Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Hot Diggity Dog!

28-11-2016 17:30 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, alweer het zoveelste The Walking Dead topic! Wees welkom en huiver!

"I'm not in charge anymore. Negan is."

- Rick Grimes

En natuurlijk mag het briljante clipje niet ontbreken:

Negan - Hot Diggity Dog/Tickles My Balls

Regels omtrent spoilers:

* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.

* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.

Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!

N.B

Voor de Lurkers en Newbies :

De Dutch Walking Dead Begrippenlijst:

Een Lovestar/Lovestarren: een reactie typen terwijl je iets kijkt of andere reacties leest, waardoor je veel verschillende reacties in één post krijgt. OF op vrijwel iedereen een reactie geven.

Een baami/baami-en: alles teruglezen zodat je helemaal bij bent

Een ZQ/ZQ'en: op een bitchende manier overkomen of je (h)eerlijk ongezouten mening geven. ( )

Een mama_lin/mama_lin'en: rijmen in je posts

Een Dory/Dory'en: een reeks memes/gifs plaatsen (en dingen vergeten ;))

Een Dragisa(atje)/Dragisa'en: comic-info uit de mouw schudden

Een Starshine/Starshinen: obscure feitjes en weetjes over de serie of celebs posten

Een mamsvan/mamsvannen: een hots hebben voor/kwijlen over een celeb of character uit de serie (aka queen bakvis).

Links

Comics

Het vorige topic
Wow. I wish I could speak whale.
quote:DreamTheater schreef op 28 november 2016 @ 23:49:

[...]

Ik moest toen ze over die auto's aan het rennen was echt meteen denken aan het gesprek hier over het opbinden van borsten tijden de ZA ja de 'dames' waren iets teveel aan het slingeren deze aflevering. Ik dacht geregeld: doe ff een goede bh aan meid!
quote:mama_lin schreef op 28 november 2016 @ 23:40:

Het viel idd op dat 'tara' nog zwangerschapskilo's had, maar die melkmemmen vielen ook niet te negeren Ik zei letterlijk tegen vriend: zie die memmen!
Nou ja, daar is geen enkele gewone beha tegen opgewassen. Misschien een loeistrakke sportbeha.
Ik had zo gehoopt op een dosis Negan.

Helaas :(

Ik kom morgen terug met mijn (beperkte) review
Ik ga ook maar tukken

Welterusten allemaal, ik ga naar bed. Vond het leuk met jullie
Welterusten allemaal!
Slaap lekker allemaal
quote:Merlijne schreef op 28 november 2016 @ 23:56:

[...]

Ik zei letterlijk tegen vriend: zie die memmen!Ik ook.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Nou dat heb ik snel bijgelezen. Mijn reactie komt later!
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
quote:Liadan schreef op 28 november 2016 @ 23:34:

[...]

Aaaw, zitten we weer te ZQ'en op Beth?

EN op Tara EN op Rosita!

Die borsten vielen wel een beeeeetje op ja. Die kilo's ergerde ik me dan veel minder aan. Ik moest alleen elk shot met borsten denken ohja ze heeft net een baby. zou ze borstvoeding geven? vast wel. En dan moest ik er weer inkomen wat er nou in TWD gebeurde, ik werd er door afgeleid!

Nu hebben we wel elk cluppie gehad toch, qua aflevering? Dan volgende week een normale aflevering en die week daarop de MSF. Hoop ik. Wel met Negan please, ik vond de aflevering van vorige week verreweg het leukst. Heb zitten giebelen als een bakvis op de bank
"Whatever happened back there is being managed and kicked right up into its own ass one way or another, I know that."
Het was voor mij ook een matig aflevering

In heb geen problemen met een verhaal opbouw en het zal vast een reden hebben om die vrouwen kamp enz te laten zien, maar het had korter gekund.,

Eens met heel veel anderen dus.

Het is mij zelf geen lovestar van mij waardig..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Allemaal een beetje bekomen van Swear?

Nou ik moet het de makers nageven. Ze durven wel hun geijkte paden te verlaten. Dat is een risico zeker nu blijkt dat er mensen afhaken. Ik vraag me af of je die mensen nog terugkrijgt. Tegenwoordig misschien wel omdat veel mensen het gewoon gaan bingen en later weer aanhaken?

Nou ja, best wel een grote gok hoor om en bijfiguur die niet mateloos populair is en ook niet briljant acteert een hele aflevering alleen te geven. Hoewel ze dat met Beth toen ook gedaan hadden. Is dit dan om ons emotioneel te laten investeren in Tara en dan straks gaat ze dood?

En Heath. Lekker boeiend waar hij is. Voor mijn part wordt hij gevangen genomen door de saviors en dan kan hij heroïsch het loodje leggen als hij Daryl bevrijd.

Ik vond Swear niet om te janken zo slecht en het zal gerust een doel dienen, maar steeds hele afleveringen op een plek haalt de vaart eruit. Straks weet ik niet eens meer wat de kingdom is. Zoals al.gezegd werd: dit voelt als een opvulaflevering terwijl we al tijd tekort komen voor alles.
quote:ZombieQueen schreef op 28 november 2016 @ 23:09:

Nou, wij hebben besloten te stoppen met kijken. Ik ben zowaar pissig dat het weer een kut aflevering is. Wat een grafseizoen zeg.

Ik heb niet eens zin om het over deze aflevering te hebben. Ik ga douchen en daarna in bed mokken en hopen dat ik een binnenkort een leuke serie vind. Een waardige TWD vervanger vinden is met dit seizoen niet zo moeilijk.

Tot zover mijn zeikpost. Echt, zwaaaaar teleurgesteld.ZQ:

Ik snap het wel, maar het is wel jammer! Kom je volgende week hier nog even lezen hoe geweldig de aflevering was met al die actie en zo? Misschien verander je dan wel van gedachten (of we stoppen er allemaal mee )!
quote:Dragisa schreef op 28 november 2016 @ 23:16:

Ik vind dit seizoen in potentie nog steeds fantastisch.

Ik ben een massive Negan fan, ik ben "blij" dat TF eindelijk eens een keer een echte weerstand krijgt.

Maar ik baal heel hard van deze aflevering.

The Kingdom aflevering vond ik al ruk, dat is inmiddels bekend bij iedereen :P , maar dat heeft nog een doel.

Dit.. dit is opvulling. Opvulling wat niet nodig is want het bestaande verhaal is al complex genoeg.Ik vind het tot nu toe ook niet vervelend. Deze aflevering vond ik onnodig, maar heb me er wel mee vermaakt. Maar die groep vrouwen vond ik niks en het wordt inderdaad veel te ingewikkeld allemaal. En dan 'onze' family, we hebben iedereen 1 of 2 keer gezien sinds de finale! De dood van die twee (wie waren het ook weer? ) valt volledig in het niet door al deze langdradige storytelling. Erg jammer. Maar ik verwacht (hoop) dat het tweede deel een stuk beter wordt.
quote:Smaug schreef op 28 november 2016 @ 23:24:

Bij gebrek aan een boeiende aflevering ga ik hier even juichen dat ik 8 kilo ben afgevallen Supergoed!
Ik moet de aflevering van gisteren opnieuw kijken. Ben in slaap gevallen...
quote:Lovestar schreef op 28 november 2016 @ 23:31:

[...]

Je bent met ons blijven kletsen

Vind ik zo leuk! Doe je vast niet elke keer, maar dat maakt juist deze keer zo bijzonder

Slaap lekker!
quote:Lovestar schreef op 28 november 2016 @ 23:31:

[...]

Pagina 1 Rot.

Pagina 2 Op.

quote:ZombieQueen schreef op 28 november 2016 @ 23:38:

[...]

Nee, dat gaat het voor mij écht niet worden. Ik houd het tegenwoordig echt niet meer tot laat vol. En voor TWD doe ik nu steeds speciaal een middagdutje. Vind ik nu heel zonde van mijn 2 - 2,5 die ik nu overdag kwijt ben, plus het uurtje in de avond. Kun je niet gaan streamen dan? Lekker overdag kijken. Dan is het maar drie kwartier (want zonder reclame)
quote:Merlijne schreef op 28 november 2016 @ 23:48:

ZQ

Kom je dan nog wel af en toe meekletsen? En als dan blijkt dat iedereen de nieuwe aflevering heel spannend en stoer vindt enzo dat je hem dan stiekem toch gaat kijken? Ah toeeeeOh ik was mosterd! Great minds think alike
Nou, nog gedroomd over deze aflevering ook nog. Volgens mij, van wat ik me herinner, ook nog heel saai!

Heath is meegenomen door mensen met een auto. Er waren verse bandensporen, zijn kapotte bril lag er vlakbij en een kaartje met ppp wat Tara opraapte. Ik vond het kaartje erg wit en nieuw en kreeg de indruk dat Tara wist wat het betekende.

Ik denk dat Heath door Saviors is meegenomen maar of dat belangrijk wordt?

Nog 2 afleveringen en ja, het mag nu eindelijk wat spannender. Ik zit niet te wachten of een stuk of tien hoofdrolspelers. In mijn ogen zijn dat er maar een paar.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
De previews van volgende week zien er veelbelovend uit! (Ik durf het bijna niet te zeggen )
quote:Starshine-2 schreef op 29 november 2016 @ 08:37:

Allemaal een beetje bekomen van Swear?

Nou ik moet het de makers nageven. Ze durven wel hun geijkte paden te verlaten. Dat is een risico zeker nu blijkt dat er mensen afhaken. Ik vraag me af of je die mensen nog terugkrijgt. Tegenwoordig misschien wel omdat veel mensen het gewoon gaan bingen en later weer aanhaken?

Nou ja, best wel een grote gok hoor om en bijfiguur die niet mateloos populair is en ook niet briljant acteert een hele aflevering alleen te geven. Hoewel ze dat met Beth toen ook gedaan hadden. Is dit dan om ons emotioneel te laten investeren in Tara en dan straks gaat ze dood?

En Heath. Lekker boeiend waar hij is. Voor mijn part wordt hij gevangen genomen door de saviors en dan kan hij heroïsch het loodje leggen als hij Daryl bevrijd.

Ik vond Swear niet om te janken zo slecht en het zal gerust een doel dienen, maar steeds hele afleveringen op een plek haalt de vaart eruit. Straks weet ik niet eens meer wat de kingdom is. Zoals al.gezegd werd: dit voelt als een opvulaflevering terwijl we al tijd tekort komen voor alles.

Ze moeten meer alle communities in 1 aflevering doen. Of 2 per aflevering, maar niet zo. Verdorie. We zitten toch te wachten op onze family en niet op Tara en Heath. Er waren meer kijkers die niet meer wisten wie Heath was Zegt genoeg toch.

Ik had ook ergens een spoiler gelezen dat Negan in de aflevering zou voorkomen. Ik ga die spoiler niet vertellen, want ik verwacht hem volgende week. De synopsis van volgende week is wel interessant: kijkje bij de Saviors en er gebeurt ook iets in Alexandria. Ik hoop dus op (even in wit) meer dan alleen Carl en Jesus, maar ook Rick en co
quote:Starshine-2 schreef op 29 november 2016 @ 09:02:

De previews van volgende week zien er veelbelovend uit! (Ik durf het bijna niet te zeggen )Dat heb ik al een paar keer geroepen, dus ik zeg niks meer Maar het moet toch een keer weer goedkomen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven