Entertainment alle pijlers

The Ultimate Dance Battle

04-03-2012 17:29 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond vanaf 20:00 Ik kan niet wachten om Dan eh ik bedoel natuurlijk de dansers te aanschouwen vanavond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:newimprovedkitty schreef op 11 maart 2012 @ 21:16:

handen uit je zakken!!:-D
quote:Sabeltandcavia schreef op 11 maart 2012 @ 21:17:

"That's alright!

That's ok".....ja, hij snapte natuurlijk niets van dat commentaar
Echte meisjes op zoek naar zichzelf, is dat trashable
Een cheerleader bij ons koor is inderdaad wel een goed idee. Dan kan hij het publiek opzwepen vlak voordat wij op moeten.
Ik vind hier dingen van.
Bel snel Nicolette!

Nu korting bij de Efteling!

Handig voor al die dikke kindjes
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Pippin schreef op 11 maart 2012 @ 21:18:

Echte meisjes op zoek naar zichzelf, is dat trashable Ik kan het niet aanzien, net als Barbie en haar trouwgedoe
quote:Summerdance schreef op 11 maart 2012 @ 21:19:

Bel snel Nicolette!

Nu korting bij de Efteling!

Handig voor al die dikke kindjes Ik vind het zo rete-oneerlijk! Die dikke kindertjes moeten wekenlang zwoegen in de sportschool en mogen naar de Efteling. De voice-kids zingen één liedje en mogen naar Euro-Disney.
Ik vind hier dingen van.

Echte meisjes op zoek naar zichzelf, is dat trashable Ja, daar heb ik ook al helemaal zin in! :-D

Nog heel even genieten van jullie gezelligheid hier, heb rest van het programma geskypet met m'n vriend.

Wat was die gast van net goed zeg! En die ene met het kapotte shirt lekker! Mjam.
quote:Sabeltandcavia schreef op 11 maart 2012 @ 21:21:

[...]

Ik vind het zo rete-oneerlijk! Die dikke kindertjes moeten wekenlang zwoegen in de sportschool en mogen naar de Efteling. De voice-kids zingen één liedje en mogen naar Euro-Disney.

Daar zeg je zowat...

Wat een oneerlijke verdeling!
quote:Summerdance schreef op 11 maart 2012 @ 21:20:

[...]

Ik kan het niet aanzien, net als Barbie en haar trouwgedoeheb daarstraks een stukje gezien.. mijn hemel! je zult maar zo'n relatie hebben
Die Barbie hoef ik ook niet nee. Brrr... Heb Cherso ook nooit gekeken, behalve één halve aflevering waarna ik al gegeten en gedronken had.

Echte meisjes op zoek naar zichzelf, is dat trashable Als ik zag wie er mee doen, lijkt me dat héél trashable ja.
Ik vind barbie en consorten heerlijk simpel. Vraag me wel af waar ze het allemaal van betalen.

Het ge-ka***er tegen elkaar vond ik dan weer wel echt vreselijk. Voor de rest was het wel grappig.
quote:Sabeltandcavia schreef op 11 maart 2012 @ 21:21:

[...]

Ik vind het zo rete-oneerlijk! Die dikke kindertjes moeten wekenlang zwoegen in de sportschool en mogen naar de Efteling. De voice-kids zingen één liedje en mogen naar Euro-Disney.Dat is zeker oneerlijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Eeuhhh meisje, je bent een beetje uitgeschoten met je eyeliner
speciale aanpak voor de laatste 4 audities
Dit meisje heeft gelijk, zij heeft veel minder kans dan anderen.

Dan moet daar echt eens iets aan gaan veranderen hoor.
waarom niet de laatste 10 dansers
ah, er is een plan van aanpak.

Nou, toemaar. Hondje en ik moeten pissen
quote:Summerdance schreef op 11 maart 2012 @ 21:26:

Eeuhhh meisje, je bent een beetje uitgeschoten met je eyeliner
ik vind barbie heel lelijk geworden door al die ingrepen. En ze is zo oranje als een winterpeen. Ik had gehoopt dat Sinterklaas haar had meegenomen naar Espana, maar helaas.
stom jurkje
Hoe is de volgorde van de audities eigenlijk bepaald? Zit daar een idee achter of is het willekeurig?
quote:newimprovedkitty schreef op 11 maart 2012 @ 21:27:

stom jurkjeHet is gewoon een oude trui die haar oma ooit gebreid heeft volgens mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven