Entertainment alle pijlers

The Walking dead 6.2. Attack of the Wolves

28-10-2015 12:16 3010 berichten
If more people become a part of us, we get stronger.



Een topic waarin we speculeren en napraten. Waarin we lachen, huilen, griezelen en genieten van een goed verhaal, spannende plotwendingen en mooie plaatjes. Waarin we praten over ships, bloemetjestruien en spaghetti.



Wil jij dit ook? Aarzel niet en kom erbij! Iedereen is welkom, of je nou fan bent van het eerste uur of pas sinds seizoen 6.



Beantwoord deze drie simpele vragen en word automatisch lid van TWD Team Viva.

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary



Hier de link van het vorige topic.

Let op: in principe volgen we het uitzendschema zoals die in Nederland wordt uitgezonden. Die loopt 24 uur achter op Amerika, dus als je streamt en de nieuwste aflevering al gezien hebt, geen spoilers aub!

Ook spoilers vanuit de comics worden niet op prijs gesteld.

A big one...een bekende naam of een letterlijk grote gast?
Okay, mijn fangirl/facepalm momentje.

Er is een video waarin Norman de dingen laat zien die hij waardeert. http://video.gq.com/watch ... rvive-a-zombie-apocalypse

Een daarvan is een luchtje van kiehls. Nou is dat in de doorsnee Douglas niet te krijgen, maar wel bij de Bijenkorf. Toevallig moest ik in Amsterdam zijn vandaag en ben de bijenkorf ingelopen om even te ruiken .

(Ter verdediging: ik had ook een ander parfummetje nodig, dus het was niet mijn enige doel. )

Enfin, ruikt zalig hoor
quote:Starshine schreef op 20 januari 2016 @ 11:19:

Okay, mijn fangirl/facepalm momentje.

Er is een video waarin Norman de dingen laat zien die hij waardeert. http://video.gq.com/watch ... rvive-a-zombie-apocalypse

Een daarvan is een luchtje van kiehls. Nou is dat in de doorsnee Douglas niet te krijgen, maar wel bij de Bijenkorf. Toevallig moest ik in Amsterdam zijn vandaag en ben de bijenkorf ingelopen om even te ruiken .

(Ter verdediging: ik had ook een ander parfummetje nodig, dus het was niet mijn enige doel. )

Enfin, ruikt zalig hoor ach beter de bijenkorf induiken dan op zijn pagina typen: i wanna sniff you
Of bijten
quote:Starshine schreef op 20 januari 2016 @ 11:38:

Of bijten ja, daar kan ik nog steeds niet bij...hoe verzin je het
Het was in the heat of the moment
Alle reacties Link kopieren
quote:mama_lin schreef op 20 januari 2016 @ 11:36:

[...]



ach beter de bijenkorf induiken dan op zijn pagina typen: i wanna sniff you Oh shit
Oeps
quote:Starshine schreef op 20 januari 2016 @ 11:42:

Het was in the heat of the moment Ze had wel mooi one minute of total fame! Iedereen wist dat zij de vrouw was die norman reedus beet
quote:Smaug schreef op 20 januari 2016 @ 11:50:

[...]





Oh shitbusted
Haha Starshine, geweldig! Wat een leuke video.

Ben je Micheal Rooker nog tegen gekomen? Hij is op vakantie in Amsterdam, zag ik op Instagram
Niet!! Nee niet gezien helaas. Ik had een sollicitatiegesprek in de stad en zat dus de meeste tijd daarbinnen. Dat en het loopje van het station naar het Rokin en terug (en een even binnendoor door de Bijenkorf dus).

En het was redelijk vroeg dus Rooker zou nog wel te bed hebben gelegen.
Maar wat een poepsjieke bediening op de parfumerieafdeling daar. Ik was er nog nooit geweest en keek mijn ogen uit.

Overal dames die je 'adviseren' over de producten. Kon de Kiehl's dame gelukkig van me afschudden. Enfin, ik mijn andere parfummetje gekocht (die je wel gewoon bij de douglas kan halen), bonnetje wordt keurig in een kartonnen mapje gedaan van het merk dat je koopt. Maar liefst 4 proefjes erbij en ook nog een proefje gezichtcreme. En allemaal heel vriendelijk, niet dat kakkineuze gedoe wat je bij ici paris en aanverwanten hebt, omdat je geen merktas hebt.

Voelde me een hele dame
Hahaha Starshine wat vertel je het leuk, ik zie het helemaal voor me.
O ja, de Bijenkorfse parfumafdeling, was ik als kind al gek op! Later liep ik er juist met een boogje omheen, want ik kwam altijd dampend naar lelietjes-der-dalen naar buiten
Hoe ging je solli trouwens??
quote:Starshine schreef op 20 januari 2016 @ 11:19:

Okay, mijn fangirl/facepalm momentje.

Er is een video waarin Norman de dingen laat zien die hij waardeert. http://video.gq.com/watch ... rvive-a-zombie-apocalypse

Een daarvan is een luchtje van kiehls. Nou is dat in de doorsnee Douglas niet te krijgen, maar wel bij de Bijenkorf. Toevallig moest ik in Amsterdam zijn vandaag en ben de bijenkorf ingelopen om even te ruiken .

(Ter verdediging: ik had ook een ander parfummetje nodig, dus het was niet mijn enige doel. )

Enfin, ruikt zalig hoor Nr 10
the boob-pillow
quote:Hunniebunnie schreef op 20 januari 2016 @ 19:11:

Hoe ging je solli trouwens??Ik heb er een goed gevoel over. Nu even afwachten.
Alle reacties Link kopieren
Iemand gisteren Floortje naar het einde van de wereld gezien? Die man zei als de ZA komt zitten we hier veilig. Ik heb mijn koffer al gepakt,het is een paradijs
nee niet gezien. Was ze naar zo'n afgelegen eiland?



Dames, Large heeft weer nieuwe t-shirts! En er zit zowaar een carol-shirt tussen de Dixon & Grimes overkill (wel een herenmodel, wie verzint dat!)

Hoodie (in dames en heren modelverkrijgbaar)



achterkant hoodie



Dames t-shirt met wijde hals (deze vind ik gaaf)



Dames top



Dames top. Clean, simple. Deze waardeer ik ook.



Heren t-shirts:

in het rood staat er 'constable wanted'





Carol. Waarom nou geen dames model?? Ik wil hem, maar dan moet ik hem weer tailleren enzo





Alle reacties Link kopieren
Dat laatste damesshirt vind ik leuk!
Oeps
Ik ga dat hemd met Rick erop bestellen. Die mag best aan mijn borsten zitten
ik vind deze superrrrr

Het shirt van mama_lin heb ik de laatste keer gekocht

Ik ga nu deze bestellen, ik vind het zo'n mooie afbeelding van Rick ( jammer van dat AMC dingetje erop, maar ach)



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven