Entertainment alle pijlers

The Ultimate Dance Battle

04-03-2012 17:29 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond vanaf 20:00 Ik kan niet wachten om Dan eh ik bedoel natuurlijk de dansers te aanschouwen vanavond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Kan iemand Jaako vertellen dat strikjes hem belachelijk staan?
Ik vind hier dingen van.
Ik wil Isabelle echt viel liever dan nummer 6 van de Chinees
Goh ineens zie ik wat jullie bedoelen met die beroerde make-up van Foe Yong Hai!
wel bizar, vind ik: dat ruilen. Slaat dat het spel niet dood (of beter gezegd: ontstaat er geen 'verkeerde' focus?)
quote:newimprovedkitty schreef op 18 maart 2012 @ 21:03:

[...]

die zit dus gewoon in een hokje te wachten totdat er iemand langs komt? of hoe moet ik me dat voorstellen?Ik denk dat die gewoon daar rondloopt oid, vlakbij is.
quote:steph schreef op 18 maart 2012 @ 21:05:

Ik wil Isabelle echt viel liever dan nummer 6 van de Chinees
quote:Liezze schreef op zondag 18 maart 2012 21:05 Goh ineens zie ik wat jullie bedoelen met die beroerde make-up van Foe Yong Hai!Nu pas
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
BAAA-- NAAAANNN!!!!
Oké nu kijken!
quote:Sabeltandcavia schreef op 18 maart 2012 @ 21:04:

Kan iemand Jaako vertellen dat strikjes hem belachelijk staan?Nee, laat hem zichzelf maar lekker belachelijk maken.
slordig
ZUMBAMUZIEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een lelijke gymzaalvloer.
quote:charlottew88 schreef op 18 maart 2012 @ 21:06:

[...]

Nu pas

Ja, ik weet ook niet waar ik met mijn gedachten zat...

Tis niet dat heet niet opvalt ofzo!
auw wat erg
Hoe gebeurde dat nou?
ik vond 't begin wel leuk
Diep Respect voor Robin. Auw!
Hoe dan ook vond ik het een suffe choreo. Zag eruit als iets wat amateurs ook wel kunnen.
is dat bij elke dansschool zo dan dat er een fysio is? of alleen bij dit programma?
Sneu dat ie valt en echt super dat ie gewoon doorgaat!

Maar.. djeez.. wat een beroerde choreo.. niet alleen wordt er salsa gedanst op een niet salsa nummer, de salsa díe wordt gedanst ontstijgt het niveau 'absoluut basic' niet en zelfs de basispas is technisch enorm slordig uitgevoerd. *mopper mopper*

Dit zet 'salsa' in een verkeerd daglicht!
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
quote:newimprovedkitty schreef op 18 maart 2012 @ 21:09:

is dat bij elke dansschool zo dan dat er een fysio is? of alleen bij dit programma?Only on tv
Dat ze geen foto laten maken van die schouder
Ik vind hier dingen van.
quote:S0LEIL schreef op zondag 18 maart 2012 21:09 Hoe dan ook vond ik het een suffe choreo. Zag eruit als iets wat amateurs ook wel kunnen.Vond het ook suf.
Volgens mij zei ik vorig jaar hetzelfde: dat het zo raar is, dat ze dansers, die dat helemaal niet gewend zo, meteen zo afbeulen. In een paar dagen vragen ze zo veel van die lijven, dat is gedoemd om blessures op te leveren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven