Entertainment alle pijlers

The Ultimate Dance Battle

04-03-2012 17:29 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond vanaf 20:00 Ik kan niet wachten om Dan eh ik bedoel natuurlijk de dansers te aanschouwen vanavond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
SD: heeft mij ook gejureerd in een grijs latin verleden alwaar ik schijnbaar indruk heb gemaakt want hij herinnerde wel mijn Latin maar niet echt mijn ballroom kunsten.
quote:InyMiny schreef op 15 april 2012 @ 21:07:

[...]

Ik zit nu op 42,3 kilo afgevallenJeetje, dat is echt heel veel! Dat is bijna anderhalve Larf!
Ik ga me volgende maand ook weer inschrijven bij de dansschool. Ik heb er nu de energie weer voor

[...]

Ik zit nu op 42,3 kilo afgevallen

Tering!!!!

(sorry van het vloeken)

Maar wat vééééééééél zeg!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nee, vond 'm ook niet zo dynamisch.

Mooi liedje trouwens, weet iemand de songtitel?
Dank jullie wel, zit hier met tranen in mijn ogen
Redemtion song Coolpack
quote:coolpack2 schreef op 15 april 2012 @ 21:09:

Mooi liedje trouwens, weet iemand de songtitel?Redemption song van Bob Marley
thanks SD!

[...]

Ik moet bekennen dat ik een magverkleining en darmomlegging heb gehad in juni 2011.

Elke afvalpoging leidde er toe dat ik kilo's aankwam. Ook onder begeleiding van een dietiste helaas.

Dit was voor mij helaas nog de enige optie. Ben blij dat ik ervoor gegaan ben

Toch knap hoor, want dat zal ook niet makkelijk zijn. Ik ken het probleem van niet afvallen, zelfs aankomen bij diëtistes, medicijnen via artsen die niet helpen, dus ik kan me voorstellen dat op een gegeven moment een operatie de laatste optie is.

Gelukkig voel ik me nog niet zo slecht in mijn vel met mijn omvang (maar ik heb ook nog geen maat 56) en ik heb gezien hoe zwaar zo'n gastric bypass is, dus ik hobbel nog even door zo

Heel fijn dat het bij jou zo'n resultaat geeft! Ben je nu veel aan het shoppen? (zou ik doen )
quote:InyMiny schreef op 15 april 2012 @ 21:09:

Dank jullie wel, zit hier met tranen in mijn ogen Niet huilen....trots zijn!
En Es :-)
Inymini, een vriendin van me heeft die operatie pas ook gedaan en is er zó van opgeknapt. Niet alleen afgevallen maar ze stráált gewoon , eindelijk. Erg goed dat het kan iig die ingrepen.
Ik moet even snel een was ophangen, ben zo terug.
quote:coolpack2 schreef op 15 april 2012 @ 21:09:

Mooi liedje trouwens, weet iemand de songtitel?

Redemption song van Bob Marley

Goh, blokje kaas erbij
quote:S0LEIL schreef op 15 april 2012 @ 21:10:

[...]

Toch knap hoor, want dat zal ook niet makkelijk zijn. Ik ken het probleem van niet afvallen, zelfs aankomen bij diëtistes, medicijnen via artsen die niet helpen, dus ik kan me voorstellen dat op een gegeven moment een operatie de laatste optie is.

Gelukkig voel ik me nog niet zo slecht in mijn vel met mijn omvang (maar ik heb ook nog geen maat 56) en ik heb gezien hoe zwaar zo'n gastric bypass is, dus ik hobbel nog even door zo

Heel fijn dat het bij jou zo'n resultaat geeft! Ben je nu veel aan het shoppen? (zou ik doen )

Het is zeker zwaar af en toe. Weten dat je bepaalde dingen nooit meer kunt (zeer uitgebreid uit eten, vette dingen vallen zeer verkeerd) Laatste keer dat ik patat heb gegeten is denk ik ruim 2 maanden geleden.

maar ik heb het er voor over. Ik voel me vele malen beter, ik krijg te horen dat ik straal (zelfde als bij jouw vriendin Fantassima).

Shoppen is weer leuk!!! Ik pas weer in de normale maten, hoef niet meer naar de M*ss Et*m, maar kan bij Espr*t, C&* en wat voor winkels allemaal nog meer mijn kleding kopen.

Kost wel een heeeeeeeeeeeeeleboel, maar ik heb onlangs m'n te grote broeken in laten nemen door de klerenmaken... Scheelt toch een hoop. 5 broeken kleiner maken voor 100 euro of 5 broeken kopen voor heel wat meer geld ;)
quote:S0LEIL, 6 minuten geleden

Wie is Peter B? Welke sport?Stijldansen dus
quote:fantastissima schreef op 15 april 2012 @ 21:14:

[...]

Stijldansen dus Je danst dus wel op hoog niveau als je lessen van hem mag volgen?
Jaa overal kunnen winkelen (samen in dezelfde winkels kunnen winkelen ) daar kijkt ze ook erg naar uit, zo ver is t nog niet maar het gaat best rap !
quote:fantastissima schreef op 15 april 2012 @ 21:16:

Jaa overal kunnen winkelen (samen in dezelfde winkels kunnen winkelen ) daar kijkt ze ook erg naar uit, zo ver is t nog niet maar het gaat best rap !Absoluut!! Wens haar veel succes van me! En straks voor het shoppen: wens haar veel plezier van me
Jep, amateurs hoofdklasse heb wel lessen van (wereld-)kampioenen gehad af en toe, maar een Nederlander is praktischer (vaker mogelijkheid om les te plannen en iets minder duur..)
Zucht... Ben stiekem een beetje jaloers
quote:fantastissima schreef op 15 april 2012 @ 21:18:

Jep, amateurs hoofdklasse heb wel lessen van (wereld-)kampioenen gehad af en toe, maar een Nederlander is praktischer (vaker mogelijkheid om les te plannen en iets minder duur..)en wanneer zien we je op tv?
quote:S0LEIL schreef op 15 april 2012 @ 21:11:

Ik moet even snel een was ophangen, ben zo terug.Ik heb even snel mijn bed verschoond..
Ik heb nog nooit een stier zien breakdancen. En zitten er niet altijd twéé mensen in een koeienpak??
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven