Entertainment alle pijlers

The Passion

05-04-2012 20:39 622 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu op Ned1. Wie kijkt ook?

Ik heb het nog niet eerder gezien, dus ben benieuwd!
Ja, was mooi! Ga proberen om er volgend jaar live bij te zijn. Lijkt me toch wel erg mooi!
Nou, ik vond het mooi! En leuk hier op het topic! * zwaai zwaai*
Ik ben mijn eigen bananenschil
Dit was echt prachtig. Jammer van Frans Bauer maar de rest vond ik top. Ik wist niet dat Rotterdam zo mooi was.
Danny de Munk bovenop de Erasmusbrug was mooi gedaan.
Ik vond het ook erg mooi! En linderdaad leuk hier op het topic!
quote:Marjo41 schreef op 05 april 2012 @ 22:00:

[...]

Toon Hermans.Dat zal het zijn!
Is Rotterdam leuk voor een weekendje weg? (vast wel) Ik doe helemaal inspiratie op. :-))
Ha Rotjeknar, ik kom eraan, nog maar een dikke maand! Rotjeknar is ook een beetje van mij, een heeeeel klein beetje. Ik zal het wel niet herkennen denk ik.

Kent iemand trouwens deze uitvoering Young Matthew
Optimist tot in de kist!
We wonen er sinds 2 jaar niet meer, maar op dit soort momenten, dikke heimwee!!! We hadden hierbij zo op ons balkon 1e rang gezeten...
Ik vond het echt prachtig. Vorig jaar niet gezien maar kreeg van meerdere mensen de tip om te gaan kijken. Normaal zit ik tijdens het tv kijken altijd wel andere dingen te doen maar dit keer niet, mn volle aandacht erbij.

John de Wolf als Barabas was leuk gevonden.
quote:bubbelwijn schreef op 05 april 2012 @ 22:09:

Is Rotterdam leuk voor een weekendje weg? (vast wel) Ik doe helemaal inspiratie op. :-))Jazeker, er is zoveel moois, maar je moet wel vooraf uitstippelen waar je heen wilt, rondslenteren is in R'dam niet echt leuk.
Geweldig! Die Danny kan toch wel zingen, zeg! Kippenvel!!
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 05 april 2012 @ 22:11:

Ha Rotjeknar, ik kom eraan, nog maar een dikke maand! Rotjeknar is ook een beetje van mij, een heeeeel klein beetje. Ik zal het wel niet herkennen denk ik.

Kent iemand trouwens deze uitvoering Young MatthewRotjeknor bedoel je
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:bubbelwijn schreef op 05 april 2012 @ 22:09:

Is Rotterdam leuk voor een weekendje weg? (vast wel) Ik doe helemaal inspiratie op. :-))Ja! Neem een kamer in Hotel New York en huur een fiets. Winkelen in de Witte de Witstraat en eten aan de oude haven. Echt leuk!
Ik had Nilfisk John de Wolf als Barabas net gemist. Die heeft er idd wel de kop voor ja
Ik ben mijn eigen bananenschil
Sorry Rotjeknor dan, mijn paps zei altijd Rotjeknar. Weet ook niet waarom.
Optimist tot in de kist!
heb klein stukje om mn werk gekeken.morgen ff uitzending gemist bekijken. heb er vorig jaar ook zo van genoten.
Gaafste uitzending sinds tijden, en ik geloof niet eens
Ja echt super hè en ik geloof ook niks en niemand
quote:Marjo41 schreef op 06 april 2012 @ 00:06:

Ja echt super hè en ik geloof ook niks en niemand Grappig, ik geloof wel iets en iemand (maar heel gematigd; het is dat iemand zei dat het dit weekend pasen is...), maar ik vind dit spektakel dus helemaal niets. Niet omdat ik het christelijk genoeg vind ofzo, maar het trekt me gewoon niet.
Gisteren een stukje alvast gezien, maar Danny de Munck verraste me wel hoor..

Het duet ben ik nu nieuwsgierig na..
Wat vond ik het prachtig deze keer! Mooie sfeerbeelden van Rotterdam. Ik ben niet kerkelijk maar dit verhaal raakt me altijd weer. Zeker met zo'n spektakel er omheen. De sfeer van saamhorigheid - zoiets. Jammer dat Frans Bauer overacteerde. Hij was niet zo sterk. Verder vond ik iedereen goed z'n lied vertolken. Philip F. vond ik heel geschikt als verteller. Beter dan die jongen van vorige jaar. Toen kon ik het niet uitkijken omdat ik me er zo aan stoorde. Hij begreep voor mijn gevoel het verhaal niet.
Ik heb net gekeken. Wat mooi was dat gemaakt. Vond iedereen goed spelen en zingen. Maar ik ben dan ook niet kritisch.Het is en blijft een live uitzending, dus dat maakt het nog mooier. En dan een grote stad die met alles meewerkt. Geweldig dat dit kan. Met het duet van Charlie en Danny had ik kippenvel en ook toen iedereen riep "Kruisigen". Jeetje, ik zou dat niet eens uit mijn strot kunnen krijgen ook al is het gespeeld.

Vond Petrus trouwens best wel een juiste rol voor Frans.
Ik zit nu The Passion te kijken op Uitzending Gemist. Net bij het duet van Charly en Danny had ik ook kippenvel hoor Zoebie!

En ik vind de beelden van Rotterdam prachtig. Ik ben er geboren, een korte tijd getogen en ik kom er nog steeds graag en veel. Heel bijzonder om de stad zó in beeld te zien.
http://www.eo-acties.nl/gratis/gratis-dvd-the-passion

Mocht je het nog een keer willen bekijken
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven