the voiz 2013
vrijdag 20 september 2013 om 21:28
quote:steph schreef op 20 september 2013 @ 21:24:
[...]
Vieolia Halt SUCKS. Ieuw bij sucks en Vieolia krijg ik heel enge associaties
[...]
Vieolia Halt SUCKS. Ieuw bij sucks en Vieolia krijg ik heel enge associaties
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 20 september 2013 om 21:28
quote:steph schreef op vrijdag 20 september 2013 21:26 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Bergje65 in "the voiz 2013"" class="messagelink">Bergje65 schreef op 20 september 2013 @ 21:25</a>:</b>
Ik heb niet veel te vertellen. Geen bijzondere kandidaten, en ik ben door de war omdat binnenkort het licht uitgaat</div></blockquote>Waarvan Bergje? Van ons!!!!!!!
Ik heb niet veel te vertellen. Geen bijzondere kandidaten, en ik ben door de war omdat binnenkort het licht uitgaat</div></blockquote>Waarvan Bergje? Van ons!!!!!!!
vrijdag 20 september 2013 om 21:29
vrijdag 20 september 2013 om 21:32
Vinden ze deze dame mooi zingen, die zit daar gewoon hartstikke schor een liedje van Alicia Keys te verkrachten, ze haalde de lage tonen niet eens.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.