Entertainment alle pijlers

The Bold and The Beautiful (spoiler!)

18-04-2014 15:58 1453 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgt iemand deze serie nog?

Ik ben een tijd werkloos geweest en toen ben ik het weer gaan volgen.



Nou als je denkt dat gtst erg is dan heb je het mis.. Haha wat er allemaal in deze serie gebeurd is niet te geloven. Maar toch, al ben ik weer heel lang gelukkig aan het werk, ik kijk het nog steeds.

Heerlijk om gewoon je verstand op 0 te zetten en languit op de bank te kijken.



Dus wie kijkt er nog en komt gezellig meebabbelen?
Alle reacties Link kopieren
Rits en broek zijn geloof ik 14 keer getrouwd in de serie. Maar rits had de balen van het bold geleuter en is gestopt.

Stephanie gaat toch dood op een bankje in de tuin, of verklap ik nou iets?
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk overigens nooit
Ja en?
Ik volg de bold al jaren, werd aangestoken door mijn moeder en oma. In Amerika is ron moss idd uit de serie en speelt iemand anders ridge.
Volgens mij duurt het niet lang meer voordat Stephanie dood gaat. En ik denk dat Liam heel snel van Steffy gaat scheiden, omdat hij nu de waarheid weet van hope en Brooke. Brooke is zoals altijd lekker hypocriet en Ridge vergeeft die vrouw echt veel te vaak.
Iig is Ridge een slechte vader voor Steffy en Thomas.
Alle reacties Link kopieren
Ohja Sheila! Wat een loeder was dat!
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Alle reacties Link kopieren
Lopen wij niet twee jaar achter ofzo?
Alle reacties Link kopieren
En die nieuwe Rick vind ik trouwens maar een engerd!
Alle reacties Link kopieren
Ik zapte er vorige week een keer langs na jaren niet gekeken te hebben en hield het nu ook maar 5 minuten vol. Wat een gezever.



Ik ben afgehaakt toen de dochter van Broek en Rits iets met Erik kreeg of zoiets raars;-)
Alle reacties Link kopieren
Ahh ik ben ook schuldig! Sinds ik veel thuis zit met mn zwangerschap op t moment. Lekker langzaam gaat alles, je ziet alles al van mijlenver aankomen ook wat er gaat gebeuren haha. Ik kijk soms sochtends en soms ook weleens voor het eten.



Ook zo typisch dat Owen gelijk naar Bridget gaat als jackie hem dat zegt... Heb ook helemaal gemist dat ze die 2 sowieso weg heeft gestuurd naar Hawai.
Alle reacties Link kopieren
Taylor doet niet onder voor Brooke hoor.. Ze werkt bijna alle mannen af die Brooke ook heeft gehad. Mooiste was dat ze Brook e beschuldigde dat ze iets had met haar zoon,waarbij ze éventjes vergat dat ze zelf hetzelfde had gedaan met Rick de zoon van Brooke.. Dus ik vind Taylor ook behoorlijk hypocriet..



Ik kijk weleens stukjes op Youtube. Verder niet op t.v.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/The_Bold ... _Beautiful



Erg grappig om te lezen.
Alle reacties Link kopieren
Liam weet het toch nog niet? Ik hoop dat hij Steffie dumpt en dat Hope hem dan ook niet meer wil, wie wil er nou een vent die gelijk een ander trouwt
Alle reacties Link kopieren
We lopen hier echt 100 jaar achter met de serie . Maar nu zijn het in eens 2 afleveringen achter elkaar.

Vroegah bij oma vond ik het echt verschrikkelijk, toen kwam het nog rond 19:00 op tv.

Nu 's middags voor de kansloze thuis zitters



En ik heb echt een hekel aan Steffy, Tylor en zij zouden. Ook in RL goed moeder en dochter kunnen zijn qua uiterlijk vind ik.
Vroeger toen ik nog puber was had ik een crush op Eric(toen hij net voor het eerst met Brooke ging), dus toen was ik verslaafd, haha. Daarna jaren niet gekeken, en de laatste jaren kijk ik weer geregeld, want nou vind ik Bill wel leuk. Kijk dus alleen als de'r een leuke vent in speelt
Alle reacties Link kopieren
Ian weet het inmiddels door broek!! Of vertel ik nu iets wat niet mag? Ik kijk namelijk vaak op RTL lounge de preview dus weet niet of we alweer gelijk lopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel Liam



En ik vind Oliver veeul leuker!
Alle reacties Link kopieren
Nee nu heb je het verklapt
Alle reacties Link kopieren
Nee dit was gisteravond al op tv. Brooke had het verteld aan Liam haha
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het leukste jaar dat Deacon er was







Amber was leuk, en die psychiater james









Heb het al wel 15 jaar niet meer gezien ofzo
Alle reacties Link kopieren
Ik zag trouwens hele enge foto's van een hedendaagse deacon, zag er raar botoxachtig uit





Alle reacties Link kopieren
Dit id e de nieuwe Rits?



Ik zeg niks mis mee



Alle reacties Link kopieren
Beter dan die gladjakker van nu. Hoe is die nieuwe z'n stem?
Alle reacties Link kopieren
Amber zit er trouwens nog steeds in Pearle
Alle reacties Link kopieren
Het is zeker helemaal fout als ik zeg dat ik Don Diamond (Bill Spencer) eigenlijk een lekker ding vind?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven