Entertainment alle pijlers

The Walking Dead; Not Cool!

05-04-2016 02:13 3007 berichten
You got no fucking idea how not fucking cool that shit is.

En zo is het. Wat een fucking kutfinale, dat mag ik wel zeggen in true Negan fashion.

Anyway, bij deze het nieuwe topic om na te praten/huilen/schelden over S6 en te speculeren over S7.

GEEN SPOILERS!! (voor regels zie onderaan)

Iedereen is welkom om mee te doen! Of je nu een onvervalste diehard, longtime lurker of newbie bent. De enige voorwaarde is dat je de drie vragen beantwoordt:

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary

Leuk om van elkaar te weten:

* Met wie kijk je standaard TWD?

* Wat nuttig je meestal tijdens het kijken (op je vingernagels na dan)?

Er zijn geen uitzendingen tot oktober, maar spoilers blijven op de loer liggen. Spoilers, comic spoilers en casting nieuws dus graag in het wit, omdat niet iedereen dit wil weten. Bedankt!

Het vorige topic: The Walking Dead: This Topic Now Belongs To Negan

Het Fear The Walking Dead-topic: Fear The Walking Dead

Links naar de comics: Link 1 link 2 link 3

Wie kust Lucille?

Totaal aantal stemmen: 145

Rick Geen stemmen
Carl (5%)
Abraham (29%)
Daryl (1%)
Glenn (25%)
Sasha (5%)
Michonne (4%)
Rosita (3%)
Aaron (5%)
Maggie (1%)
Eugene (22%)
Laten we deze niet vergeten

quote:Lovestar schreef op 05 april 2016 @ 16:50:

[...]

Is dit te zien? Wow. Maar mijn redenatie draagt juist bij dat het niet Carl is. Het gaat erom of Amerika een dergelijke dood met een kind geschikt vind en dus door de commisie van ethische bla bla komt.Nou volg ik je echt niet meer. Je zei toch juist dat je denkt dat het wel Carl is? Voor mij is het namelijk overduidelijk dat het NIET carl is.
quote:tulpje1977 schreef op 05 april 2016 @ 16:54:

Voor de GOT kenners

https://youtu.be/gVJkG6XXaoQ
Nee ik durf ook wel te zeggen dat Carl niet degene is die neergeknuppelt. Carl is de toekomst voor TWD. Dan zie ik nog eerder Rick dood gaan.

Ik denk nog steeds of Glenn, omdat hij zo overstuur reageerde op Maggie. Of het is Michonne, maar dat is alleen een gevoel.

Eugene zie ik ook nog niet dood gaan voorlopig. En al hij dood gaat, dan gok ik op een wraak van Dwight vanwege het bijtincidentje. Maar ik denk niet dat Eugene dood gaat door Negan.

Eugene had immers al een paar rake klappen gehad aan zijn gezicht te zien. Ik denk niet dat hij het kon opbrengen om overeind te blijven na de eerste ontmoeting met Lucille.
quote:ZombieQueen schreef op 05 april 2016 @ 17:06:

Nee ik durf ook wel te zeggen dat Carl niet degene is die neergeknuppelt. Carl is de toekomst voor TWD. Dan zie ik nog eerder Rick dood gaan.

Ik denk nog steeds of Glenn, omdat hij zo overstuur reageerde op Maggie. Of het is Michonne, maar dat is alleen een gevoel.

Eugene zie ik ook nog niet dood gaan voorlopig. En al hij dood gaat, dan gok ik op een wraak van Dwight vanwege het bijtincidentje. Maar ik denk niet dat Eugenle dood gaat door Negan.

Eugene had immers al een paar rake klappen gehad aan zijn gezicht te zien. Ik denk niet dat hij het kon opbrengen om overeind te blijven na de eerste ontmoeting met Lucille.

Als je het zo bekijkt denk ik dat de dames dan ook afvallen ( behalve misschien Michonne)..

Maar Eugene is sterker gebleken dan we dachten..ik denk en vrees (en hoop niet) dat hij het is.
Ik denk nog steeds Michonne nav het POV-verhaal.

En omdat zij de enige in de line-up is die NIET is aangewezen met Lucille.

In random volgorde:

Van Michonne zien we alleen deze shots:

En dan die "Taking it like a champ" aan het eind.

Jahoor ik zie Michonne dat wel doen.

Ik heb duidelijk last van tunnelvisie hahaha, het lijkt WieIsDeMol wel.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk om mee te lezen hier. Kon er gisteren ook slecht van in slaap vallen en denk er nu al de hele dag aan. Ok, komt ook weer door het meelezen hier

Maar daarom vind ik het dus een goede serie en ook goede finale. Het kruipt echt onder mijn huid. Zeker de laatste twintig minuten van de aflevering van gisteren. Voelde de spanning en angst.
Ik hoop het niet..Michonne..maar ik wil niemand kwijt....ok ok..als het echt moet..Rosita.
Nee, echt niet Michonne! Wil ik ook niet en volgens mij kan je Rick dan wel meteen afmaken. Rijp voor het gesticht
Ik blijf bij Eugene
quote:daj schreef op 05 april 2016 @ 15:56:

Pfff net gekeken en meteen ook 20 blz. Gelezen (jullie zijn niet bij te houden),

Ik vind JDM ook sexy maar had meer verwacht van zijn entree, meer lichaamstaal/blikken en minder tekst en van mij mag hij weer wat breder worden

Het hele Carol/morgan gedeeltevind ik saai (Sorry....) en als Carol zo blijft mag ze van mij opgegeten worden (don't shoot me ).

Het volgende seizoen ook graag wat meer Daryl, maar Negan is ook prima ,

Natuurlijk zou Maggie irl.allang een miskraam gehad hebben, jammer dat oct.zo ver weg is.

Gelukkig begint in juni die andere serie...Als Maggie het overleeft, zal de baby in October er wel zijn
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
greebo123 wijzigde dit bericht op 05-04-2016 17:37
Reden: foutje
% gewijzigd
En nú in één keer goed
oeh! ik ben nog maar net hersteld van gisteravond....

Mijn gok is toch Abraham. Hoewel ik hem steeds leuker begin te vinden. En mijn man neemt al zijn kreten over (Mother Dick is hier in huis al heel gewoon aan het worden. En ik voorspel ook toekomst voor Bitch Nuts).

Ik ben wel van de If you kill Daryl - we riot aanhang. Maar da's meer omdat de man gewoon zo gruwelijk lekker is

De theorie over Enid vind ik wel interessant - daar ga ik nog eens over nadenken!
En nú in één keer goed
Ik ben helemaal fan van Negan, eigenlijk een echte fan van Jeffrey Dean Morgan.

Maar met zijn komst maakt het mij geen flikker uit wie er dood gaat. Voor de aflevering vond ik het allemaal heel erg dat er iemand dood zou gaan. Maar de verschijning van Negan heeft indruk op mij gemaakt. En dan mag er van mij wel 3 dood gaan van TF.

Maar zoals ik al eerder zei; ik ben overgestapt naar kamp Savior. Van mij mag er dan ook wel een spin off komen over de Saviors. Hoe zij zijn begonnen enzo.
Maar Negan zegt na de eerste klap toch "he is taking it as a champ". Dus imo sowieso een man.

Rick en Carl iig niet door die uitspraak van Negan over z'n oog. Dus Eugene, Glenn, Abe, Aaron of Daryl. Daryls verhaal is nog niet klaar, Glenn is al een paar keer in de picture geweest, dus die is het voor mijn gevoel ook niet. Dus dan is het Abe, Eugene of Aaron. Aangezien hij geen grootse dood krijgt, maar een beetje misbruikt wordt als cliffhanger, denk ik dat het Aaron is.
Lach hard, duik diep, kom terug..
quote:eki12 schreef op 05 april 2016 @ 16:11:

Ik denk trouwens dat je geen redenatie kan bedenken wie er neergeknuppeld wordt. Negan wil laten zien wie de baas is en kiest gewoon een willekeurig persoon uit de groep. He doesn't give a shit wie er sterk, belangrijk of nuttig is, als het maar een voorbeeld is voor de rest.Of ben ik de enige dit zo denkt?
Hij zegt niet 'he', daar gaat het op internet ook over. In de comics zegt hij dat blijkbaar wel, maar nu zegt hij 'Taking it like a champ', zodat je nog alle kanten op kunt met man/vrouw. Maar ik denk ook dat het een man is hoor. Abraham denk ik, maar ik twijfel ook nog over Glenn.
Ik hoop dat het aaron is. Ik heb echt helemaal noets met die gast. Hij kwam ook in beeld, mee met de camper, en ik dacht, wie de fuck is dat nou ook alweer??
quote:Lapflop schreef op 05 april 2016 @ 16:24:

[...]

Ik ga nog met hem trouwen ook dus hij moet wel hele leuke andere eigenschappen hebben Laten we t hopen
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ik kan het nu even niet terugkijken, maar volgens mij zegt Negan zoiets als: 'look at that....taking it like a champ'. Maar wie weet, ik zal het echt even terug moeten zoeken zo.

Maar ergens denk ik niet dat ze het op die manier voor een groot deel al weg gaan geven.
quote:Dragisa schreef op 05 april 2016 @ 16:52:

[...]

Letterlijk in de eerste minuut van aflevering 1 word er al een kind walker door haar hoofd geschoten, een meisje met een teddybeer in pyama. Ik denk het wel mee valt, TWD kan een hoop flikkenDat was heel lang geleden
quote:Dragisa schreef op 05 april 2016 @ 16:56:

[...]

Nou volg ik je echt niet meer. Je zei toch juist dat je denkt dat het wel Carl is? Voor mij is het namelijk overduidelijk dat het NIET carl is.

Ik denk dat het Carl is.....

Maar ik denk nu aan allerlei redenen dat hij het niet is.
quote:Starshine schreef op 05 april 2016 @ 18:03:

Ik kan het nu even niet terugkijken, maar volgens mij zegt Negan zoiets als: 'look at that....taking it like a champ'. Maar wie weet, ik zal het echt even terug moeten zoeken zo.

Maar ergens denk ik niet dat ze het op die manier voor een groot deel al weg gaan geven.Klopt, er werd geen 'he's' gezegt of ook maar iets wat het geslacht van degene kan verklappen. Het was onzijdig.
quote:Lovestar schreef op 05 april 2016 @ 16:48:

[...]

P

Dat eerste ben ik vergeten denk ik. Dat van Lizzie heeft een hele lange aanloop gehad en Carol had het echt moeilijk mee, waarmee het hopelijk empathie opwekt. Maar Negan die Carl doodknuppelt, zomaar zo snel nadat hij komt zou ik als een gemiddelde Amerikaanse kijker best vindenSam en ron :-)
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:ZombieQueen schreef op 05 april 2016 @ 17:45:

Ik ben helemaal fan van Negan, eigenlijk een echte fan van Jeffrey Dean Morgan.

Maar met zijn komst maakt het mij geen flikker uit wie er dood gaat. Voor de aflevering vond ik het allemaal heel erg dat er iemand dood zou gaan. Maar de verschijning van Negan heeft indruk op mij gemaakt. En dan mag er van mij wel 3 dood gaan van TF.

Maar zoals ik al eerder zei; ik ben overgestapt naar kamp Savior. Van mij mag er dan ook wel een spin off komen over de Saviors. Hoe zij zijn begonnen enzo.

Stiekem wel een beetje eens, al ben ik nog niet over gestapy, haha.

Ik vind Negan nu sowieso al het tofste personage ooit geïntroduceerd.

Voor mij is de dood verpest door de cliffhanger. Als ik heel eerlijk ben boeit het mij eigenlijk totaal niet meer. De spanning is er af en ik ben enorm geërgerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven