The Ultimate Dance Battle
zondag 4 maart 2012 om 17:29
zondag 15 april 2012 om 20:58
quote:Sabeltandcavia schreef op 15 april 2012 @ 20:54:
Nou...ik denk dat collega's wel gaan gillen als ik ineens een been op iemands schouder zwaai alsof ik dat ooit zou kunnen.
Nou...ik denk dat collega's wel gaan gillen als ik ineens een been op iemands schouder zwaai alsof ik dat ooit zou kunnen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 15 april 2012 om 21:01
Hallo
Ben er ook weer, zat nog even te skypen met vriend. Hij was niet boos, gelukkig snapt ie dat niet alleen een zieke man maar ook een zieke vrouw zielig kan zijn (en er dan echt domme dingen uitflapt)
Ik vind tot nu toe Vincent het beste trouwens. Jaakko en Michel leuk, maar niet herinnerenswaardig.
Ben er ook weer, zat nog even te skypen met vriend. Hij was niet boos, gelukkig snapt ie dat niet alleen een zieke man maar ook een zieke vrouw zielig kan zijn (en er dan echt domme dingen uitflapt)
Ik vind tot nu toe Vincent het beste trouwens. Jaakko en Michel leuk, maar niet herinnerenswaardig.
zondag 15 april 2012 om 21:02
quote:InyMiny schreef op 15 april 2012 @ 21:01:
[...]
Wil effetjes met je delen (anderen ook hoor) omdat ik je m'n verhaal kort heb verteld in het Masterchef topic... Dat ik, as we speak/type, een broek aan heb met maatje 44!!! (Kom van maat 54/56
Me happy
Wow.....IMMetje, wat onwijs knap van je!!!
Ik neem mijn petje af voor je
Goed gedaan zeg!!!
Gaat het nog of droom je echt van moorkoppen en patatjes oorlog?
[...]
Wil effetjes met je delen (anderen ook hoor) omdat ik je m'n verhaal kort heb verteld in het Masterchef topic... Dat ik, as we speak/type, een broek aan heb met maatje 44!!! (Kom van maat 54/56
Me happy
Wow.....IMMetje, wat onwijs knap van je!!!
Ik neem mijn petje af voor je
Goed gedaan zeg!!!
Gaat het nog of droom je echt van moorkoppen en patatjes oorlog?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!