Entertainment alle pijlers

The Waiting Dead

25-04-2016 15:21 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij het The Walking Dead-kletstopic. Help elkaar de break te overleven! Door te bakvissen, speculeren, memes te plaatsen, andere series aan te raden, noem het maar op.

Iedereen is welkom om mee te doen! Of je nu een onvervalste diehard, longtime lurker of newbie bent. De enige voorwaarde is dat je de drie vragen beantwoordt:

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary

Leuk om van elkaar te weten:

* Met wie kijk je standaard TWD?

* Wat nuttig je meestal tijdens het kijken (op je vingernagels na dan)?

Er zijn geen uitzendingen tot oktober, maar spoilers blijven op de loer liggen. Spoilers, comicspoilers en castingnieuws dus graag in het wit, omdat niet iedereen dit wil weten. Bedankt! In het Spoilertopic The Walking Dead S7 kun je castingnieuwtjes en andere (mogelijke) spoilers lezen en bespreken die kunnen leiden tot een conclusie over wie er doodgeknuppeld is tijdens de seizoensfinale. Betreden op eigen risico!

Het vorige topic: The Walking Dead: Not Cool

Het Fear The Walking Dead-topic: Fear The Walking Dead

Comics: link 1, link 2, link 3
quote:Lovestar schreef op 25 mei 2016 @ 21:18:

[...]

[...]

Zq geeft het tenminste toe Hier nog een schuldige
quote:mama_lin schreef op 25 mei 2016 @ 21:21:

[...]

gemeen ben ik he

Nee hoor

ja profielfoto's zijn altijd openbaar, maar ik heb de mijne al jaren.

Ik doe trouwens bijzonder weinig met fb, vooral lurken bij anderen
Nieuwe nicks: nieuw topic nieuw
quote:Starshine-2 schreef op 25 mei 2016 @ 21:18:

[...]

het resultaat van 8 jaar forumlidmaatschap

Ik forum al 11 (!!! ) jaar

Ik schrik er zelf van
nu al? We zitten nog niet vol
quote:Lovestar schreef op 25 mei 2016 @ 21:27:

[...]

Ik forum al 11 (!!! ) jaar

Ik schrik er zelf van

ik had daarvoor een andere nick, volgens mij heb ik bijna de oprichting van het forum meegemaakt.

Maar ik weet toch erg weinig van allerlei legendarische rellen, omdat dat me allemaal niet zo boeit.
Ik doe zelden iets met Facebook, beetje rond spieken en contact houden met familie in het buitenland. Verder heb ik niets met social media, eigenlijk erger ik me alleen maar als tante Truus weer eens 14 keer een winactie van steigerhouten meubelen deelt in de veronderstelling dat ze die daadwerkelijk kan winnen
quote:Starshine-2 schreef op 25 mei 2016 @ 21:29:

[...]

ik had daarvoor een andere nick, volgens mij heb ik bijna de oprichting van het forum meegemaakt.

Maar ik weet toch erg weinig van allerlei legendarische rellen, omdat dat me allemaal niet zo boeit.Oh jeetje, dan ben je (ook) een forumfossiel
Nog 316 berichten haha. We hadden morgen denk ik ook nog gered
quote:Dragisa schreef op 25 mei 2016 @ 21:29:

Ik doe zelden iets met Facebook, beetje rond spieken en contact houden met familie in het buitenland. Verder heb ik niets met social media, eigenlijk erger ik me alleen maar als tante Truus weer eens 14 keer een winactie van steigerhouten meubelen deelt in de veronderstelling dat ze die daadwerkelijk kan winnen

ja dat. Ik heb een kennis die de godganse dag spreuken en zoete plaatjes deelt.

In de ochtend is het 'goedemorgen, vandaag ga ik doen: blablabla.

in de middag: goh veel gedaan (opsomming van de ochtend) nu even lunchen.

in de avond: lekker met mannetje (ja echt) op de bank, gtst kijken.

later : welterusten allemaal
Jaaaaa dat wou ik net zeggen. We moeten nog meer dan 300 posts doen.
Ik deed eerst best veel met Facebook maar gegeven moment was ik t helemaal zat.

Hou nog wel mijn account omdat t makkelijk als je een bepaald bedrijf moet benaderen zoals bijvoorbeeld ziggo of post.nl...

En voor onze groep natuurlijk
quote:Lovestar schreef op 25 mei 2016 @ 21:30:

[...]

Oh jeetje, dan ben je (ook) een forumfossiel

ja behoorlijk. Ik ben alleen niet zo opvallend als anderen.

bij bekende forummers worden altijd Leo, Bianca, Mylene etc genoemd, maar die vallen op de een of andere manier gewoon op. Ik niet zo. Hoeft ook niet.
quote:Starshine-2 schreef op 25 mei 2016 @ 21:33:

[...]

ja dat. Ik heb een kennis die de godganse dag spreuken en zoete plaatjes deelt.

In de ochtend is het 'goedemorgen, vandaag ga ik doen: blablabla.

in de middag: goh veel gedaan (opsomming van de ochtend) nu even lunchen.

in de avond: lekker met mannetje (ja echt) op de bank, gtst kijken.

later : welterusten allemaalIk ken er zo eentje die dat soort teksten begeleid met allerhande glitter plaatjes van Didl.

Volgens mij hebben we allemaal dezelfde familieleden. Mijn timeline staat ook vol met dat soort zooi, ik ben vooral een gluurder .
dat ja. Maar ach, ze is de enige die dat soort dingen veel post, dus ik kan het hebben. En het is lief bedoeld allemaal.
Een vriendin kwam vandaag met dit pareltje op facebook aanzetten.

En Diddl vond ik vroeger erg leuk
Het allermooist op Facebook vind ik de winacties waarbij je aan moet geven waarom je de prijs zou verdienen.

'Nou, vorige week dinsdag sprak ik de slager van de oom van mijn oude klasgenoot, en die is dus dood, gewoon zomaar tijdens het schrobben van de vitrine. Nou daar ben ik zo van van slag, ik zou er zeker van op knappen als ik deze 73-delige eierdoppen set zou winnen.'

Prachtig.
quote:Lovestar schreef op 25 mei 2016 @ 19:40:

[...]

Hoe gaat het met jou en de beeb?Goed, groeit als een malle! Lief dat je het vraagt
Ben nog even onder de indruk van dat prachtige abc-tje hoor
quote:Dragisa schreef op 25 mei 2016 @ 21:45:

Het allermooist op Facebook vind ik de winacties waarbij je aan moet geven waarom je de prijs zou verdienen.

'Nou, vorige week dinsdag sprak ik de slager van de oom van mijn oude klasgenoot, en die is dus dood, gewoon zomaar tijdens het schrobben van de vitrine. Nou daar ben ik zo van van slag, ik zou er zeker van op knappen als ik deze 73-delige eierdoppen set zou winnen.'

Prachtig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven