Entertainment alle pijlers

The Ultimate Dance Battle

04-03-2012 17:29 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond vanaf 20:00 Ik kan niet wachten om Dan eh ik bedoel natuurlijk de dansers te aanschouwen vanavond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Vincent heeft zijn kleren nog aan
Ik vind hier dingen van.
Caaf, dat is echt té obvious: it's not a sjow, it's a bettel!!!
quote:InyMiny schreef op 06 mei 2012 @ 22:01:

[...]

Met mijn 1 meter 58 wel... Ik was echt moddervet Echt een muur om me heen gebouwd, niemand die me kon kwetsen...

En nu... Ik ben mezelf weer!! Ik straal ben nu ECHT vrolijk, niet meer gespeeld!! Maar ja, die muur he... Die is ook weg voor een deel, dus mijn tranen komen ook vele malen eerder

Ik ben ongeveer even kort en ik ben op mijn slechtste momenten gestopt met wegen, maar ik denk dat ik ook wel over de 100 kwam joh. Ik ben inmiddels wel weer wat kwijt, maar nog steeds dik.

En iedereen die me kent, kan beamen dat ik niet raar eet, of de hele tijd junkfood of chips ofzo. Het ene lijf is gewoon het andere niet en door een paar periodes slecht voor mijn lijf te zorgen (lees: niet eten), houd ik ook alles vast.

En heel fijn dat je weer kunt stralen! Je lijkt me een leuke vrouw, dus goed dat je geen muurtje meer om je heen hoeft te houden!
quote:rosanna08 schreef op 06 mei 2012 @ 22:06:

IM, ik ben net zo klein en ik heb 123 kg gewogen

Had jij dat ook, dat je op een gegeven moment je max. gewicht ging verplaatsen...?

Als ik maar niet boven de 100 kilo.. Was je daaroverheen.. Nou, echt niet over de 105 en zo verder..?
mja, die ouders hebbenhet natuurlijk zelf gedaan, maar zo uitgebreid in beeld gebracht worden is voor mijn gevoel wat overdreven
quote:Sabeltandcavia schreef op 06 mei 2012 @ 22:06:

Vincent heeft zijn kleren nog aan he , leg eens uit
quote:Sabeltandcavia schreef op 06 mei 2012 @ 22:06:

Vincent heeft zijn kleren nog aan
I want that Pussy, dead Pussy, dead Pussy
Het niet eten heb ik ook gedaan Soleil... Oh wat heb ik op m'n flikker gehad van m'n arts die me opereerde.... Daarmee verspeel je al je kansen om weer in een normale stofwisseling te komen zei hij....

Ik gun het iedereen om zich te voelen zoals ik me voel, hoe of op welke manier dan ook!!!!
quote:InyMiny schreef op 06 mei 2012 @ 22:04:

[...]

Het liefst nu nog minstens 20 kilo, maar het jammere is dat ze niet kunnen zeggen hoeveel je kwijt raak. Het is gemiddeld zo'n 60-80% van je overgewicht, daar zit ik nu nog zo'n 10 kilo vandaan (dan ben ik 80% van m'n overgewicht kwijt)

Weeg nu 83,5 kilo, nog steeds teveel, maar toch een stuk beter dan mijn eerdere gewicht.

Jij bent ook veel afvallen begrijp ik? Hoe doe jij het en hoeveel ben je kwijt??

Ik begrijp dat je (veel) kleiner bent dan mij dus logisch dat je nog wat kwijt wilt.

Ik weeg nu 78kg en dat is goed zo. Met Weight watchers. Nu let ik gewoon op met wat ik eet en extra neem.
quote:newimprovedkitty schreef op 06 mei 2012 @ 22:07:

[...]

he , leg eens uitThom zat me lekker te maken met Vincent zijn sixpack
Ik vind hier dingen van.
Volgens mij... Weer reclame.....
nu weer reclame? pffffffffffff
quote:charlottew88 schreef op 06 mei 2012 @ 22:00:

Shit heel stuk gemist was in slaap gevallen.Zo interessant was het dus!
quote:InyMiny schreef op 06 mei 2012 @ 22:08:

Het niet eten heb ik ook gedaan Soleil... Oh wat heb ik op m'n flikker gehad van m'n arts die me opereerde.... Daarmee verspeel je al je kansen om weer in een normale stofwisseling te komen zei hij....

Ik gun het iedereen om zich te voelen zoals ik me voel, hoe of op welke manier dan ook!!!!
quote:steph schreef op 06 mei 2012 @ 22:08:

[...]

Ik begrijp dat je (veel) kleiner bent dan mij dus logisch dat je nog wat kwijt wilt.

Ik weeg nu 78kg en dat is goed zo. Met Weight watchers. Nu let ik gewoon op met wat ik eet en extra neem.
zou dat effectief wat opbrengen?
quote:fantastissima schreef op 06 mei 2012 @ 22:09:

Volgens mij... Weer reclame.....NEEEEEEEEEE, waarom? Ow, inkomsten.
Goeie vraag waarom ze dat harde buiken noemen. Misschien omdat het zo vaak gebeurd op zo'n moment? Het voelt iig als 1 harde bal heel irritant.
quote:InyMiny schreef op 06 mei 2012 @ 22:07:

[...]

Had jij dat ook, dat je op een gegeven moment je max. gewicht ging verplaatsen...?

Als ik maar niet boven de 100 kilo.. Was je daaroverheen.. Nou, echt niet over de 105 en zo verder..? ja heel herkenbaar! Maar inmiddels ben ik ook flink wat kwijt en weeg ik nu 90 kg. Nog veel te veel, maar beter dan dat het was
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dank je IM.
Ik hoop dat Thom wint! Vind het niks trouwens dat er nu nog een battle moet komen.
Roos; kijk eens achterom en wat je achter je gelaten hebt!!!

Mij helpt het om het daadwerkelijk vast te houden... Toen ik 20 kilo kwijt was heb ik 20 kilo aardappelen getild... Toen ik 40 kilo was afgevallen; hup m'n neefje die 40 kilo weegt op m'n rug...

Maakt het allemaal wat wezenlijker
quote:5x5 schreef op 06 mei 2012 @ 22:10:

Goeie vraag waarom ze dat harde buiken noemen. Misschien omdat het zo vaak gebeurd op zo'n moment? Het voelt iig als 1 harde bal heel irritant.Kun je er met een naaldje niet een gaatje inmaken?
quote:steph schreef op 06 mei 2012 @ 22:11:

[...]

Kun je er met een naaldje niet een gaatje inmaken?

En leeg laten lopen

Probeer eens uit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven