Entertainment alle pijlers

The voice 2016

21-10-2016 19:24 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kon nog geen topic vinden. Wie kijkt er vanavond?

Ben wel benieuwd hoe Waylon het doet als jury. Denk dat hij best streng is
quote:S-Meds schreef op 28 oktober 2016 @ 22:40:

[...]

dan kan je maar beter in het onderwijs werkenPffffffff dan kan je beter een vak leren.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:simbalabimba schreef op 28 oktober 2016 @ 22:40:

Je kunt vlgd maand naar een optreden van Dilana in Erica (Drente) of Jubbega.Erica of Jubbega? Is dat een barones?
quote:IrishCassidy schreef op 28 oktober 2016 @ 22:40:

[...]

Veel forummers zitten op dit topic om te zeiken en te zeuren. Ik ben echt blij dat er ook een paar positievelingen tussen zitten.

En als je vanavond terugleest. Meds heeft volgens mij echt niks positiefs gezegd. Niks. Dus ik had het over Meds, niet over jou.

Maar goed, iedereen heeft z'n reden om hier te zijn toch . Al vind ik de muziekhebbers stukken leuker dan de echte "'trashers". (meteen ook antwoord op Enn)

Muziekhebbers? Wasda?

Ik 'heb' veel muziek maar vind The Voice niks met goede muziek te maken hebben. Net als de meeste van jouw suggesties qua muzieksmaak op dit forum.

Laat mensen lekker bashen als ze dat willen in een trashtopic en ga niet zo verheven zitten doen. Nergens voor nodig.

En Meds gewoon negeren.
quote:S0LEIL schreef op 28 oktober 2016 @ 22:25:

[...]

Die wil in alles wat geen piemel heeft.In mij mag hij hoor! Ik vind hem echt jammmmmmm, cokeverslaving en al.
Natte tosti..
Oh dus het is toch een Bashtopic? Goed, is dat voor eens en altijd uit de wereld

[...]

Veel forummers zitten op dit topic om te zeiken en te zeuren. Ik ben echt blij dat er ook een paar positievelingen tussen zitten.

En als je vanavond terugleest. Meds heeft volgens mij echt niks positiefs gezegd. Niks. Dus ik had het over Meds, niet over jou.

Maar goed, iedereen heeft z'n reden om hier te zijn toch . Al vind ik de muziekhebbers stukken leuker dan de echte "'trashers". (meteen ook antwoord op Enn)Oh god, ik krijg een flashback van vorig jaar......

[...]

Maar goed, iedereen heeft z'n reden om hier te zijn toch . Al vind ik de muziekhebbers stukken leuker dan de echte "'trashers". (meteen ook antwoord op Enn)echte muziekliefhebbers kijken niet naar the voice, nou misschien om te trashen
quote:elf12 schreef op 28 oktober 2016 @ 22:46:

[...]

Oh god, ik krijg een flashback van vorig jaar......

van vorige maan

van vorige week

van gisteren
quote:IrishCassidy schreef op 28 oktober 2016 @ 22:46:

Oh dus het is toch een Bashtopic? Goed, is dat voor eens en altijd uit de wereld En wie begint er mee?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:IrishCassidy schreef op 28 oktober 2016 @ 22:46:

Oh dus het is toch een Bashtopic? Goed, is dat voor eens en altijd uit de wereld Ja natuurlijk. Echte muziek'hebbers' nemen dit niet serieus hoor.
Dilana zal ik op YouTube moeten beluisteren, zij is de enige die ik.gemist heb vanavond.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Goede-Fee schreef op 28 oktober 2016 @ 22:49:

[...]

Ja natuurlijk. Echte muziek'hebbers' nemen dit niet serieus hoor. nee die zitten op vrijdagavond in paradiso
quote:S-Meds schreef op 28 oktober 2016 @ 22:52:

[...]

nee die zitten op vrijdagavond in paradisoIk ga zometeen bij mijn pick-up liggen janken om de goede muziek die vroeger nog gemaakt werd.
quote:barbaracartland schreef op 28 oktober 2016 @ 22:53:

[...]

Ik ga zometeen bij mijn pick-up liggen janken om de goede muziek die vroeger nog gemaakt werd.corry, heintje, tony neefs
quote:S-Meds schreef op 28 oktober 2016 @ 22:52:

[...]

nee die zitten op vrijdagavond in paradiso

Zitten? Daar kan je echt bijna nergens zitten hoor. Hooguit als sardientjes een beetje naar links en rechts bewegen in de maat.

Hel is dat.

Geef mij maar de Melkweg.
Oh het geweten van het forum komt ook preken?
quote:barbaracartland schreef op 28 oktober 2016 @ 22:53:

[...]

Ik ga zometeen bij mijn pick-up liggen janken om de goede muziek die vroeger nog gemaakt werd.Je kan naar de napraat gaan. Dan vind je vast nog wat ouwe meuk muziek links en slechte nummers van Kane van Cassidy.
quote:Goede-Fee schreef op 28 oktober 2016 @ 22:54:

[...]

Zitten? Daar kan je echt bijna nergens zitten hoor. Hooguit als sardientjes een beetje naar links en rechts bewegen in de maat.

Hel is dat.

Geef mij maar de Melkweg.je moet er wat voor over hebben. het is ook niet mijn ding hoor, ik vind muziek niet leuk, peuters ook niet
quote:Goede-Fee schreef op 28 oktober 2016 @ 22:55:

[...]

Je kan naar de napraat gaan. Dan vind je vast nog wat ouwe meuk muziek links en slechte nummers van Kane links van Cassidy.vroeger werd daar nog wel eens nagepraat, nu is het een vergaring van youtubefilmpjes van nichterige zangertjes
quote:S-Meds schreef op 28 oktober 2016 @ 22:55:

[...]

je moet er wat voor over hebben. het is ook niet mijn ding hoor, ik vind muziek niet leuk, peuters ook nietNee dat hebben we gelezen.
quote:S-Meds schreef op 28 oktober 2016 @ 22:54:

[...]

corry, heintje, tony neefsEn Eddy Christiani is ook al dood. Bedoel je niet Louis, overigens?
quote:Goede-Fee schreef op 28 oktober 2016 @ 22:55:

[...]

Je kan naar de napraat gaan. Dan vind je vast nog wat ouwe meuk muziek links en slechte nummers van Kane van Cassidy.Ik haat Kane.
quote:barbaracartland schreef op 28 oktober 2016 @ 22:58:

[...]

En Eddy Christiani is ook al dood. Bedoel je niet Louis, overigens?

nee ik bedoel Tony. Bedoel jij Louis van Dijk?

Leuke man. Goeie muzikant, net zoals Pim
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 28 oktober 2016 @ 22:54:

Oh het geweten van het forum komt ook preken?Negeerfunctie is kapot?
quote:S-Meds schreef op 28 oktober 2016 @ 22:56:

[...]

vroeger werd daar nog wel eens nagepraat, nu is het een vergaring van youtubefilmpjes van nichterige zangertjes

Napraten mag niet van het geweten. Dat is roddelen ofzo Daarom saboteert ze met de slechtste muziek die op YouTube te vinden is.

Het werkt wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven