Entertainment alle pijlers

The Bold and The Beautiful (spoiler!)

18-04-2014 15:58 1453 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgt iemand deze serie nog?

Ik ben een tijd werkloos geweest en toen ben ik het weer gaan volgen.



Nou als je denkt dat gtst erg is dan heb je het mis.. Haha wat er allemaal in deze serie gebeurd is niet te geloven. Maar toch, al ben ik weer heel lang gelukkig aan het werk, ik kijk het nog steeds.

Heerlijk om gewoon je verstand op 0 te zetten en languit op de bank te kijken.



Dus wie kijkt er nog en komt gezellig meebabbelen?
Alle reacties Link kopieren
Omg is dat bill spencer zonder baard?? Nee dan vind ik hem niet meer knap..Jeetje wat een verandering.. Ik vind t nu wel een btje saai de laatste 4 afleveringen. Gaat alleen maar over Eric die volgensmij een chronisch sekstekort heeft
Alle reacties Link kopieren
Ik ga heerlijk drie afleveringen terugkijken nu. En tegelijk lekker m'n nagels lakken. Kopje thee erbij... Heerlijk!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 24 april 2014 @ 11:48:

[...]





O, ik vind dat zo'n baardaap, sorry. En erg ongeloofwaardig. Als je zoveel geld hebt (als hij schijnt te hebben in de soap) dan loop je echt niet met van die blouses die je hier op de markt kan kopen bij de foute kleding kraam.





Maar ze lopen er eigenlijk allemaal slecht gekleed bij. Ze zitten allemaal in de mode maar zijn gewoon standaard gekleed.
Weet iemand trouwens waarom die Jacky en die jongere gozer

met wie ze getrouwd was uit mekaar zijn?

Ik weet dat hij een keer van wippenstijn was geweest met Bridget en dat ze daardoor zwanger was, maar dat had ze toch geaccepteerd, zouden ze met zijn 3en gaan doen enzovoort?



Weet iemand hoe dat zit?
Alle reacties Link kopieren
Bridget, Owen en Logan waren samen op vakantie! Ze kwamen zo gelukkig terug dat Jacky had besloten dat Logan met beide ouders moest opgroeien!!
For better and worse!!!!
Heet die baby Logan? Gelukkig dat het een soap baby is
Jaaaaaren terug was ik geloof Taylor zwanger van Brooke haar eitje jaja verzin ze maar, wat is er eigenlijk met die baby gebeurt?
Alle reacties Link kopieren
quote:mika65 schreef op 24 april 2014 @ 21:21:

Jaaaaaren terug was ik geloof Taylor zwanger van Brooke haar eitje jaja verzin ze maar, wat is er eigenlijk met die baby gebeurt?Die woont nu bij Ridge en Brooke. Maar je ziet hem verder nooit ofzo.
Stressed is just desserts spelled backwards
Zwanger van haar eitje? Oww ja, toen die Bridgetvnog als arts werkte toch? Hoe zat dat ook weer... wat is dit trouwens een leuk topic.... the bold is de foutste soap ever... dus een guilty pleasure, ben blij dat ik niet de enige ben
Alle reacties Link kopieren
Bedoelen jullie Jack? Of RJ?

Die zullen binnenkort ook wel 18 zijn trouwens haha



En ik krijg steeds meer een hekel aan Ridge gadver. Arrogante kwal
Ja he, ik vind Ridge ook zo'n afschuwelijke vent. Die stem!



Ik vraag me eigenlijk af waar die moeder van Amber is gebleven, die vond ik ook zo naar hahaha.
Nu we het toch over baby's hebben....Wat is er gebeurt met de baby van Nick en Taylor? OF is dat de baby die met het eitje van Brooke is bevrucht. Die baby is dan toch van Nick?
Alle reacties Link kopieren
De acteurs in die soap hoeven alleen maar te kunnen vrijen, verder doen ze echt niks in de serie
Alle reacties Link kopieren
Huilt Brooke nog in (bijna) elke aflevering?



jeetje,wat is dat een huilebalk... pffft!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ja haar ogen zijn altijd waterig. Arm ding.
quote:LouisaVuitton schreef op 25 april 2014 @ 18:48:

Nu we het toch over baby's hebben....Wat is er gebeurt met de baby van Nick en Taylor? OF is dat de baby die met het eitje van Brooke is bevrucht. Die baby is dan toch van Nick?Ja is de baby van Nick, Jack heet dat jongetje.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat thorne wraak gaat nemen.



Wat vinden jullie eigenlijk van het nieuwe kapsel van Steffy?
Alle reacties Link kopieren
Echt lelijk! Te kort, stom model en die gekleurde plukjes :O
For better and worse!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:vingino schreef op 28 april 2014 @ 10:24:

Echt lelijk! Te kort, stom model en die gekleurde plukjes :O



Met je eens. Die gekleurde plukken had ze al met lang haar maar deze bob vind ik haar echt misstaan. De laatste tijd allemaal een beetje vreemde kapsels.



Taylor vind ik haar opgespoten lippen heel lelijk maar haar coupe vind ik ook zo lelijk staan.



Stefanie haar eigen haar is zo dun dat je haar hoofdhuid erdoor ziet, maar daar kan ze niets aan doen natuurlijk.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik vind het wel leuk, maar goed ik hou meer van kort haar.



Ik vind die Steffy er trouwens ook aardig strakgetrokken/opgespoten uit zien...,alhoewel, niet zo erg als Hunter Tylo.. (Taylor)
Alle reacties Link kopieren
Ze lopen er toch allemaal belabberd bij voor de mode wereld !
Alle reacties Link kopieren
Ik vind trouwens die zalmroze gloed in de haren van Jackie zo raar. Iedere keer valt het op.
Alle reacties Link kopieren
Ja indd die steffy heeft echt iets aan haar gezicht laten doen..Sund z is al heel knap van zichzelf.. en nog maar midden 20...
Alle reacties Link kopieren
Was me niet eerder opgevallen toen ze nog lang haar had!

Bij Jacky vind ik het zo op een pruik lijken, misschien door de zalmroze gloed of omdat het gewoon enorm glimt.

En jaa die Ridge, rare knakker! Papa heeft toch ook behoeftes :P
For better and worse!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:aliena1987 schreef op 28 april 2014 @ 10:40:

Ja indd die steffy heeft echt iets aan haar gezicht laten doen..Sund z is al heel knap van zichzelf.. en nog maar midden 20...

...maar nou lijkt ze wel nòg meer op haar moeder.

Die ik overigens inmiddels echt 'eng' vind, brrrrrr...
conversation = awareness

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven