Entertainment alle pijlers

The Masked Singer

27-09-2019 20:40 1168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is de BN-er achter het masker? Kom hier speculeren.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou Beau ook wel in een kostuum willen zien. Al wordt het dan wel ingewikkeld als de ontmaskerden gasten zijn bij zijn programma.
Ik vind hier dingen van.
Ze nemen zo te zien enkele BN'ers die niet ( echt) kunnen zingen en enkelen die dat juist heel goed kunnen.
Leuk format, ik ga zeker de volgende editie kijken.
Kwebbeltje91 schreef:
02-11-2019 17:24
Omdat er ergens een vraag stond wie je graag volgend seizoen in een kostuum zou zien.
Mark Rutte dan maar
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
02-11-2019 17:45
Mark Rutte dan maar
"Supergaaf"
"Tjongejonge"

:P
Ik vind hier dingen van.
Ghehe :evil:
In wat voor soort karakter willen we Mark zien?
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
02-11-2019 17:44
Ze nemen zo te zien enkele BN'ers die niet ( echt) kunnen zingen en enkelen die dat juist heel goed kunnen.
Leuk format, ik ga zeker de volgende editie kijken.
Vind het "format" (om maar eens een goed Nederlands woord te gebruiken, waarom niet gewoon "het concept") leuk. Ik heb 2 afleveringen gekeken en werd doodmoe van om de 10 minuten eindeloze reclame. Dus het programma op zich: ja, zou ik leuk vinden nog eens te zien met nieuwe deelnemers, maar de manier waarop het wordt uitgezonden nog niet misschien. Sorry, maar al is het programma nóg zo leuk, ik wil geen half uur reclame kijken, gedwongen. En nee, ik hoef niet elke tien minuten te plassen of mijn glas bij te vullen, dus de argumenten dat die reclamepauzes daar handig voor zijn, gaan voor mij niet op. Ik kan prima een uur TV kijken zónder te moeten plassen of zonder mijn glas te hoeven bijschenken, dank je.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die reclamepauzes wel handig eigenlijk. Mijn kliko aan de weg zetten, de vaatwasser uitruimen ... zo doe ik nog wat nuttigs met mijn avond. En drie pauzes in anderhalf uur valt toch wel mee?
Ik vind hier dingen van.
Ik vond het ook best meevallen. Of er heeft gewenning plaatsgevonden, kan ook nog
Alle reacties Link kopieren
Misschien was er pas de laatste aflevering meer reclame. Ik heb een stuk niet kunnen kijken, dus ik weet het niet zeker.
De afgelopen keren was juist opvallend minder reclame, vond ik. Zelfs de ontknoping ging in 1x door, zonder de verwachte onderbreking.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
02-11-2019 17:56
Ik vind die reclamepauzes wel handig eigenlijk. Mijn kliko aan de weg zetten, de vaatwasser uitruimen ... zo doe ik nog wat nuttigs met mijn avond. En drie pauzes in anderhalf uur valt toch wel mee?
Mijn kliko staat aan de weg vóórdat ik TV ga kijken, en de afwas is dan ook klaar, en de rest van de klussen ook. Dus als ik ga zitten om een programma op TV te kijken, dan wil ik dat programma zien, niet drie kwartier aan reclame.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
02-11-2019 17:53
Vind het "format" (om maar eens een goed Nederlands woord te gebruiken, waarom niet gewoon "het concept") leuk. Ik heb 2 afleveringen gekeken en werd doodmoe van om de 10 minuten eindeloze reclame. Dus het programma op zich: ja, zou ik leuk vinden nog eens te zien met nieuwe deelnemers, maar de manier waarop het wordt uitgezonden nog niet misschien. Sorry, maar al is het programma nóg zo leuk, ik wil geen half uur reclame kijken, gedwongen. En nee, ik hoef niet elke tien minuten te plassen of mijn glas bij te vullen, dus de argumenten dat die reclamepauzes daar handig voor zijn, gaan voor mij niet op. Ik kan prima een uur TV kijken zónder te moeten plassen of zonder mijn glas te hoeven bijschenken, dank je.
Wettelijk gezien mag er maar 12 minuten reclame per klokuur uitgezonden worden, dus 12 minuten per 60 minuten tv. Dus je zit weer lekker ongefundeerd te fulmineren, ouwe zemelaar.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
02-11-2019 18:07
Wettelijk gezien mag er maar 12 minuten reclame per klokuur uitgezonden worden, dus 12 minuten per 60 minuten tv. Dus je zit weer lekker ongefundeerd te fulmineren, ouwe zemelaar.
Dat geldt (voor zover ik weet) voor Nederlandse zenders, en niet voor RTL dus, want die is gezeteld in Luxemburg. En ik weet wel zeker dat er méér dan 12 minuten reclame per klokuur was gedurende de laatste uitzending van dat programma. Sterker nog, het eerste reclameblok verscheen al ná de aankondiging van het programma... dus je zag 1 minuut presentator, en paf, reclame...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Sabeltandcavia schreef:
02-11-2019 17:56
Ik vind die reclamepauzes wel handig eigenlijk. Mijn kliko aan de weg zetten, de vaatwasser uitruimen ... zo doe ik nog wat nuttigs met mijn avond. En drie pauzes in anderhalf uur valt toch wel mee?
Ja hier hetzelfde. Ook ideaal voor een wc-bezoekje, wat drinken pakken, even omkleden etc.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
02-11-2019 17:04
Ik heb toch veel liever Chantal dan Lieke!

Oh, zeker!
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Volgend jaar Linda de Mol in een pak?
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
02-11-2019 17:53
Vind het "format" (om maar eens een goed Nederlands woord te gebruiken, waarom niet gewoon "het concept") leuk. Ik heb 2 afleveringen gekeken en werd doodmoe van om de 10 minuten eindeloze reclame. Dus het programma op zich: ja, zou ik leuk vinden nog eens te zien met nieuwe deelnemers, maar de manier waarop het wordt uitgezonden nog niet misschien. Sorry, maar al is het programma nóg zo leuk, ik wil geen half uur reclame kijken, gedwongen. En nee, ik hoef niet elke tien minuten te plassen of mijn glas bij te vullen, dus de argumenten dat die reclamepauzes daar handig voor zijn, gaan voor mij niet op. Ik kan prima een uur TV kijken zónder te moeten plassen of zonder mijn glas te hoeven bijschenken, dank je.


Ik heb een Humax waarmee je kunt opnemen.
Als je je enorm ergert aan reclames, maar wel graag televisieprogramma's wilt kijken, kan ik je zo'n Humax erg aanraden.
Ik neem alles wat ik wil zien op, begin twintig minuten later met kijken, en spoel alle reclames door.
Héérlijk!
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk afleveringen via de NPO of RTL app terug. Kan het echt aanraden, zo zit er bij dit programma iets van 3 minuten reclame in totaal tussen. Ik vind het een leuk concept, ben wel bang dat het na een paar keer uitgemolken gaat raken of dat er meer mensen meedoen die ik echt niet ken. Zo had ik nog nooit van Nienke Plas gehoord.
Ik had wel van Nienke Plas gehoord, maar daar is ook alles mee gezegd.
Van Tania had ik ooit een filmpje gezien van de Beste Zangers. Kende haar verder ook niet.
Inktlijn schreef:
02-11-2019 21:08
Ik kijk afleveringen via de NPO of RTL app terug. Kan het echt aanraden, zo zit er bij dit programma iets van 3 minuten reclame in totaal tussen. Ik vind het een leuk concept, ben wel bang dat het na een paar keer uitgemolken gaat raken of dat er meer mensen meedoen die ik echt niet ken. Zo had ik nog nooit van Nienke Plas gehoord.
Is dat gratis? Ik kom telkens uit op betalen via rtl.
Alle reacties Link kopieren
In de pauzes kun je mooi even forummen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Julus schreef:
02-11-2019 21:25
Is dat gratis? Ik kom telkens uit op betalen via rtl.

Ik heb een account op rtl gemist, dan kan ik alles terugkijken. Niet dat ik het vaak doe hoor, maar als ik het doe hoef ik er nooit voor te betalen.
Alle reacties Link kopieren
Rtl XL is gratis
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Julus schreef:
02-11-2019 17:45
Mark Rutte dan maar
Ja, maar dan als PIANO. Denken ze allemaal dat het Wiebie is.
Wiebie kunnen ze dan als Mickey Mouse in een duet...

Ach, het is dat Wibi zo goed piano kan spelen. Beter dan Mark Rutte. ;-)

Jan Smit was vanavond in Duitsland. Heel kort naar een of ander jaarlijks festival mit 12.000 Zuschauer.
Samen met een andere man, maar om de volgende (verrassingsact) aan te kondigen.
Geen idee wat Jan Smit daar verder had gedaan. Maar de hele avond was gevuld met geheime optredens.
Maar een nummer gekeken, want 12.000 Duitsers is toch een soort van songfestival. Is niet terug te kijken.
Ik dacht even dat hij (samen met die andere man) net als Rudi Carrel, Linda de Mol en Sylvie van de Vaart als presentator werkten.
Alle reacties Link kopieren
Wibi Soerjadi als Mickey Mouse? :rofl:
Ja, die valt dan dus meteen door de mand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven