Entertainment alle pijlers

The Voice Of Holland seizoen 9

30-11-2018 20:51 2469 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijk je mee? Gezellig!
Post hier dan alles wat jij erover kwijt wil.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Tickel schreef:
07-12-2018 22:05
Ze heeft echt heel veel make up op. Hoe heet dat egalisatie spul?

Foundation :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Voornu schreef:
Lijkt een beetje op die ene dolly dot, van the fashion police oid.
Maar die is wel knap.
Moeder wil haar droom waarmaken via haar dochter
fashionvictim schreef:
07-12-2018 22:04
Is dit weer zo’n veertiger die eigenlijk pas 22 is?
Iemand van 24 die eruit ziet als een eind veertiger.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lucifer2018 schreef:
07-12-2018 22:06
Maar die is wel knap.
Ja, das waar.
Zou dit de jongen zijn waar Anouk geen zin in had? Kan maar zo.
Tickel schreef:
Ze heeft echt heel veel make up op. Hoe heet dat egalisatie spul?
Haha ze ziet er niet uit idd.
Effe serieus, we hebben nog geen een goeie gezien en hebben al anderhalf uur door de plee gespoeld.
Am Yisrael Chai!
Voornu schreef:
Lijkt een beetje op die ene dolly dot, van the fashion police oid.
Patty Zomer?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
fashionvictim schreef:
07-12-2018 22:09
Effe serieus, we hebben nog geen een goeie gezien en hebben al anderhalf uur door de plee gespoeld.
Ik heb heerlijk mijn negatieve energie kunnen dumpen.

Al mag er dan nu wel 1 goede komen. Eentje die echt zingt en niet van die kutnummers die ik al het hele seizoen hoor.
fashionvictim schreef:
Ik vond die ene gast wel goed anders. Die Raffie. Mooie stem en heel zuiver. Jammer dat ie voor Lil koos alleen.
fashionvictim schreef:
Nou inderdaad gelukkig heb ik jullie en heel heel veel wijn anders was ik allang afgehaakt.
fashionvictim schreef:
Ik heb ondertussen de keuken gedaan...... alleen naar reclame kijken met af en toe een stukje Voice ertussen boeit me niet genoeg.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Oh kijk een zingende André Rieu.
charlottew88 wijzigde dit bericht op 07-12-2018 22:18
24.53% gewijzigd
Oh. Wat een verschrikking.
Ik haat Coldplay en ik haat pretentieuze eikels.
Vreselijk.
Dit ziet er toch niet uit.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Betty_Slocombe schreef:
07-12-2018 22:18
Ik haat Coldplay en ik haat pretentieuze eikels.
Dit.
Wat ontzettend camp.
Am Yisrael Chai!
Anouk :proud:
Vre-se-lijk.
:rofl:
Ali heeft nu al spijt.
Am Yisrael Chai!
Ja. Het is echt helemaal niks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven