Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!

Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
aah, ben zo gefrustreerd! Niks te vinden!
quote:Lucylucille schreef op 03 april 2017 @ 11:25:

Ik kan geen enkele volledige stream vinden. Allemaal stoppen ze 20 minuten voor het einde

Iemand een idee? Heb geen kodi oid.Ik download via pirateproxy...
quote:Lucylucille schreef op 03 april 2017 @ 11:25:

Ik kan geen enkele volledige stream vinden. Allemaal stoppen ze 20 minuten voor het einde

Iemand een idee? Heb geen kodi oid.Ik heb je een pb gestuurd met link
Wow. I wish I could speak whale.
quote:Dory_1 schreef op 03 april 2017 @ 11:34:

[...]

Ik heb je een pb gestuurd met link

Hihi
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ja ik neus nog steeds rond hier.. Ik kan niet zonder jullie
Ik kijk om 22.00 en kom dan pas weer terug.
Ineens is er alweer aardig wat bijgeschreven. Fijn dat je er weer even bent Coda, en natuurlijk dat het redelijk goed met je gaat.

mama_lin, je droom.

Ik heb er zin in vanavond! Voelt nog heel ver weg, eerst nog hele dag stage bah,
Ik kan het gelukkig heel goed uithouden tot vanavond.

Ik heb de drukte van mijn kids gezellig vandaag. Misschien vanmiddag nog even naar Ikea, voor de leuk. Wel een uur rijden, maar ach, beter nu dan in de vakanties.

Op fb ben ik heel voorzichtig aan het scrollen. Als ik iemands naam zie waarvan ik weet dat die het kijkt, kijk ik over de post van die ersoon heen (behalve van jullie, jullie spoileren toch niet op fb).

En als de naam van een hoofdrolspeler naar boven komt bij het scrollen, bedek ik die ook even of scroll snel door zonder ernaar te kijken.

En hier kijk ik eerst bij de afbeelding en naam wie er iets gepost heeft om te weten of het veilig is.

Bijvoorbeeld: zusvanmijnbroer post hier normaal nooit iets, dus die post lees ik niet. Tot er nieuwe reacties onder staan waaruit blijkt dat de post wel veilig is, dan lees ik m pas.

Lekker omslachtig, maar zo kan ik toch lekker internetten vandaag.
Gezien :

Echt briljant, front to back. Zelfs als comiclezer was ik nog verrast. Ze hebben er een mooie twist aan gegeven.

Heb vreselijk gehuild de laatste vijf minuten, haha.

En Negan, God wat een rol en wat een vertolking. Geniaal.

For the record: vind kingdom en de tijgerT nog steeds ultra stom, ook al hebben ze TF gered

Ben er helemaal vol van. Vanavond weer kijken.
Ik ben soms stukjes wit aan het lezen, een stukje van een zin zodat ik weet of het positief is of niet. Stop it catnip.
ik zie die

Nu denk ik ze pest mij
..... O
O hellup!!!! Ik stream altijd overdag . Nu zat ik er net helemaal in, stopt de stream halverwege , snik snik.

Wie streamt hier nog meer en kan mij ( eventueel via pb, ) laten weten waar ik nu verder kan kijken.
What doesn't kill you will make you grow stronger . Or last a bit longer... like the greatest wall in China , or that rabbit with a drum
quote:Dory_1 schreef op 03 april 2017 @ 10:19:

Helemaal gezien nu:

WAUW! Wat een geweldige aflevering! Net toen ik me zat af te vragen hoe ze hier in godsnaam uit zouden komen: Shiva! Ik had niet verwacht dat die vuilnismensen zich tegen hun zouden keren. Ik had ook niet verwacht dat Rosita Eugene echt zou opblazen, dus toen het niet gebeurde dacht ik: ze wil dat echt niet doen. En toen keerden de vuilnismensen zich tegen hen en viel het kwartje Ik ben soms zo traag van begrip

Negan was briljant, hij was eng, grappig, alles tegelijk! En natuurlijk TF allemaal weer samen Dat doet het altijd goed. Ben overigens geen seconde bang geweest voor Michonne. Voor Eugene was ik trouwens wel even bang. Ik dacht: hij gelooft hem niet en slaat hem zo op zijn hoofd! Gelukkig maar.wit:

Oja, ik zat te wachten op ricks signaal en toen het kwam en de boel niet de lucht in ging dacht ik eerst 'oh ze hebben de explosieven verkeerd aangesloten'. En ttoen viel het sabotagekwartje. Maar ik vertrouwde de heapsters dus niet.
Mosterd, lees nu terug en zie dat andere ook dit probleem hebben.

@ Dory, heb jij misschien die link voor mij ? ( pretty please ?)
What doesn't kill you will make you grow stronger . Or last a bit longer... like the greatest wall in China , or that rabbit with a drum
quote:Dory_1 schreef op 03 april 2017 @ 10:25:

Even ter verbazing: ik zit nu op een spoilersite de spoilers over de aflevering te lezen. Ze hebben de aflevering letterlijk uitgeschreven op 28 maart

Ik zou toch zo graag willen weten hoe ze aan die letterlijke informatie komen. Ongelofelijk. De dialogen zijn letterlijk, hoe en waar iemand staat, wat er gegeten wordt, wat mensen aan hebben. Echt absurd, zo gedetailleerd, 5 dagen voor de finale wordt uitgezonden!

iemand die in de crew werkt en gewoon complete scripts lekt.

Lijkt me behoorlijk klote voor de werksfeer trouwens. Op mijn werk is er wel eens diefstal geweest uit de kluis. Dan kijk je onwillekeurig toch je collega's een beetje scheef aan.

Ik snap de lol van die spoilers ook niet. Dagen posten en glimpen opvangen van de set en dan daaruit een theorie ontwikkelen is toch veel leuker dan een script overtypen?
quote:Lucylucille schreef op 03 april 2017 @ 11:33:

aah, ben zo gefrustreerd! Niks te vinden! damn dat is flink balen. Ik kan je ook niet helpen als kodikijker.

oh mosterd.
Gezien!quote:Stofmuis schreef op 03 april 2017 @ 09:00:

Gezien, maar even geen tijd om een uitgebreide reactie in het wit te zetten, dus...:

Wit:

Shiva for president!!

Einde wit

Dit!

Nou ja, de wel/niet spoiler die ik gezien had is niet uitgekomen. Verder zal ik niks leesbaars schrijven. Vanaf hier in het wit dus. Ook geen smileys.

Start:

Ik vond het intens. Mooi begin met die extreme close-up van Sasha en haar flashbacks naar Abraham. Arme meid, wat moet zij zich klote hebben gevoeld. Dat ze Abe gewaarschuwd had en thuis wilde blijven en dat ze zich toch om heeft laten praten.

Geinig die Negan, met zijn luxe ontbijt met een smiley-pannenkoek en stukjes Kingdom-meloen.

Rick en co moeten wel heel wanhopig zijn dat ze Dwight zo gemakkelijk vertrouwen schenken. Ja okay, ze twijfelen zichtbaar, maar toch laten ze hem gaan. Als hij liegt is alles compleet verloren.

Ik snapte Tara wel met haar Do It!, maar ik dacht ook: 'hou je kop nou mens, Dwight staat aan jullie kant!'

Judith is in Hilltop. Good call, op dit moment is het daar het veiligst. Maggie for president! Dus Gregs vertrek is opgemerkt maar niemand weet waarheen. Ik denk niet dat hij ook nog terug hoeft te komen. En dan te bedenken dat Rick zich aan het hele saviorsgebeuren gebrand heeft, omdat Negan Gregs hoofd wilde hebben. HIj had moeten zeggen dat ze dat konden krijgen. Lafaard, mensen steken hun nek voor je uit en dan laat je ze in de steek.

Godchristus Sasha!!! dit had ik niet aan zien komen. Gewoon koelbloedig die pil genomen om Negan als walker aan te kunnen vallen. Ik dacht even een fractie van een seconde dat ze deed alsof ze een walker was, maar toen dacht ik aan die pil! Dapper hoor.

En fuck zie je wel....klote vuilnisbakkies. Gewoon verraders. Dat zagen we al aankomen he. Dat ze zo opportunistisch als de pest zijn en net zo makkelijk een deal met Negan maken als die beter is. Wat bedoelde ze nou met people are resources? Krijgen ze werkers van Negan?

Ik was echt even bang voor Michonne, maar toen je alleen die gil hoorde (die al niet als Michonne klonk) wist ik eigenlijk al dat ze niet dood zou zijn. Wellicht dat ze ons in het ongewisse zouden laten tot s8 maar ook dat hebben ze niet gedaan. Ik had nu serieus prikkende ogen hoor, toen Rick en Carl bij Michonne kwamen.

Het was trouwens wel saved by the bell hoor. Dacht echt dat Carl er geweest was, maar daar was Shiva en ook meteen de hilltop.

Lijkt me trouwens vet moeilijk om met een aantal onbekenden tegen een groep te vechten die je ook niet allemaal van gezicht kent. Hoe weet je nou dat je de juiste afmaakt?

Zo hop Alexandria weer leeggeveegd. Het was me even niet duidelijk of die heapsters nog binnen zaten of niet. Zat bijna tegen DAryl te schreeuwen dat hij niet zo open en bloot op die truck moest gaan staan. Wil je soms een kogel in je hoofd jongen?

Oh jeetje die dialoog van Rick en Maggie, weer prikkende ogen. Een heel mooi einde van het seizoen. Ik ben blij dat dit seizoen een redelijk afgerond geheel is. Geen open einde zoals vorig jaar. Tuurlijk, er zit van alles aan te komen, maar geen grote vraag wie er dood is of zo. Ik ben er blij mee!

ps: de wel/niet spoiler ging erover dat Gregory dood zou gaan. Blijkbaar gebeurd dat in de comics op dit punt ergens. Nou ja, dara kun je op gaan zitten wachten natuurlijk.

einde

echt niet gaan lezen hoor als je nog niet gekeken hebt. Het staat vol spoilers uiteraard. Geloof me dat het echt veel beter is als je ongespoilerd erin gaat.
Ja nu blijf ik weg..hier
Ik ga hier ook weg, ik voel echt een ontzettende neiging om die witte posts te lezen Dat heb ik dus echt nooit!

Ik meld me morgenavond weer
Uhm... stuff... and things
quote:Starshine-2 schreef op 03 april 2017 @ 12:45:

Gezien!

[...]

Dit!

Nou ja, de wel/niet spoiler die ik gezien had is niet uitgekomen. Verder zal ik niks leesbaars schrijven. Vanaf hier in het wit dus. Ook geen smileys.

Start:

Ik vond het intens. Mooi begin met die extreme close-up van Sasha en haar flashbacks naar Abraham. Arme meid, wat moet zij zich klote hebben gevoeld. Dat ze Abe gewaarschuwd had en thuis wilde blijven en dat ze zich toch om heeft laten praten.

Geinig die Negan, met zijn luxe ontbijt met een smiley-pannenkoek en stukjes Kingdom-meloen.

Rick en co moeten wel heel wanhopig zijn dat ze Dwight zo gemakkelijk vertrouwen schenken. Ja okay, ze twijfelen zichtbaar, maar toch laten ze hem gaan. Als hij liegt is alles compleet verloren.

Ik snapte Tara wel met haar Do It!, maar ik dacht ook: 'hou je kop nou mens, Dwight staat aan jullie kant!'

Judith is in Hilltop. Good call, op dit moment is het daar het veiligst. Maggie for president! Dus Gregs vertrek is opgemerkt maar niemand weet waarheen. Ik denk niet dat hij ook nog terug hoeft te komen. En dan te bedenken dat Rick zich aan het hele saviorsgebeuren gebrand heeft, omdat Negan Gregs hoofd wilde hebben. HIj had moeten zeggen dat ze dat konden krijgen. Lafaard, mensen steken hun nek voor je uit en dan laat je ze in de steek.

Godchristus Sasha!!! dit had ik niet aan zien komen. Gewoon koelbloedig die pil genomen om Negan als walker aan te kunnen vallen. Ik dacht even een fractie van een seconde dat ze deed alsof ze een walker was, maar toen dacht ik aan die pil! Dapper hoor.

En fuck zie je wel....klote vuilnisbakkies. Gewoon verraders. Dat zagen we al aankomen he. Dat ze zo opportunistisch als de pest zijn en net zo makkelijk een deal met Negan maken als die beter is. Wat bedoelde ze nou met people are resources? Krijgen ze werkers van Negan?

Ik was echt even bang voor Michonne, maar toen je alleen die gil hoorde (die al niet als Michonne klonk) wist ik eigenlijk al dat ze niet dood zou zijn. Wellicht dat ze ons in het ongewisse zouden laten tot s8 maar ook dat hebben ze niet gedaan. Ik had nu serieus prikkende ogen hoor, toen Rick en Carl bij Michonne kwamen.

Het was trouwens wel saved by the bell hoor. Dacht echt dat Carl er geweest was, maar daar was Shiva en ook meteen de hilltop.

Lijkt me trouwens vet moeilijk om met een aantal onbekenden tegen een groep te vechten die je ook niet allemaal van gezicht kent. Hoe weet je nou dat je de juiste afmaakt?

Zo hop Alexandria weer leeggeveegd. Het was me even niet duidelijk of die heapsters nog binnen zaten of niet. Zat bijna tegen DAryl te schreeuwen dat hij niet zo open en bloot op die truck moest gaan staan. Wil je soms een kogel in je hoofd jongen?

Oh jeetje die dialoog van Rick en Maggie, weer prikkende ogen. Een heel mooi einde van het seizoen. Ik ben blij dat dit seizoen een redelijk afgerond geheel is. Geen open einde zoals vorig jaar. Tuurlijk, er zit van alles aan te komen, maar geen grote vraag wie er dood is of zo. Ik ben er blij mee!

einde

echt niet gaan lezen hoor als je nog niet gekeken hebt. Het staat vol spoilers uiteraard. Geloof me dat het echt veel beter is als je ongespoilerd erin gaat.Dan zal ik doen alsof ik dit niet heb gelezen...
Niemand een linkje voor mij ?
eigen risico hunniebunnie
quote:Sparkles1983 schreef op 03 april 2017 @ 12:56:

Niemand een linkje voor mij ?nee sorry ik kijk via kodi. Dory en lucylucille zijn weer gevlogen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven