The Passion 2013
donderdag 28 maart 2013 om 20:53
quote:Star schreef op 28 maart 2013 @ 20:52:
Ik snapput niet. Zijn dit nou gewoon bestaande liedjes, geen speciale liedjes met betrekking tot bijbelverhaal? Dus dan kan straks dromen zijn bedrog nog komen ofzo?
Klopt, als het in het verhaal past kan dat.
Heeft wel iets moois vind ik
Ik snapput niet. Zijn dit nou gewoon bestaande liedjes, geen speciale liedjes met betrekking tot bijbelverhaal? Dus dan kan straks dromen zijn bedrog nog komen ofzo?
Klopt, als het in het verhaal past kan dat.
Heeft wel iets moois vind ik
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 28 maart 2013 om 20:54
Ik snapput niet. Zijn dit nou gewoon bestaande liedjes, geen speciale liedjes met betrekking tot bijbelverhaal? Dus dan kan straks dromen zijn bedrog nog komen ofzo? yep, allemaal bestaande liedjes
Ik snapput niet. Zijn dit nou gewoon bestaande liedjes, geen speciale liedjes met betrekking tot bijbelverhaal? Dus dan kan straks dromen zijn bedrog nog komen ofzo? yep, allemaal bestaande liedjes
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 28 maart 2013 om 20:54
donderdag 28 maart 2013 om 20:55
Ik was vorig jaar zwaar onder de indruk van Danny de Munk en Charly Luske. Dat duet, tranen in mijn ogen. Ik vind het geweldig dat er zoveel belangstelling voor is. Voor mij is dit het begin van
Pasen. een verhaal van lang geleden, vertaalt naar 2013. Briljant.
En leuk om Anita weer eens te horen zingen!
Pasen. een verhaal van lang geleden, vertaalt naar 2013. Briljant.
En leuk om Anita weer eens te horen zingen!
donderdag 28 maart 2013 om 20:55
Dat zou zomaar kunnen ja.
Bloed zweet en tranen.
Vuile huichelaar.
Ik heb zo wawawawaanzinnig gedroomd.
Dat zou zomaar kunnen ja.
Bloed zweet en tranen.
Vuile huichelaar.
Ik heb zo wawawawaanzinnig gedroomd.
donderdag 28 maart 2013 om 20:56
Zijn de Nederlandse liedjes toch nog ergens goed voor .
(Overigens ben ik pro Nederlandse liedjes, mits het door de juiste man/vrouw gezongen is. Heb niks met C-artiesten:$)
Zijn de Nederlandse liedjes toch nog ergens goed voor .
(Overigens ben ik pro Nederlandse liedjes, mits het door de juiste man/vrouw gezongen is. Heb niks met C-artiesten:$)