Entertainment alle pijlers

The Walking dead 6.2. Attack of the Wolves

28-10-2015 12:16 3010 berichten
If more people become a part of us, we get stronger.



Een topic waarin we speculeren en napraten. Waarin we lachen, huilen, griezelen en genieten van een goed verhaal, spannende plotwendingen en mooie plaatjes. Waarin we praten over ships, bloemetjestruien en spaghetti.



Wil jij dit ook? Aarzel niet en kom erbij! Iedereen is welkom, of je nou fan bent van het eerste uur of pas sinds seizoen 6.



Beantwoord deze drie simpele vragen en word automatisch lid van TWD Team Viva.

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary



Hier de link van het vorige topic.

Let op: in principe volgen we het uitzendschema zoals die in Nederland wordt uitgezonden. Die loopt 24 uur achter op Amerika, dus als je streamt en de nieuwste aflevering al gezien hebt, geen spoilers aub!

Ook spoilers vanuit de comics worden niet op prijs gesteld.

Alle reacties Link kopieren
quote:sllybnnyrbbt schreef op 28 oktober 2015 @ 15:51:

[...]





En ook opmerkelijk weinig kinderen.Daarvan hebben de makers toch ook eens gezegd dat dat te schokkend zou zijn en dat ze daarom spaarzaam zijn met kinder-walkers?
Heel veel zaken in TWD zijn gewoon niet te verklaren. En dat hoeft ook niet, anders hadden we maar 1 seizoen gehad (is het niet door vliegen/roofvogels of andere ongedierte dan waren de walkers wel vernietigd door bijvoorbeeld de temperatuur in Georgia. Het is erg warm en vochtig daar, die walkers waren dan volgens mij in minder dan een week uit elkaar gevallen ofzo. (Ook leuke tv trouwens )
Alle reacties Link kopieren
quote:MacTrees schreef op 28 oktober 2015 @ 15:48:

Zeg, ik zie nooit dierlijke walkers, honden, katten of paarden of zo. Gelukkig niet want dat moet je er niet bij hebben maar toch.Daarom denk ik dat het antwoord of de genezing met dieren te maken heeft. Want waarom zijn alleen mensen vatbaar en niet dieren? Aangezien je idd nooit een zombiedier ziet, alleen maar levende. Of zombiedieren worden gelijk opgegeten door gewone dieren, terwijl ze dat bij zombiemensen niet zo goed durven. Eigenlijk moeten ze het gaan testen, kijken of een dier ook na overlijden in een zombie verandert (zombeaver ).
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
quote:Satchel schreef op 28 oktober 2015 @ 15:53:

[...]



Kennelijk verandert er iets in de lichamen als ze sterven. Een groot verschil tussen zombies en mensen is dat bij zombies het hart niet klopt. Het zou dus bijvoorbeeld zo kunnen zijn dat het stoppen van de bloedstroom het virus zodanig muteert dat het vlees giftig wordt.



Maar dat verklaart nog niet waarom alleen een beet van een zombie een dodelijke infectie veroorzaakt en niet een besmetting via bijvoorbeeld zombiebloed. Ze hebben tenslotte regelmatig zombiebloed over zich heen gekregen of zich zelfs helemaal ingesmeerd met zombiezooi.

Akkoord, maar Bob was nog in leven en niet veranderd.

Over dat bloed: in s1 zegt Rick nog, toen hij en Glenn zich met walkerguts insmeerden: 'zorg dat het niet op je blote huid komt.'

Maar inmiddels heeft iedereen zowat gebaad in walkerbloed, dus dat gaat inderdaad niet op.
HNT!!!
Alle reacties Link kopieren
En omdat we dit allemaal willen:

quote:sllybnnyrbbt schreef op 28 oktober 2015 @ 15:51:

[...]





En ook opmerkelijk weinig kinderen.Viel mij ook op. Nu worden kinderen waarschijnlijk direct opgegeten ipv alleen gebeten. Maar er zijn ook kinderen die overlijden aan andere oorzaken dan walker-beten.
quote:Artemis schreef op 28 oktober 2015 @ 16:00:

[...]





Daarvan hebben de makers toch ook eens gezegd dat dat te schokkend zou zijn en dat ze daarom spaarzaam zijn met kinder-walkers?

kan ik me wel voorstellen ja. Ik denk dat dit ook de reden is dat er sowieso weinig kinderen in TWD zitten. In de shelter zag je ook alleen maar de silhouetten en later de lichamen in doeken gewikkeld.

Praktisch gezien zit je natuurlijk met de wetten op kinderarbeid die het lastig maken om veel met kinderen te werken. Voor Chandler hebben ze ook allerlei kunstgrepen moeten uithalen, nachtscenes laten doen door een double omdat hij niet 's nachts mocht werken en zo.

Veel kinderen in de cast resulteert ook nog in veel dode kinderen op tv, en dat is te schokkend (want TWD is een tv-show over bloemen en koekjes )
Alle reacties Link kopieren
quote:Pigwidgeon_ schreef op 28 oktober 2015 @ 16:01:

[...]





Daarom denk ik dat het antwoord of de genezing met dieren te maken heeft. Want waarom zijn alleen mensen vatbaar en niet dieren? Aangezien je idd nooit een zombiedier ziet, alleen maar levende. Of zombiedieren worden gelijk opgegeten door gewone dieren, terwijl ze dat bij zombiemensen niet zo goed durven. Eigenlijk moeten ze het gaan testen, kijken of een dier ook na overlijden in een zombie verandert (zombeaver ).Niet alle menselijke ziekten kunnen worden overgebracht op dieren...
het virus of wat het ook moge zijn is waarschijnlijk gewoon niet overdraagbaar van mens op dier. We zien overigens ook verrekte weinig dieren. Allemaal opgegeten waarschijnlijk. Ach, zolang er nog bijen zijn zijn er ook nog gewassen
quote:matroesjka_ schreef op 28 oktober 2015 @ 16:06:

HNT!!!Holland's Next Topmodel?
quote:Artemis schreef op 28 oktober 2015 @ 16:07:

En omdat we dit allemaal willen:

[afbeelding]Woohoo!
quote:Starshine schreef op 28 oktober 2015 @ 16:11:

[...]



Holland's Next Topmodel?Happy New Topic!
quote:matroesjka_ schreef op 28 oktober 2015 @ 16:13:

[...]



Happy New Topic!

oooh





'Vandaag in Hollands Next Topmodel: we weten allemaal dat Carol er in bloemetjestrui spectaculair uitziet, maar kan ze dat ook volhouden in haar Wolves-outfit? De photoshoot zal het ons bewijzen.'
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 28 oktober 2015 @ 16:11:

We zien overigens ook verrekte weinig dieren. Allemaal opgegeten waarschijnlijk. Volgens mij zouden er veeeeeeel meer honden te zien moeten zijn, en katten! In seizoen 5 zagen we wel een roedel honden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 28 oktober 2015 @ 16:17:

[...]



oooh





'Vandaag in Hollands Next Topmodel: we weten allemaal dat Carol er in bloemetjestrui spectaculair uitziet, maar kan ze dat ook volhouden in haar Wolves-outfit? De photoshoot zal het ons bewijzen.'
Alle reacties Link kopieren
Maar de dieren die Daryl vangt, zijn ook nooit in zombies veranderd.



Haha......ik lees even langzaam terug, reageer op voor mij de laatste post.
anoniem_156833 wijzigde dit bericht op 28-10-2015 16:21
Reden: Het topic gaat zo snel!
% gewijzigd
verdwaald op het nieuwe forum
Nee hoor, bij mijn weten zijn dieren immuun voor het zombievirus.



Ik zou ook verwachten dat alles vergeven zou zijn van de honden en katten, maar ja, de show gaat over mensen en niet over het decor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 28 oktober 2015 @ 16:23:

Nee hoor, bij mijn weten zijn dieren immuun voor het zombievirus.



Ik zou ook verwachten dat alles vergeven zou zijn van de honden en katten, maar ja, de show gaat over mensen en niet over het decor.Alles en iedereen is natuurlijk een belangrijke plek gedaald in de voedselketen. Als zombies inderdaad giftig zijn, kunnen honden en katten geen zombies eten, maar zombies eten wel honden en katten. Dat maakt de populatie heel snel kleiner.
Spreuken 18:2
Ook waar, bovendien vraag ik me af in hoeverre gedomesticeerde dieren nog voor zichzelf kunnen zorgen.

Mijn kat vangt wel eens een muis, maar kan ze echt volledig in haar eigen behoefte voorzien en ook nog uit de klauwen blijven van walkers en andere roofdieren?

Voor mijn hond vrees ik het ergste. Hij vond eens een dode eend (zag er nog vers uit dus geen half vergaan lijk), maar snuffelde er alleen maar wat aan. Jagen kan hij ook niet. Als hij vogels of andere prooidieren ziet stuift hij erheen als een olifant in een porseleinkast. Dat wordt natuurlijk nooit wat.
ik wou nog even teruggrijpen over de telefoonringtones uit het vorige topic.

Ik heb geen TWD ringtone, maar van GoT.

Ik heb wel Norman als achtergrondje.

Behoorlijk jammie foto's als je het mij vraagt.

deze



en deze



(vind het nog steeds jammer dat hij rookt, maar ik vergeef het hem maar)



Misschien dat ik binnenkort de achtergrondjes maar verander voor deze twee



Katten zouden denk ik nog best kunnen overleven in de ZA. Als ik de gemiddelde huis- tuin- en keukenhond zie denk ik idd niet dat het een groot succes wordt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Artemis schreef op 28 oktober 2015 @ 16:10:

[...]



Niet alle menselijke ziekten kunnen worden overgebracht op dieren...Dat is ook weer waar. Wel de meest logische verklaring. Iemand trouwens theorieën hoe alles ontstaan is en wat de ziekte precies is? Mijn theorie is de ziekte als een verergerde vorm van rabiës. Heeft best veel overeenkomsten. Wordt overgebracht via een beet, er zijn verschillende fases die je doormaakt nadat je gebeten bent en die zombietoestand zou je kunnen zien als de agressieve fase.
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
nee iedereen is in basis geïnfecteerd, dus het moet iets zijn dat via de lucht of het water al overgebracht is.

Ik gok op een virus dat in een lab gemaakt is voor biologische oorlogsvoering.
Even wat waardering voor Greg Nicotero, de producer/make-up artist/special effects man van TWD, want wat maakt hij fantastische dingen.

En zo leuk dat hij zelf ook zo nu en dan in de serie opduikt als walker







En als walkers:











Die laatste hahaha, kijk 'm lachen naar Glenn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven