Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!

Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
quote:Sparkles1983 schreef op 03 april 2017 @ 12:56:

Niemand een linkje voor mij ?komt er aan!
Ik ben bang van wel

Hoe kan ik via kodi kijken ?
What doesn't kill you will make you grow stronger . Or last a bit longer... like the greatest wall in China , or that rabbit with a drum
je moet je priveberichten aan zetten. Mag hier geen links naar sites plaatsen
Ga ik dat snel doen lucy ! thnks
What doesn't kill you will make you grow stronger . Or last a bit longer... like the greatest wall in China , or that rabbit with a drum
Je hebt post
Heb kunnen kijken dankzij Lucylucille gelukkig ! Echt niet leuk om halverwege afgekapt te worden en had dit niet willen missen.

Zal verder nog even stil blijven :-)
quote:Starshine-2 schreef op 03 april 2017 @ 12:41:

[...]

iemand die in de crew werkt en gewoon complete scripts lekt.

Lijkt me behoorlijk klote voor de werksfeer trouwens. Op mijn werk is er wel eens diefstal geweest uit de kluis. Dan kijk je onwillekeurig toch je collega's een beetje scheef aan.

Ik snap de lol van die spoilers ook niet. Dagen posten en glimpen opvangen van de set en dan daaruit een theorie ontwikkelen is toch veel leuker dan een script overtypen?Inmiddels wat meer erover gelezen en hij/zij heeft blijkbaar een eerste versie gezien. Maar hij is dus nog twee keer ge-edit dus er zaten een paar 'foutjes' in. Maar niet veel. Toch blijf ik het apart vinden, ze moeten toch erachter kunnen komen wie dat allemaal lekt vanuit de crew.
Wow. I wish I could speak whale.
quote:Sparkles1983 schreef op 03 april 2017 @ 13:34:

Heb kunnen kijken dankzij Lucylucille gelukkig ! Echt niet leuk om halverwege afgekapt te worden en had dit niet willen missen.

Zal verder nog even stil blijven :-)Goed dat je hebt kunnen kijken en jij ook Lucy!
@Starshine

wit: Ja Daryl op die truck! Dat had ik dus ook. Ik dacht eigenlijk dat de truck opgeblazen zou worden en toen dacht ik: hoe gaat ie zich daaruit redden? Want ik was niet echt bang dat ie dood zou gaan.

Wel gaaf hoe Negan schrok van Shiva!
steven ogg

Wat een aandoenlijke foto!

Ik kijk vanavond , of met een beetje pech pas morgen, maar kan mezelf erg goed beheersen dus kom tot 22.00 uur gewoon buurten :D
Simon

Jaaa ik ben er nog
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Kwam deze weer eens tegen. Blijft leuk

quote:Starshine-2 schreef op 03 april 2017 @ 12:57:

eigen risico hunniebunnie
quote:Dory_1 schreef op 03 april 2017 @ 13:44:

@Starshine

wit: Ja Daryl op die truck! Dat had ik dus ook. Ik dacht eigenlijk dat de truck opgeblazen zou worden en toen dacht ik: hoe gaat ie zich daaruit redden? Want ik was niet echt bang dat ie dood zou gaan.

Wel gaaf hoe Negan schrok van Shiva!En:

hilarisch dat jadis even met rick wou seksen na afloop
Hee, ik volg het hier niet meer echt (mag ik niet, ik wil afstuderen dit schooljaar) maar ik kijk TWD natuurlijk nog wel. En af een toe een film. Heeft iemand van jullie ook 'Train to Busan' gekeken? Is een Koreaanse zombiefilm.
Ik heb Train to Busan gezien! Goede film! Anders, maar erg leuk om eens te zien!
Ik ook! Vond hem heel tof.
quote:-Kittens- schreef op 03 april 2017 @ 15:55:

Hee, ik volg het hier niet meer echt (mag ik niet, ik wil afstuderen dit schooljaar) maar ik kijk TWD natuurlijk nog wel. En af een toe een film. Heeft iemand van jullie ook 'Train to Busan' gekeken? Is een Koreaanse zombiefilm.Gaan we een keer saampjes bungewatchen! Met een gebraden duifje erbij...
Wit: Super aflevering. Heb deze een aantal keren op pauze gezet om even bij te komen. Zal verder niets gaan verklappen
Fun ik kan het lezen.. Gelukkig niet echt spoilerig achtig maar het is niet wit.wit
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Hunniebunnie schreef op 03 april 2017 @ 16:41:

[...]

Gaan we een keer saampjes bungewatchen! Met een gebraden duifje erbij...

Haha, gezellig

Ik heb al heel veel zombiefilms gezien en Train to Busan viel niet tegen!
quote:mamsvan schreef op 03 april 2017 @ 17:18:

Fun ik kan het lezen.. Gelukkig niet echt spoilerig achtig maar het is niet wit.wit

Mijn excuses.

Dat was inderdaad een foutje.

Was sowieso ook niet echt van plan om iets spoiler-achtigs te plaatsen, maar was gewoon even huiverig dat mijn reactie wellicht iets zou kunnen verklappen oid.
De code voor wit is #ffffff, misschien even aanpassen?
Wij gaan rond 20.30 uur kijken. Ben benieuwd. Ik heb expres niet terug gescrold, want ik wil niet weten wat jullie (die het al gezien hebben) er van vinden. Elk woord kan te veel zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven