Entertainment alle pijlers

The Walking dead 6.2. Attack of the Wolves

28-10-2015 12:16 3010 berichten
If more people become a part of us, we get stronger.



Een topic waarin we speculeren en napraten. Waarin we lachen, huilen, griezelen en genieten van een goed verhaal, spannende plotwendingen en mooie plaatjes. Waarin we praten over ships, bloemetjestruien en spaghetti.



Wil jij dit ook? Aarzel niet en kom erbij! Iedereen is welkom, of je nou fan bent van het eerste uur of pas sinds seizoen 6.



Beantwoord deze drie simpele vragen en word automatisch lid van TWD Team Viva.

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary



Hier de link van het vorige topic.

Let op: in principe volgen we het uitzendschema zoals die in Nederland wordt uitgezonden. Die loopt 24 uur achter op Amerika, dus als je streamt en de nieuwste aflevering al gezien hebt, geen spoilers aub!

Ook spoilers vanuit de comics worden niet op prijs gesteld.

quote:Moiren_ schreef op 28 oktober 2015 @ 12:18:

Wanneer is de midseasonbreak?



De laatste aflevering (aflevering 8) is op 29 november, we hebben nu nog 5 afleveringen te gaan.

En dan begint het weer op 14 februari, dus van 29 november tot 14 februari zijn we even TWD-loos.
Zo en de OP wat korter gemaakt.

(geweldige gif Tattou)



Iemand in voor dit ship?







Toen die aflevering op was, wist ik wel dat het niet zo'n vraag zou zijn, maar ik vond de hele atmosfeer aan tafel zo gespannen en awkward dat ik het half wel verwachte.
Welkom alle nieuwe meeschrijvers!



En ja hoor Eric leeft nog, hij gaf bloed aan Holly tijdens die de operatie in aflevering 2.
ha, wat leuk dat nieuwe verslaafden allemaal uit hun hol komen kruipen nu.

Welkom, welkom

*schenkt drankjes in*

Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 28 oktober 2015 @ 15:03:



Iemand in voor dit ship?



Toen die aflevering op was, wist ik wel dat het niet zo'n vraag zou zijn, maar ik vond de hele atmosfeer aan tafel zo gespannen en awkward dat ik het half wel verwachte.



*steekt hand op*



Ik dacht dat ze echt gingen vragen of Daryl wilde blijven slapen.

Wishful thinking...
quote:tattou schreef op 28 oktober 2015 @ 14:58:

[...]





De laatste aflevering (aflevering 8) is op 29 november, we hebben nu nog 5 afleveringen te gaan.

En dan begint het weer op 14 februari, dus van 29 november tot 14 februari zijn we even TWD-loos.Dank je, dan kan ik me er vast op voorbereiden. Vorig jaar overviel-ie me nogal!
quote:tattou schreef op 28 oktober 2015 @ 15:07:

Welkom alle nieuwe meeschrijvers!



En ja hoor Eric leeft nog, hij gaf bloed aan Holly tijdens die de operatie in aflevering 2.

+1

kijk daar is ie

Nou ik ship eigenlijk niemand (dat is dus mijn antwoord op vraag nummer 2 ^^.



1. Michonne, Rick, Glenn, Carol, Eugene, Abraham, Daryl, wie eigenlijk niet haha. Met Rosita heb ik niet zoveel maar dat kan ook komen omdat ze niet zo'n grote rol heeft tot nu toe, Maggie ook wat minder, net als Tara. Sasha en Carl schommelen er een beetje tussen in. Wel een geweldige actrice vind ik Sasha trouwens. Tja en de nieuwere zoals Gabriel, Deanna, Aaron, Enid en Jessie etc.. daar moet ik gewoon nog wat meer van zien.

2. Ik ship dus niemand zoals al gezegd.

3. Ik zie wel wat er gebeurd .



Ja leuke gif he
Ik wil me ook even netjes introduceren als TWD verslaafde



Antwoord op de vragen:

1) Daryl, Rick of een ander?

Daryl als ik moet kiezen, maar ik kijk meer voor de hele groep.

2) Wie ship je?

Glenn en Maggie, maar die zijn natuurlijk al een stel. Voor de rest vind ik dat Michonne echt chemie heeft met zo'n beetje iedereen met wie ze praat. Ik zag Michonne/Andrea bijvoorbeeld ook al helemaal gebeuren.

3) Waarom?

Glenn en Maggie zijn gewoon zo leuk samen. Ik hoop ook vooral voor Maggie dat Glenn het overleefd, ze heeft al zoveel verloren.



Hoi
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 28 oktober 2015 @ 15:08:

ha, wat leuk dat nieuwe verslaafden allemaal uit hun hol komen kruipen nu.

Welkom, welkom

*schenkt drankjes in*

[img]https://38.media.tumblr.com/c9385107763 ... o1_500.gif[/img] [img]http://twdfansite.com/wp-content/upload ... 00x219.jpg[/img]Lekker, glaasje moonshine
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk overigens dat die eerste zin uit de OP niet helemaal klopt. Daar staat:



The more people become a part of us, we get stronger.



Ik zou kiezen uit

The more people become a part of us, the stronger we get.

of

If more people become a part of us, we get stronger.
Spreuken 18:2
ja dat vond ik ook, maar het was een directe quote vanuit Terminus

edit: maar ik pas hem inderdaad wat aan, ik hou niet van slecht lopende zinnen.



en meteen de eerste vraag aangepast naar 'wie is je favoriet', het moet niet net lijken alsof we alleen maar voor de mannen kijken
quote:Starshine schreef op 28 oktober 2015 @ 15:22:

ja dat vond ik ook, maar het was een directe quote vanuit Terminus

edit: maar ik pas hem inderdaad wat aan, ik hou niet van slecht lopende zinnen.



en meteen de eerste vraag aangepast naar 'wie is je favoriet', het moet niet net lijken alsof we alleen maar voor de mannen kijken Haha ohh in dat geval als hij nog leeft Glenn. En anders Michonne, Maggie en Carrol! Girl power!
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Als het een quote is, vind ik hem juist wel weer leuk, eigenlijk Dan kan je er quotes omheen zetten en eventueel (Terminus) erachter, of zo.



En wat vinden jullie van mijn vliegentheorie?
Spreuken 18:2
Mijn favorieten zijn: Carol, Daryl, Aaron, Eugene, Michonne en Tara.

Rick heb ik een haat-liefde verhouding mee. Ik kan hem soms niet uitstaan maar kan ook veel begrip opbrengen voor zijn soms rücksichtslose beslissingen.

Mijn ship is Daryl en Carol.

Omdat het al seizoenen lang van het scherm spat dat er wat broeit. Het constante gestaar naar elkaar, het flirten, Daryls neiging om Carol te beschermen ook al kan ze heel goed voor zichzelf zorgen. Carols neiging om Daryl achter zijn vodden aan te zitten (eten brengen, pushen dat ie moet douchen, hem emotioneel proberen te bereiken etc).
Oh ja die vliegen. Interessant...nog nooit bij stilgestaan.

Je ziet inderdaad ook geen gedode walkers die door andere dieren aangevreten zijn.

Maar ja, iedereen is besmet, dus iedereen z'n vlees moet dan besmet zijn en daar kregen de Termites niets van.



Ik schuif dat maar gewoon af op 'geen idee hoe het werkt, het zal wel'.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 28 oktober 2015 @ 15:22:

ja dat vond ik ook, maar het was een directe quote vanuit Terminus

edit: maar ik pas hem inderdaad wat aan, ik hou niet van slecht lopende zinnen.





Zei iemand dat niet tijdens het eten van menselijk vlees, inderdaad in Terminus? Ze bedoelde niet 'Hoe meer mensen zich bij ons aansluiten', maar 'Naamate mensen meer deel van ons gaan uitmaken'.



Dat was volgens mij geen slechtlopende zin, maar een woordgrapje. Andersom zou hij voor de hand liggender zijn: We get stronger, the more people become part of us.



Da's mijn eigenwijze theorie, althans.
Alle reacties Link kopieren
Weer een mooie start hier! Aangezien ik maar heel even op het vorige topic heb rondgehangen stel ik me hier even opnieuw voo.

Ben Trees, 50 jaar en al een tijd weer verslaafd aan TWDIk zal meteen ook antwoord geven op de vragen in de OP.

1. Absoluut Rick. Ik kan niet ontkennen dat Daryl ook wat heeft maar voor Rick ben ik ook de serie

gaan volgen. Gewoon een lekkere vent, ook met brits accent

2. Rick en Jessie vrees ik

3. Het ligt er zo dik op maar leuk vind ik het niet. Ik mot die Jessie niet. Krijge de kriebels van dat mens.



Mijn voorspellingen voor de komende afleveringen? Dat Glen nog leeft. Mijn geniale ingeving van vorige keer waarbij ik denk dat er een vrachtwagen over hem heen gaat staan. Walkers kiepen om en voor ze eronder kunnen kruipen kan Glen naar binnen kruipen. Och ja..ik weet..ben nog steeds in ontkenning.

Rick overleeft zijn penibele situatie in de RV. Ik denk dat er hulp van buiten af komt. Mogelijk dat hij gegijzeld wordt door de wolves. Wellicht dat die dan hem willen ruilen tegen wapens of voedsel of zo.

Volgens mij hoort Enid niet direkt bij de wolves maar wordt ze door hun onder druk gezet om te spioneren.

Ik vraag me af toen al die walkers richting geluid van die toeter gingen waarom rijden ze dan geen auto de goeie kant uit en zetten de claxon aan.

Waarom hebben ze er nooit aan gedacht een grote greppel rondom Alexandria te graven met ophaalbrug. Of verschillende hagen of rollen prikkeldraad. Ik zou in ieder geval meer barrieres hebben opgeworpen.

Dat geldt ook voor eventuele schuilkelders en het verbergen van de wapens. Een ontsnappingstunnel is ook niet verkeerd en ik zou ook uit gaan kijken voor terreinwagens. Nog beter, ik zou eens gaan kijken of er in de buurt geen militair depot is vwb wapens, auto's etc.

En ik zou die alexandrianen eens gaan trainen in zelfverdediging en gebruik wapens. Toch maf dat Deanna in de vrachtauto gaat zitten omdat ze zich niet kan verdedigen?
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Alle reacties Link kopieren
Zeg, ik zie nooit dierlijke walkers, honden, katten of paarden of zo. Gelukkig niet want dat moet je er niet bij hebben maar toch.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Jeeej, HAPPY NEW TOPIC!!!!!



Alle reacties Link kopieren
Soms moet je niet teveel nadenken en gewoon kijken.
Oeps
Alle reacties Link kopieren
quote:MacTrees schreef op 28 oktober 2015 @ 15:48:

Zeg, ik zie nooit dierlijke walkers, honden, katten of paarden of zo. Gelukkig niet want dat moet je er niet bij hebben maar toch.En ook opmerkelijk weinig kinderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 28 oktober 2015 @ 15:39:

Oh ja die vliegen. Interessant...nog nooit bij stilgestaan.

Je ziet inderdaad ook geen gedode walkers die door andere dieren aangevreten zijn.

Maar ja, iedereen is besmet, dus iedereen z'n vlees moet dan besmet zijn en daar kregen de Termites niets van.



Ik schuif dat maar gewoon af op 'geen idee hoe het werkt, het zal wel'.

Kennelijk verandert er iets in de lichamen als ze sterven. Een groot verschil tussen zombies en mensen is dat bij zombies het hart niet klopt. Het zou dus bijvoorbeeld zo kunnen zijn dat het stoppen van de bloedstroom het virus zodanig muteert dat het vlees giftig wordt.



Maar dat verklaart nog niet waarom alleen een beet van een zombie een dodelijke infectie veroorzaakt en niet een besmetting via bijvoorbeeld zombiebloed. Ze hebben tenslotte regelmatig zombiebloed over zich heen gekregen of zich zelfs helemaal ingesmeerd met zombiezooi.
Spreuken 18:2
Het zit volgens mij in met menselijk dna ofzo, het 'virus'. Dus dieren worden geen zombie. Ik ben bang dat er van kinderen gewoon niet veel overblijft na een zombie attack. En ik denk dat dat gekke Amerika het ook niet aan kan. Kindzombies zijn vast te erg. Er zijn wel eens wat dingen te zien, zoals toen daryl en carol in dat verborgen opvanghuis voor moeders met kinderen waren. Stonden een moeder en kind zombie achter de matglazen deur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven