit zien spelen volgde dat niet. GTST heb ik een enkele keer gezien daar paste ze ook niet echt tussen. Was ze ook niet zo afgetraind als nu. Beetje showoff geworden.

Ik denk dat er veel te verdienen valt op insta met volgers. Ze heeft er niet zoveel als Yolante(die al rijk is door de erfenis van haar vader) en Silvie Meis.

Man met levenservaring zou leuk zijn (ik vul in) als iemand erin zou zitten bv gevlucht uit Syrië. Iemand door de wol geverfd. Valt me op dat er niemand met Aziatische achtergrond in zit. Of man die al gepromoveerd is. Beetje sportschool types....

Vind haar stem een beetje vreemd en jollig in de beelden die gegeven zijn met die man die zijn Cadeau vergeet te geven. Alsof het 1 grote grap is. Best kans dat ze net als Gordon de liefde niet vind.
Een Syrische vluchteling had er zeker in gemoeten. En weinig divers dat er geen Aziaat en een gekleurde man bij zit.

Gemiste kans!
Alle reacties Link kopieren
Haha ja een Syrische vluchteling was leuk geweest!

Overigens is er wel Youandi, hij is half Indisch. Dus toch nog een beetje Azië erin.
Afbeelding
Schrok wel van deze foto, beetje drag Queen gehalte.
Alle reacties Link kopieren
RocketScienceFiction schreef:
14-05-2020 16:17
Een Syrische vluchteling had er zeker in gemoeten. En weinig divers dat er geen Aziaat en een gekleurde man bij zit.

Gemiste kans!
Moet dat weer perse dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven