Entertainment alle pijlers

The Walking dead 6.2. Attack of the Wolves

28-10-2015 12:16 3010 berichten
If more people become a part of us, we get stronger.



Een topic waarin we speculeren en napraten. Waarin we lachen, huilen, griezelen en genieten van een goed verhaal, spannende plotwendingen en mooie plaatjes. Waarin we praten over ships, bloemetjestruien en spaghetti.



Wil jij dit ook? Aarzel niet en kom erbij! Iedereen is welkom, of je nou fan bent van het eerste uur of pas sinds seizoen 6.



Beantwoord deze drie simpele vragen en word automatisch lid van TWD Team Viva.

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary



Hier de link van het vorige topic.

Let op: in principe volgen we het uitzendschema zoals die in Nederland wordt uitgezonden. Die loopt 24 uur achter op Amerika, dus als je streamt en de nieuwste aflevering al gezien hebt, geen spoilers aub!

Ook spoilers vanuit de comics worden niet op prijs gesteld.

Ik zit me vooral heel erg te verkneukelen over hoe de damesclub van Alexandria gaat reageren als keurige Carol ineens gearmd voorbij komt lopen met dirty Daryl (hoewel ze nu niet meer zo keurig is nadat ze heeft laten zien waar ze toe in staat is)
quote:Liadan schreef op 28 oktober 2015 @ 19:31:

Bethick vind ik ook echt heel gek. Niet eens alleen omdat het gaat om een man van in de veertig met een meisje van 17, maar omdat ik echt 0,0 heb gezien om überhaupt op die combi te komen. Waarom mensen op Bethyl kwamen snapte ik dan inderdaad wel weer.



.volgens mij op basis van dat hij die sheriff's hoed bij haar opzette en zij lief teruglachte. En natuurlijk omdat vooral Beth voor Judith zorgde en dus (?) was ze een soort van surrogaat echtgenote van Rick (ja ik verzin het niet zelf)
Alle reacties Link kopieren
Ik zag ergens de volgende ship staan: Dartinez (Daryl/Martinez). Ik vind het zo grappig waar mensen al niet op komen.



Voor wie het vergeten is, dit is Martinez (die handlanger van The Governor):

Dartinez
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 28 oktober 2015 @ 19:35:

[...]



volgens mij op basis van dat hij die sheriff's hoed bij haar opzette en zij lief teruglachte. En natuurlijk omdat vooral Beth voor Judith zorgde en dus (?) was ze een soort van surrogaat echtgenote van Rick (ja ik verzin het niet zelf)Oké, nou, ik kan me niet eens meer enige interactie tussen die twee herinneren. Dat moment dat jij noemt met die hoed wist ik zelfs niet meer. Ik vond Beth ook niet erg interessant. Niet dat ik haar stom vond, maar ze zat ergens aan de rand van mijn bewustzijn tot ze na de gevangenis met Daryl rond struinde.
Alle reacties Link kopieren
Als Heath trouwens niet met Michonne gaat wordt het misschien wel wat met hem en Sasha.

Of misschien gaat Sasha wel met Abraham en Rosita met hoe heet ze ook alweer?
Rosita en Tara? Ja hoor, dat steun ik.

Sasha/Heath? Hebben die al eens een woord gewisseld met elkaar?
Alle reacties Link kopieren
Tara?
Alle reacties Link kopieren
Sasha/Heath hebben we nog helemaal niet samen gezien, volgens mij.
deze bedoelde ik

Jammer dat Hershel er niet meer is, die had dan wel wat met Deanna kunnen beginnen
Alle reacties Link kopieren




Lekker iedereen koppelen. Als het aan ons ligt is er straks niemand meer single.
Alle reacties Link kopieren
Want we hebben dan:



De echte koppels:

Maggie/Glenn (als ie nog leeft)

Abraham/Rosita

Aaron/Eric



Ships:

Daryl/Carol

Rick/Michonne (of Jessie, maar aan wie koppelen we Michonne dan? Heath vind ik niet echt de go to guy eigenlijk)

Eugene/Denise

Sasha misschien toch met Spencer

Carl/Enid?



Nog single: Gabriel, Tara. Deanna, Jessie OF Michonne, Heath,, uh wie nog meer....
Die Daryl/Martinez scene was trouwens wel geweldig, "kijk-mij-eens-beter-zijn""

https://www.youtube.com/watch?v=vs8M03hsRok
quote:Liadan schreef op 28 oktober 2015 @ 19:51:

Want we hebben dan:



De echte koppels:

Maggie/Glenn (als ie nog leeft)

Abraham/Rosita

Aaron/Eric

en nog wat onduidelijke Alexandrianen die we niet kennen maar ook wat hebben wellicht

Ships:

Daryl/Carol

Rick/Michonne (of Jessie, maar aan wie koppelen we Michonne dan? Heath vind ik niet echt de go to guy eigenlijk)

Mich kan heel goed single blijven, buiten Rick zie ik voorlopig geen mogelijkheden voor haar

Eugene/Denise

Sasha misschien toch met Spencer

Carl/Enid?



Nog single: Gabriel, Tara. Deanna, Jessie OF Michonne, Heath,, uh wie nog meer....Gabriel blijft wel single, die leeft celibatair. Tara, geen idee of er een leuke lesbienne rondloopt daar. Olivia is single, Tobin (ik heb wel eens van het Carol/Tobin ship gehoord, maar dat was meer om Daryl jaloers te maken), Morgan.
quote:tattou schreef op 28 oktober 2015 @ 19:55:

Die Daryl/Martinez scene was trouwens wel geweldig, "kijk-mij-eens-beter-zijn""

https://www.youtube.com/watch?v=vs8M03h ... jes...mooi man
Alle reacties Link kopieren
O ja, Morgan! Ik heb ook gehoord van Michonne/Morgan.



Carol/Tobin kan in mijn ogen niet. Carol moet iemand hebben die wel up to speed is qua ZA-survival.
Alle reacties Link kopieren
Overigens zie ik (op dit moment) alleen Michonne met Rick voor me. Niet met Morgan en al helemaal niet met Heath.



*insert politiek incorrect grapje over op kleur sorteren* maar ik heb wel een klein beetje meer aanleiding nodig om twee personages te shippen.
quote:Liadan schreef op 28 oktober 2015 @ 20:00:

O ja, Morgan! Ik heb ook gehoord van Michonne/Morgan.



Carol/Tobin kan in mijn ogen niet. Carol moet iemand hebben die wel up to speed is qua ZA-survival.

klopt, maar omdat Tobin op een gegeven moment aanbood haar te leren schieten enzo, vonden sommigen het wel een tof idee dat Carol wat zou flirten met hem om Daryl jaloers te maken

edit: hun shipnaam is ook niks, Cabin of Torol



Michonne-Morgan.....nah.
dus we blijven bij de bekende stelletjes:

Maggie/Glenn (o.v)

Rosita/Abraham

Eric/Aaron



en de best mogelijke ships zijn:

Rick/Jessie of Michonne (ik denk dat hij inderdaad met Jessie gaat krijgen)

Eugene/Denise

Daryl/Carol (maar volgens mij gebeurt dat dus pas in S9 op het moment dat er eentje dood ligt te gaan)
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ook dat ze Rick aan Jessie gaan koppelen.



Maar eigenlijk hoop ik dat hij om de één of andere reden bij zinnen komt en voor Michonne gaat. Zeker omdat ik dus dacht te zien dat Michonne zich in de afgelopen aflevering realiseerde wat Rick voor haar betekent.

Ik hoef geen driehoeksverhouding te zien.
nee dat hebben we al met Lori en Shane gehad en dat liep slecht af.
Rick en Jessie zie ik inderdaad wel gebeuren. Maar ik zie het wel voor me dat ze een aflevering later al weer doodgaat.
quote:MacTrees schreef op 28 oktober 2015 @ 15:44:

Weer een mooie start hier! Aangezien ik maar heel even op het vorige topic heb rondgehangen stel ik me hier even opnieuw voo.

Ben Trees, 50 jaar en al een tijd weer verslaafd aan TWDIk zal meteen ook antwoord geven op de vragen in de OP.

1. Absoluut Rick. Ik kan niet ontkennen dat Daryl ook wat heeft maar voor Rick ben ik ook de serie

gaan volgen. Gewoon een lekkere vent, ook met brits accent

2. Rick en Jessie vrees ik

3. Het ligt er zo dik op maar leuk vind ik het niet. Ik mot die Jessie niet. Krijge de kriebels van dat mens.



Mijn voorspellingen voor de komende afleveringen? Dat Glen nog leeft. Mijn geniale ingeving van vorige keer waarbij ik denk dat er een vrachtwagen over hem heen gaat staan. Walkers kiepen om en voor ze eronder kunnen kruipen kan Glen naar binnen kruipen. Och ja..ik weet..ben nog steeds in ontkenning.

Rick overleeft zijn penibele situatie in de RV. Ik denk dat er hulp van buiten af komt. Mogelijk dat hij gegijzeld wordt door de wolves. Wellicht dat die dan hem willen ruilen tegen wapens of voedsel of zo.

Volgens mij hoort Enid niet direkt bij de wolves maar wordt ze door hun onder druk gezet om te spioneren.

Ik vraag me af toen al die walkers richting geluid van die toeter gingen waarom rijden ze dan geen auto de goeie kant uit en zetten de claxon aan.

Waarom hebben ze er nooit aan gedacht een grote greppel rondom Alexandria te graven met ophaalbrug. Of verschillende hagen of rollen prikkeldraad. Ik zou in ieder geval meer barrieres hebben opgeworpen.

Dat geldt ook voor eventuele schuilkelders en het verbergen van de wapens. Een ontsnappingstunnel is ook niet verkeerd en ik zou ook uit gaan kijken voor terreinwagens. Nog beter, ik zou eens gaan kijken of er in de buurt geen militair depot is vwb wapens, auto's etc.

En ik zou die alexandrianen eens gaan trainen in zelfverdediging en gebruik wapens. Toch maf dat Deanna in de vrachtauto gaat zitten omdat ze zich niet kan verdedigen?



Ha Trees, ik heet jou even apart welkom: ik ook absolute Rickerd (maar Daryl,is ook lief)! We zijn wel in de minderheid hier....

Maar ook de anderen: welkom! Ik kijk al vanaf het begin, maar sinds ik hier meeschrijf (seizoen 4 begonnen, geloof ik), heeft het wel een extra dimensie gekregen, zeg maar. Ik lig momenteel met griep in bed en dan nog lig ik theorieën te bedenken (ook over Glens niet-dood want dat kán gewoon nie!). Dat huis bijv. waar Ricks camper nu vlakbij staat: welke rol gaat dat spelen, welke aap komt daar ineens uit de mouw? Over dieren gesproken: die zien we nauwelijks. Ik snap dat het vee allang is opgepeuzeld, maar een poema of beer zou toch wel eens voorbij kunnen komen? Anyhow, nog maar 5 dagen....
quote:Liadan schreef op 28 oktober 2015 @ 20:14:

Ik denk dat ook dat ze Rick aan Jessie gaan koppelen.



Maar eigenlijk hoop ik dat hij om de één of andere reden bij zinnen komt en voor Michonne gaat. Zeker omdat ik dus dacht te zien dat Michonne zich in de afgelopen aflevering realiseerde wat Rick voor haar betekent.

Ik hoef geen driehoeksverhouding te zien.Nee, Rick met Jessie gaat gewoon NIET gebeuren, vraag maar aan Trees

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven