The Masked Singer 2025
zaterdag 15 november 2025 om 22:29
Ik dus meteen bij Haantjes en later ook nog Stijn.AnAppleADay schreef: ↑15-11-2025 08:45Ik vond Kluun wel heel moeilijk te raden, er had wel iets van een hint naar boeken mogen zijn. Je weet dat er niet snel aan schrijvers wordt gedacht dus je mag echt wel die kant op sturen.
Ik denk niet dat iemand in Nederland dit had bedacht.
vrijdag 21 november 2025 om 20:44
De cavia's denk ik Linda en Jessica. Babette en Katja dus.
Maar ik lees nu dat heel twitter de zusjes Loïs Lane denkt
sabine wijzigde dit bericht op 21-11-2025 20:47
12.66% gewijzigd
vrijdag 21 november 2025 om 20:55
Ik dacht ook aan Lois Lane, hun waren nl Hans Klok assistenten bij een evenement maar was de hint nu It's the first time, lied van Lois Lane, of was de hint It's not the first time? Anders zou het inderdaad Babette en Katja kunnen zijn want Hans Klok heeft hun show geopend! En het is niet de eerste keer dat ze samen optreden, It's not the firts time.
vrijdag 21 november 2025 om 21:05
Toch leuker, samen raden, dus even m’n account afgestoft! Ik denk (vrijwel zeker te weten) dat de luiaard Kaj Gorgels is. Die van Kajs typetjes. Die woont - net als Wendy van Dijk - op Ibiza. En op het laatst zag je een hamburger als ontbijt, hij heeft zo’n hamburgerketen. Hij maakt samen met Monica podcasts dus wel heel grappig als hij het inderdaad is!!
De rest vind ik maar lastig…
De rest vind ik maar lastig…
vrijdag 21 november 2025 om 21:19
Ja, de BB is een hint naar Blauw Bloed
Vrijheid, gelijkheid, zusterschap
vrijdag 21 november 2025 om 21:44
Oh ik dacht Klaas van Kruistum, puur qua stem dan.
vrijdag 21 november 2025 om 22:02
Ik denk echt niet dat het Henk Poort is. Het was goed gezongen - zeker een zanger - maar ik denk niet door iemand die normaal in dit genre zingt.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in