Vanavond vanaf 20:00 Ik kan niet wachten om Dan eh ik bedoel natuurlijk de dansers te aanschouwen vanavond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Summerdance schreef op 11 maart 2012 @ 21:36:
[...]
Maar waarom neem je dan ook op???Ja dat dus.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Summerdance schreef op 11 maart 2012 @ 21:38:
Ok...voor wie zijn we?
Ik wissel een beetje tussen Thom en VinceEerst maar eens iets zien volgende week, maar ik neig naar Thom. Vincent vind ik niets, dan denk ik nog eerder dat Michel en Jaaaaaakko goed zijn.
O sorry Steph, ik lachte net om Sum d'r opmerking. Ik weet dat het in het écht anders is natuurlijk (een vriend van me heeft epilepsie), maar ik dacht daar helemaal niet aan, ik dacht echt in trashgedachten.Is echt goed hoor. *grouphug:
Zo balen dat ik zondags niet live kan kijken, maar via rtlgemist met jullie commentaar is ook leuk
Vinden jullie Min Hee echt zo erg? Ik was volkomen allergisch voor Isabelle, daar is het woord huilie echt voor uitgevonden, dus ik vind een ijskonijn als vervanging prima Echte favorieten heb ik nog niet, maar een van de dansers heeft een relatie met een kennis van mij, dus zou leuk zijn als ze een beetje ver komt. Maar tot nu toe ben ik erg benieuwd!